Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23026)

Vierailija
16361/23026 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tietenkin mies kustantaa naisen elämisen täällä olipa herrasmies tai ei. Eihän siinä ole vaihtoehtoja."

Niin aluksi, mutta jokainen mitä tiedän, ovat opiskelleet kielen ja menneet töihin.

Vierailija
16362/23026 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tietenkin mies kustantaa naisen elämisen täällä olipa herrasmies tai ei. Eihän siinä ole vaihtoehtoja."

Niin aluksi, mutta jokainen mitä tiedän, ovat opiskelleet kielen ja menneet töihin.

Niinhän siinä alkuperäisessä kommentissa luki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16363/23026 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mulla on samat kokemukset, että olen vain ilmaa naisille. Joo, treffeillä olen kyllä käynyt montakin kertaa, mutta aina sama lopputulos "naiset on sanoneet ollaan vaan kavereita". Niin, kyllä se syö miestä sisältä aika paljon ja laskee itsetuntoa kokoajan, koska en kelpaa tällaisena kun olen. Vähän sama asia, jos menen vaikka työhaastatteluun ja kukaan ei ota minua töihin. Koska ei ole sitä työkokemusta, mutta miten saan sitä työkokemusta, jos kukaan ei ota minua töihin mihinkään? Tämä oli vain esimerkki, ennen kuin joku tulee tänne vinkumaan, että opiskele uusi ammatti tai mene työharjoittelemaan 9€ päivärahalla. Niin, minulla on työpaikka en ole koskaan ollut työttömänä."

Jos enkku sujuu, niin katse kohti aasialaisia naisia. Et ikinä voisi kuvitellakaan miten elämä saa aivan uusia ulottuvuuksia kun löydät sieltä mukavan, nauravaisen, todella lämminsydämisen ja

Tämä on muuten totta. Kyse ei ole ahneudesta, vaan heidän kulttuurissa se maksaa, joka voi. Ja länkkäri tietenkin on eri varoissa, kuin he siellä. Tästä kokemusta lähipiirissä.

Vierailija
16364/23026 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miesten täytyy muistaa suhteen perustuvan hyötyyn. Työssäkäyväkin nainen odottaa miehen osallistuvan suvun elatukseen. Yhdelle Suoli24:sen kitupiikille tuli yllätyksenä naisensa veljen pyyntö osallistua vajan rakentamiseen. Ei ollut aikaisemmin joutunut osallistumaan rahallisiin menoihin ja kertoi itsekin naisen katsoneen tätä odottavasti. Jostain taikoi rahat,jotka sai onneksi vuosien päästä takaisin. Ota opiksi. Vaikka et heti joutuisi kustantamaan tulee ennemmin tai myöhemmin pyyntö. Summa voi olla mitä vaan 200-200 000 väliltä. Siinä vaiheessa katseet kohdistuu suhun."

Teidän valheita levittävien täytyy muistaa, että Aasia on hyvin iso alue ja naisten määrä on valtava. Teidän lähipiireissä ei tunnu koskaan olevan muita kuin totaaliurpoja juntteja, joille ainoa vaihtoehto on etsimällä etsiä vaikka kylän ainoa rahan perässä juokseva suku.

Kannattaa siis pitää järki päässä ja samalla tavalla kuin täällä Suomessakin,

Ahkeria ovat kyllä, mutta miksi eivät lähettäis rahaa perheelle? Minä ainakin annan aina kun voin, ihan täällä Suomessakin. Jos perheeni asuis jossain vielä köyhemmässä, takuuvarmasti heitä auttaisin vaikka ylimääräisellä työllä. Tietenkin. Tai puolison perhettä ihan yhtä lailla.

Vierailija
16365/23026 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miesten täytyy muistaa suhteen perustuvan hyötyyn. Työssäkäyväkin nainen odottaa miehen osallistuvan suvun elatukseen. Yhdelle Suoli24:sen kitupiikille tuli yllätyksenä naisensa veljen pyyntö osallistua vajan rakentamiseen. Ei ollut aikaisemmin joutunut osallistumaan rahallisiin menoihin ja kertoi itsekin naisen katsoneen tätä odottavasti. Jostain taikoi rahat,jotka sai onneksi vuosien päästä takaisin. Ota opiksi. Vaikka et heti joutuisi kustantamaan tulee ennemmin tai myöhemmin pyyntö. Summa voi olla mitä vaan 200-200 000 väliltä. Siinä vaiheessa katseet kohdistuu suhun."

Teidän valheita levittävien täytyy muistaa, että Aasia on hyvin iso alue ja naisten määrä on valtava. Teidän lähipiireissä ei tunnu koskaan olevan muita kuin totaaliurpoja juntteja, joille ainoa vaihtoehto on etsimällä etsiä vaikka kylän ainoa rahan perässä juokseva suku.

Ovat siis pihejä? Miksi eivät auta sukulaisiaan? 

Vierailija
16366/23026 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olis valhe, kun on omakohtainen kokemus!

Menettekö sinne tutustumaan naisiin kysyen, pitääkö heidän perheilleen lähettää rahaa? Missä vaiheessa tuon kysymyksen voi esittää?

Vierailija
16367/23026 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialainen miniä olisi kiva. Heidän kulttuurissaan vanhempia arvostetaan, joten minä ja mies voitaisiin sitten vanhoina muuttaa pojan ja miniän luo. Miniä hoitaisi meitä huolella ja rakkaudella viimeiset vuodet eikä meidän tarvitsisi pelätä hoivakotiin joutumista.

Vierailija
16368/23026 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös 22-vuotias mies stadista, joka myös haluaisi löytää seurustelukumppanin ja sitä kautta parisuhteeseen. Mikä on helpommin sanottu kun tehty. Olen jo 4 vuotta yrittänyt löytää kumppania ihan turhaan. Käyttänyt kaikki viikonloppuni ja vapaa-aikani baareissa olemiseen, sieltä kokeillut josko natsais. Tinder plus kaikki muut apit on tullut kokeiltua, eikä mitään tulosta. Olen myös av-palstan vinkkejä ja neuvoja kokeillut. Nekään eivät ole tuottaneet tulosta. Itselläni varmaan pituudesta aika paljon kiinni myös, sillä olen vain 170cm, suomalaisten miesten keskipituus on 179,6cm. Tulen hyvin toimeen nuorten naisten kanssa ja treffillekin olen päässyt, mutta kukaan naisista ei näe minussa romanttista. Ainoastaan kaveriksi kelvannut.

Kokeile joku muu paikka kuin baari. Kirjasto, ruokakauppa, kuntosali, lenkkipolut, kahvilat

Palstatotuus on se, et kaikilla yksinhuoltajilla on mt-ongelmia. Siitä tunnistaa vakkaripalstailijan. Ei ole omaa kokemusta elämästä, vain katkerien sinkkumiesten "totuus". 

Vierailija
16369/23026 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Muuten fiksusti kirjoitettu, mutta pitääkö aina haukkua yksinhuoltajia."

En haukkunut ketään, kerroin vain oman mielipiteeni. Olen nähnyt läheltä, miten vaikeaa on seurustella yh-naisen kanssa. Elämä on vuoristorataa ja siihen päälle vielä ex-mies, joka saattaa olla mt-ongelmainen sekä kiusata tahallaan, entisen vaimonsa kumppani ja lasta/lapsia! Tämä saattaa johtaa yh-naisen hermoromahdukseen, niin ainakin naistyökaverille kävi. Nyt naistyökaveri on työkyvytön ja joutuu ottamaan lääkkeitä, koska muuten voisi tehdä itsemurhan tai satuttaa omaa lastaan. Minä haluan pysyä poissa tuollaisista kuvioista.

Ja kun sun YKSI työkaveri, niin sitten kaikki...jep. 

Ei sillä, parempi todellakin pysyä erossa yksinhuoltajista, jos ei ole mitään halua saada lasta bonuksena. Kukaan lapsi ei ole ansainnut isäpuolta, joka ei siitä lapsesta välitä.

Vierailija
16370/23026 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan valmiita kustantamaan aasialaisen matkat ja eläminen Suomessa, sekä lähettämään heidän suvulle sekä omallekin suvulle rahaa, mutta naiset ovat lokkeja, jotka vievät miesten rahat. Hieman ristiriitaista. 

Vierailija
16371/23026 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ahkeria ovat kyllä, mutta miksi eivät lähettäis rahaa perheelle?"

Yksi syy minkä olen kuullut, että kotimaassa kuvitellaan, että ulkomailla työskentelevä kylpee rahassa ja kun aluksi lähettää sukulaisilleen rahaa, vaatukset vain kasvavat ja kaikki siellä eivät osaa arvostaa saamaansa avutusta, vaan rahat humputellaan turhuuksiin. Ei se kauhean järkevältä kuulosta, että rahaa pyydetään vaikka sähkölaskuun ja rahat laitetaankin uuteen puhelimeen.

Vierailija
16372/23026 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös 22-vuotias mies stadista, joka myös haluaisi löytää seurustelukumppanin ja sitä kautta parisuhteeseen. Mikä on helpommin sanottu kun tehty. Olen jo 4 vuotta yrittänyt löytää kumppania ihan turhaan. Käyttänyt kaikki viikonloppuni ja vapaa-aikani baareissa olemiseen, sieltä kokeillut josko natsais. Tinder plus kaikki muut apit on tullut kokeiltua, eikä mitään tulosta. Olen myös av-palstan vinkkejä ja neuvoja kokeillut. Nekään eivät ole tuottaneet tulosta. Itselläni varmaan pituudesta aika paljon kiinni myös, sillä olen vain 170cm, suomalaisten miesten keskipituus on 179,6cm. Tulen hyvin toimeen nuorten naisten kanssa ja treffillekin olen päässyt, mutta kukaan naisista ei näe minussa romanttista. Ainoastaan kaveriksi kelvannut.

Kokeile joku muu paikka kuin baari. Kir

Ei kyllä siihen on aina syy miksi nainen on yksinhuoltaja ja se syy tulee yleensä hyvin pian esille.  Leskelle voisin antaa mahdollisuuden.

Vierailija
16373/23026 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Muuten fiksusti kirjoitettu, mutta pitääkö aina haukkua yksinhuoltajia."

En haukkunut ketään, kerroin vain oman mielipiteeni. Olen nähnyt läheltä, miten vaikeaa on seurustella yh-naisen kanssa. Elämä on vuoristorataa ja siihen päälle vielä ex-mies, joka saattaa olla mt-ongelmainen sekä kiusata tahallaan, entisen vaimonsa kumppani ja lasta/lapsia! Tämä saattaa johtaa yh-naisen hermoromahdukseen, niin ainakin naistyökaverille kävi. Nyt naistyökaveri on työkyvytön ja joutuu ottamaan lääkkeitä, koska muuten voisi tehdä itsemurhan tai satuttaa omaa lastaan. Minä haluan pysyä poissa tuollaisista kuvioista.

Ja kun sun YKSI työkaveri, niin sitten kaikki...jep. 

Ei sillä, parempi todellakin pysyä erossa yksinhuoltajista, jos ei ole mitään halua saada lasta bonuksena. Kukaan lapsi ei ole ansainnut isäpuolta, joka ei siitä lapsesta välitä.

Aivan. Voi ihan hyvin sanoa ettei halua lasta elämäänsä, esim. osa vapaaehtoisesti lapsettomista ei halua puolisoa, jolla on lapsia. Toki muitakin syitä on siihen, ettei halua toisen lasta/ lapsia elämäänsä, omia on tarpeeksi, ei jaksa uudestaan pikkulapsiarkea jne. Joensuussa ja Vilja-Eerikan kohdalla nähtiin, mitä se puolivanhempi voi pahimmillaan olla. Kannattaa siis todella pysyä kaukana lapsellisista, jos lapset eivät kiinnosta. 

Vierailija
16374/23026 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten olis valhe, kun on omakohtainen kokemus!

Menettekö sinne tutustumaan naisiin kysyen, pitääkö heidän perheilleen lähettää rahaa? Missä vaiheessa tuon kysymyksen voi esittää?"

Pyydän nöyrimmästi anteeksi. En tiennyt, että lähipiirisi junttiurpot ovat niin persaukista porukkaa, etteivät saa muutaman kymmenen euron vajaan rahoja kasaan ihan helpolla.

Vierailija
16375/23026 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kun nuoret naiset ovat jo nuoria naisia, mut tossa iässä miehet ovat vielä itsehillinnän puolella vielä kaakroita. Kakara ei osaa ottaa vastuuta ja prokrastinoi, ja prokrastinoivan kakaran kanssa jos yhteistä perhettä ryhtyy rakentamaan niin pitää olla valmis korvikeäiti-siivooja-panonukke rooliin. Kyllä osa niistä miehistä kypsyy sit kolmenkymoin paremmalla puolella, mutta harmillisen monen toiminnanohjaus jää vajanaiseksi parikymppisen opiskeluajan viinarälläämisen ja itsensäkehittämisen täydellisen laiminlyönnin takia. Toiminnanohjaus, hahmottamiskyky ja terveys kunnossa niin kyllä sä kelpaat naiselle kuin naiselle. Mut jos olet mies rapakuntoinen, aloilleen asettunut prokrastinoija, niin et kyllä kelpaa kenellekään kuin pikasäälipanoon koska nainen sitä suhdetta, perettä ja tulevaisuutta joutuu rakentamaan sunkin puolesta kun olet liian tottunut siihen että kaikki mikä ei tuota välitöntä mielihyvää voi lykätä ja kyllä se maagisesti jonkun toisen toimesta pitäisi hoitua. Määrätietoisesti toimiva, tekevä mies on hyvä mies, ihan kuin nainenkin niin kauan kuin pääkopan prosessointikyky on edes keskiverto. Mene yhteen tyhmän kanssa vain jos jaksat pitää hänestä huolta.

Vierailija
16376/23026 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita. Kaikki eivät todellakaan missään nimessä halua, että tavallisessa arjessa joku lähestyy iskemismielessä tai pyytää treffeille. Kuntosali ja kirjasto pahimmat, siellä halutaan keskittyä siihen, mitä sinne on tultu tekemään ja halutaan olla rauhassa. Lenkkipolku usein myös, jos haluaa keskittyä sielläkin treeniinsä ja olla yksin. 

**

Tuli vaan mieleen, koska kaikki ei todellakaan halua että joku tulee baarissa iskeen aina kun sinne joskus sattuu porukan mukana eksymään :Dd 

Ehkä siis lisäsin että pelisilmä/tilannetaju missä ja miten lähestyy. Ja jos naisella on sormus niin älä lähesty 😅

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
16377/23026 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ollaan valmiita kustantamaan aasialaisen matkat ja eläminen Suomessa, sekä lähettämään heidän suvulle sekä omallekin suvulle rahaa, mutta naiset ovat lokkeja, jotka vievät miesten rahat. Hieman ristiriitaista. 

Johtuisko ihan siitä ettei kotimainen nainen oikein anna vastinetta miehen naisen hyväksi käyttämilleen rahoille? Ukko persereikä pitkällä raataa että saa rakennettua perheelle talon, mutta rouvalle iskee jokin kriisi ja haluaa erota vieden puolet omaisuudesta ja kaikki lapset.

Aasialainen nainen ei helpolla eroa jos ukko on ihan kunnollinen.

Vierailija
16378/23026 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile joku muu paikka kuin baari. Kirjasto, ruokakauppa, kuntosali, lenkkipolut, kahvilat jne. 

Pituus ei ole ongelma, joku mu

Niin... Vaikea sanoa. Entäs se yliopisto/AMK? Siellä nyt ainakin nuoria ja saman ikäisiä. Itse lähestyisin ruokakaupassa jos nyt olisin sinkku. 😄 Baareissa en tässä iässä enää juurikaan käy enkä niissä viihdy vaikka joskus muiden mukana menisinkin. Tindereissä ja sellaisissa persoona peliin, viestin sisältö on olennaisin siinä vaiheessa kun tulee kymmeniä viestejä eri ihmisiltä. "Moimitäkuuluu" viesteihin en jaksaisi edes vastata. Tee erottuva avaus.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
16379/23026 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuisko ihan siitä ettei kotimainen nainen oikein anna vastinetta miehen naisen hyväksi käyttämilleen rahoille? Ukko persereikä pitkällä raataa että saa rakennettua perheelle talon, mutta rouvalle iskee jokin kriisi ja haluaa erota vieden puolet omaisuudesta ja kaikki lapset.

Aasialainen nainen ei helpolla eroa jos ukko on ihan kunnollinen.

Tietenkin nainen ottaa oman osuutensa erotessa. Suomessa se omaisuus on hankittu yhdessä.

Vierailija
16380/23026 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kun nuoret naiset ovat jo nuoria naisia, mut tossa iässä miehet ovat vielä itsehillinnän puolella vielä kaakroita. Kakara ei osaa ottaa vastuuta ja prokrastinoi, ja prokrastinoivan kakaran kanssa jos yhteistä perhettä ryhtyy rakentamaan niin pitää olla valmis korvikeäiti-siivooja-panonukke rooliin. Kyllä osa niistä miehistä kypsyy sit kolmenkymoin paremmalla puolella, mutta harmillisen monen toiminnanohjaus jää vajanaiseksi parikymppisen opiskeluajan viinarälläämisen ja itsensäkehittämisen täydellisen laiminlyönnin takia. Toiminnanohjaus, hahmottamiskyky ja terveys kunnossa niin kyllä sä kelpaat naiselle kuin naiselle. Mut jos olet mies rapakuntoinen, aloilleen asettunut prokrastinoija, niin et kyllä kelpaa kenellekään kuin pikasäälipanoon koska nainen sitä suhdetta, perettä ja tulevaisuutta joutuu rakentamaan sunkin puolesta kun olet liian tottunut siihen että kaikki mikä ei tuota välitöntä mielihyvää voi lykätä ja kyllä se maagisesti

T. Saara S

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi