Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23026)

Vierailija
2941/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi nykyisessä muodossssn on puhdasta valkoinen heteromies -vihaa.

En minäkään jaksaisi miehenä kuunnella jatkuvaa sukupuoleni mitätöintiä ja syyllistämistä. Ihan kuin yhtä vähän naisena toisinpäin, mutta tätähän ei nyt kuule kun naiset on nostettu korokkeelle ja etusijalle.

Hirveää aikaa. En tiedä miten tässä vielä käy, nyt näyttää jo huonolta mm perheellistymisestä tehty tukalan hankalaa. Ja täysin tarkoituksella. Miesten ja naisten välisen luottamuksen tuhoaminen on katala poliittinen ase. Olemme jokainen velvollisia vastustamaan tuon psykologisen ruton vaikutusta, jos koetamme tehdä maastamme jatkossakin elämiskelpoisen.

Ehkäpä. Mutta sitten taas.... Miehethän tuolla sotii, ra**kaa ja ta*paa. Tosin  koskee kyl ihan kaikenvärisiä miehiä.

Miehet sotii, mutta harvan miehen toiveissa on sotiminen. Mitä sinä tekisit, jos Suomeen hyökättäisiin?

Sanoisitko suomalaisille miehille, että älkää puolustautuko, antautukaa?

Vierailija
2942/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä faktaa mammoille high school boys Vs female Olympians. Jopa koulupojat ovat ylivertaisia Olympia tasolla urheileviin naisiin verrattuna. Hävetkää!  https://boysvswomen.com/#/

Häpeän. Sun juttujas. Surullista on se, että sinullakin on äiti, joka varmasti häpeää sun juttujas.

Tilastoja. Jos et usko niin ei voi mitään.

Mitä tekemistä tilastoilla on sukupuolten paremmuuden kanssa? Edelleen kaikki miehet eivät ole esim. voimakkaampia, kuin kaikki naiset. Minä olen aika varmasti voimakkaampi, kuin sinä. Se, että maailman voimakkain mies on voimakkaampi, kuin maailman voimakkain nainen, ei tee koko sukupuolesta parempaa. Se ei tee sinusta sen kummoisempaa, mitä joku toinen mies on.

Tietenkin löytyy naisia jotka ovat vahvempia kuin tavismies. Mutta tavismiehet ovat vahvempia kuin tavisnaiset. Paikkansa pitävä yleistys on että miehet ovat naisia voimakkaampia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2943/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä faktaa mammoille high school boys Vs female Olympians. Jopa koulupojat ovat ylivertaisia Olympia tasolla urheileviin naisiin verrattuna. Hävetkää!  https://boysvswomen.com/#/

Häpeän. Sun juttujas. Surullista on se, että sinullakin on äiti, joka varmasti häpeää sun juttujas.

Mitä tekemistä tilastoilla on sukupuolten paremmuuden kanssa? Edelleen kaikki miehet eivät ole esim. voimakkaampia, kuin kaikki naiset. Minä olen aika varmasti voimakkaampi, kuin sinä. Se, että maailman voimakkain mies on voimakkaampi, kuin maailman voimakkain nainen, ei tee koko sukupuolesta parempaa. Se ei tee sinusta sen kummoisempaa, mitä jo

Tavisnainen tekee elämässään vahvuutta vaativan ja vaarallisen teon, johon yltää todella harva mies: lapsen kantaminen ja synnyttäminen. Jos nyt välttämättä haluat tehdä välttämättömyydestä hyveen.

Vierailija
2944/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo vanhempi mies, mutta olen huomannut itsessäni muutoksen viimeisen kymmenen vuoden aikana. Aikanaan olin liberaalimpi, ns. suvaitsevaisempi, vahvasti sukupuolivähemmistöjen puolella, ymmärtäväisempi naisten suhteen, liikaakin.

Yleisellä tasolla kyse taitaa olla vastareaktiosta. Ei ole mukavaa, kun "joka puolella" syyllistetään pelkän sukupuolen perusteella, kaikki miehisyyteen liittyvä on "toksista". Jos mies ei menesty, on se miehen oma syy. Jos nainen ei menesty, syy on patriarkaatissa, yhteiskunnan rakenteissa. On jos jonkinlaista cancelointia ja wokettamista yhdenkin ns. väärän sanan tai mielipiteen vuoksi. 

En edelleenkään pidä äärioikeistosta ja pelkään sen valtaannousua. Samalla ihmettelen jatkuvia syöttöjä äärioikeiston lapaan mitä kummallisimmilla, ei tieteeseen tai maalaisjärkeen perustumattomilla väitteillä.

Olen huomannut tietynlaista närää muuten niin leppoisilla miehillä. Yksi hiertävä asia o

Niin eli olet sovinisti  et siedä että naisilla on omat mielipiteensä ja he elävät niinkuin itse haluavat.

Mies ei määrää miten nainen elää.

Voisitte jo vihdoin keskittää energianne kaikkien miesten opettamiseksi kunnon kansalaisiksi ja kantamaan aikuisen vastuunsa ja tekemään yhtä paljon perheen ja yhteiskunnan eteen kuin nainenkin. 

Vierailija
2945/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä tilastoilla on sukupuolten paremmuuden kanssa? Edelleen kaikki miehet eivät ole esim. voimakkaampia, kuin kaikki naiset. Minä olen aika varmasti voimakkaampi, kuin sinä. Se, että maailman voimakkain mies on voimakkaampi, kuin maailman voimakkain nainen, ei tee koko sukupuolesta parempaa. Se ei tee sinusta sen kummoisempaa, mitä jo

Tavisnainen tekee elämässään vahvuutta vaativan ja vaarallisen teon, johon yltää todella harva mies: lapsen kantaminen ja synnyttäminen. Jos nyt välttämättä haluat tehdä välttämättömyydestä hyveen.

Ketä miestä kiinnostaa naisensa lapsen kantaminen ja synnyttäminen, voi olla vielä jonkun toisen miehen siittämä lapsi! Naiset ovat tunnettuja jakamaan omaa värkkiä kaiken maailman veijareille!

Vierailija
2946/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä tilastoilla on sukupuolten paremmuuden kanssa? Edelleen kaikki miehet eivät ole esim. voimakkaampia, kuin kaikki naiset. Minä olen aika varmasti voimakkaampi, kuin sinä. Se, että maailman voimakkain mies on voimakkaampi, kuin maa

Sinulle tuo on toki hypoteettinen tilanne ja tullee aina olemaankin.

Vierailija
2947/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näen naiset materialistisina ja rahan ahneina. Näen työssäni pesänjakoja ja arvatkaa kumpi sukupuoli siellä loistaa ahneudellaan?

Miehet. Suomalaisella miehellä on sellainen vika että hän luulee että naisen omaisuus on miehen.Sellainen rikos kuitenkin lopetettiin Suomessa 1900-luvun alussa. 

Vaimo vei puolet omaisuudesta ja lapset! Puolet oli suoraan vaimon ja lasten etu eli vanhempi joka on lasten sen astisen elämän ollut päävanhempi on lähivanhempi.

Vierailija
2948/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aivan absurdia että joku täällä väittää, että kristinusko muka ei vihaa naisia. Tänä päivänäkään naispappeja ei hyväksytä. Pohjanmaalla naispappeja savustetaan ulos aivan avoimesti, kirkon tuella. Vaikka se on laitonta. On ollut 40 vuotta. Silti kristityt rikkovat lakia koko ajan. Naisviha on niin vahva.

Jumala on asettanut selvän tehtävän miehelle sekä naiselle hänen elämässään, lisääntykää ja täyttäkää maa! Älä nyt aloita taas vinkumista jostain naispapeista tai naisvihasta, jota sinun kaltaisesi naisen ei pitäisi edes miettiä. Äläkä kyseenalaista jumalan luomaa maailmaa, sillä sinulla ei ole mahdollisuutta vaikuttaa siihen!

Niin ja mikähän se raamatunmukainen miehen tehtävä on? Jättää omat lapset naisen  hoidettavaksi, kasvatettavaksi ja elätettäväksi? Vetää viinaa ja tehdä rikoksia?

Vierailija
2949/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäis pahasti siltä että ennemminkin eduskuntaan :D

Vierailija
2950/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tasa-arvoisemmaksi maailma muuttuu sitä enemmän miesten ja naisten väliset erot kasvavat. Eli tuhoamme itsemme jälleen kerran ja ihmettelemme miksi nuoret voivat huonosti. Feminismi on suistunut raiteiltaan jos verrataan siihen mitä sen oikeasti pitäisi olla. Miehet luovuttavat naisten suhteen ja naiset ovat hukassa.

Olet oikeassa. Kehitys on sama kuin hiirillä kokeessa, jossa naarashiiristä tehtiin agressiivisia. Uroshiiret alkoivat olemaan omissa oloissaan ja passivoituivat. Tästä seurasi naaraiden lisääntynyt agressio, joka passivoitti uroksia naaraiden suhteen yhä enemmän. Hiirten mgtow siis.

Omassa elämässäni on käynyt vähän samalla tavalla, vaikka en mitään ideologiaa kannatakkaan. En yksinkertaisesti jaksa kuunnella naisten lyhytnäköisiä vaatimuksia mitä elämän pitäisi olla. Seksiä saan suht helposti, joten sen suhteen olen onnekas.  

Eli ottaa noin koville että naiset elää kuten haluaa?

Nainen on aina järki, mies tunne. Nytkin kun menetät hermosi elät tunteella. Viha on tunne ja päihdesairaus tunne-elämän sairaus.

Vierailija
2951/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rasisti et saa olla mutta PS:n kannattajat voit silti tuomita ihan vain koska PS. 🙈 Miksei vastaan ajattelevat näe tätä ristiriitaa? Jos et ole rasisti se tarkoittaa että hyväksyt myös ne jotka ajattelevat eri tavalla. Jos et hyväksy niin nähdäkseni silloin on itse rasisti..."

Selvitäpä itsellesi nyt sanan "rasisti" merkitys ennenkuin nolaat itseäsi enempää. Rasisti = sortaa ihmisiä rodun perusteella, siis ominaisuuden joihin nämä ihmiset eivät ole voineet itse vaikuttaa. Täysin eri asia kuin se, että arvostelee ihmisiä heidän itse valitsemiensa mielipiteiden perusteella. Oikeastaan saman asian eri ääripäät.

-eri

Siltikin vain silakkarasmukset täällä heiluttelevat kaikenmaailman nazzi- ja rasistikortteja iloisesti kun joku vastustaa soiopaattisia perinn

Niin, kaikenhan voi kuitata sanomalla, ettei kaikki noin ajatttele tai väärin tulkittu. Yksi lause historiassa ei tarkoita mitään, mutta tarpeeksi  toistettuna alkaa uskoa, että se joku on koko puolueen linja. Etenkin, kun kukaan ei näitä puheita edes yritä kieltää. 

Täälläkin ihan järkyttävää naisvih*a monen monta viestiä, eikä kukaan edes noteeraa. Ihan kuin olisi ihan normi uhkailla, kuinka naiset tuotapikaa alistetaan taas ja meitä kutsutaan synnytyskoneiksi ym. Ymmärrän sen, että on sairaita yksilöitä, joilla sairas mielikuvitus. Mutta että muut antavat näiden latoo hirveyksiä ja kehuskelee kovaksi. Poistattamiseenkin tarvitaan useampi ilmoitus, yksi ei riitä. Näin täydellisen epäonnistunut on nykyinen yhteiskunta, kun ihmiset hyväksyvät hirveydet. Näin nää puheenparret muuttuvat normeiksi.

Vierailija
2952/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rasisti et saa olla mutta PS:n kannattajat voit silti tuomita ihan vain koska PS. 🙈 Miksei vastaan ajattelevat näe tätä ristiriitaa? Jos et ole rasisti se tarkoittaa että hyväksyt myös ne jotka ajattelevat eri tavalla. Jos et hyväksy niin nähdäkseni silloin on itse rasisti..."

Selvitäpä itsellesi nyt sanan "rasisti" merkitys ennenkuin nolaat itseäsi enempää. Rasisti = sortaa ihmisiä rodun perusteella, siis ominaisuuden joihin nämä ihmiset eivät ole voineet itse vaikuttaa. Täysin eri asia kuin se, että arvostelee ihmisiä heidän itse valitsemiensa mielipiteiden perusteella. Oikeastaan saman asian eri ääripäät.

-eri

Siltikin vain silakkarasmukset täällä heiluttelevat kaikenmaailman nazzi- ja rasistikortte

Turha noiden hyödyttömien ripulirannepojujen töräyksistä on loukkaantua. Naurut vaan päälle. Pojat kaipaa tätien huomiota, hyvällä tai pahalla, keinolla millä hyvänsä. Siitähän tässä vaan on kyse.

Vierailija
2953/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä näen naiset materialistisina ja rahan ahneina. Näen työssäni pesänjakoja ja arvatkaa kumpi sukupuoli siellä loistaa ahneudellaan?

Miehet. Suomalaisella miehellä on sellainen vika että hän luulee että naisen omaisuus on miehen.Sellainen rikos kuitenkin lopetettiin Suomessa 1900-luvun alussa. 

Vaimo vei puolet omaisuudesta ja lapset! Puolet oli suoraan vaimon ja lasten etu eli vanhempi joka on lasten sen astisen elämän ollut päävanhempi on lähivanhempi.

Eikö elämä tässä yhteiskunnassa kelpaa teille? Muuttakaa Afrikkaan esim. vaikka Somaliaan, jossa naisten oikeuden tulevan kyllä hyvin esille teille sitten. 

Vierailija
2954/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset,yleensä, ovat aina olleet pehmeämpiä ja sovittelevia, pehmeitä arvoja arvostavia. Tässä ei ole mitään uutta. Tasa-arvon lisääntyminen on kyllä aiheuttanut ja aiheuttaa paineita naisille. Äänioikeudesta alkaen; mietittävä ketä äänestää. Koulutuksen ja työelämän paineet; on opiskeltava, on pärjättävä paremmin kuin mies, on hankittava hyvä työ, on vastattava omilla rahoilla omista asioista. Seksuaalinen vapautuminen; huolehdittava ettei tule raskaaksi tai sairastu. Perheen perustaminen; hoidettava perhe ja työskenneltävä samalla. Sosiaalinen elämä; kannettava omat kantamukset, avattava ovet itse eikä istumapaikkaa julkisissa anneta. Nyt vielä armeijaan menosta luodaan paineita. Mitä paineita miehille on asetettu tasa-arvoon liittyen kuin että on puhuttava tunteista ja tehtävä vähän kotitöitä. Ennen tätä ns tasa-arvoa oli niin paljon helpompaa. 

Naiset ovat viisaita, osaavia, tekeviä ja eteenpäin meneviä ja itsenäisiä. Asia esim sen valitseminen ketä äänestää tai se että joutuu itse avaamaan oven voi olla vaikeaa ja rasittavaa miehelle mutta ei naiselle. 

Älä höpötä typeriä.

Vierailija
2955/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä Suomessa arviolta 120000-140000 muslimia. Aika heikoissa kantimissa on suomalainen yhteiskunta ja kulttuuri, jos tuo määrä mutään heilauttaa. Toki tulevaisuudesta ei tiedä, paljon heitä tulee olemaan. 

Sitä mukaa, kun lapset käyvät suomalaisen koulun ja naisetkin pääsisivät työelämään, suomalaistuisivat nopeammin. Nythän näin ei käy, kun kantikset torjuilee ja tyrmäilee. Näin ollen vahvistuu se heidän oma kulttuuri sit kotien suojissa.

Ai, että kantisten vika? Kummasti aasialaiset, kuten vietnamilaiset sopeutuvat ja löytävät töitä. Mites kantikset sen selittää?

Vierailija
2956/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo vanhempi mies, mutta olen huomannut itsessäni muutoksen viimeisen kymmenen vuoden aikana. Aikanaan olin liberaalimpi, ns. suvaitsevaisempi, vahvasti sukupuolivähemmistöjen puolella, ymmärtäväisempi naisten suhteen, liikaakin.

Yleisellä tasolla kyse taitaa olla vastareaktiosta. Ei ole mukavaa, kun "joka puolella" syyllistetään pelkän sukupuolen perusteella, kaikki miehisyyteen liittyvä on "toksista". Jos mies ei menesty, on se miehen oma syy. Jos nainen ei menesty, syy on patriarkaatissa, yhteiskunnan rakenteissa. On jos jonkinlaista cancelointia ja wokettamista yhdenkin ns. väärän sanan tai mielipiteen vuoksi. 

En edelleenkään pidä äärioikeistosta ja pelkään sen valtaannousua. Samalla ihmettelen jatkuvia syöttöjä äärioikeiston lapaan mitä kummallisimmilla, ei tieteeseen tai maalaisjärkeen perustumattomilla väitteillä.

Olen huomannut tietynlaista närää muuten niin leppoisilla miehillä. Yksi hiertävä asia o

Näinhän se on lähes kaikilla miehillä. Ollaan niin suvaitsevaisia ja niin avarakatseisia. Mutta sitten kun teille sanotaan vastaan, teiltä aletaan vaatia asioita ja etuoikeuksianne aletaan karsia, siihen paikkaan loppuu suvaitsevaisuus ja aletaan vaatia naisten äänioikeuden poistamista.

Kaikki ihmiset ovat mukavia, niin kauan kuin kaikki menee oman mielen mukaan. Sitten vasta kun tulee muutoksia jotka eivät miellytä, nähdään millainen ihminen oikeasti on.

Ja satavarmasti et ole milloinkaan tehnyt mitään tasa-arvon eteen.

Vierailija
2957/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten pitäisi osata keskustella asioista silloinkin kun ollaan erimieltä niistä.

Tämä keskustelu on hyvä esimerkki siitä mitä tapahtuu sekä naisissa, että miehissä, kun ei kyetä keskustelemaan toista kunnioittavasti kun asioista ollaan eri mieltä.

Vierailija
2958/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa miksi, länsimaalainen nainen on liian etuoikeutettu verrattuna miehiin siksi. Kukaan ihmiskunnan historiassa ei ole ollut yhtä etuoikeutettu kun tässä ajassa elävä länsimaalainen nainen. Pelkän sukupuolensa turvin saatuja etuoikeuksia on vaikea ymmärtää jos toisaalla väittää haluavansa tasa-arvoa, kun oikeasti elää sukupuolensa takia erittäin etuoikeutettua elämää.

Suomalaisen naisen elämässä on valtavia esteitä, hidasteita ja epäoikeudennukaisuuksia johtuen 100% naissukupuolesta. Mies tuo ansiotta maailman etuoikeutetuin ihminen kehtaa inistä.

Vierailija
2959/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen käteen kuuluu edelleen moottorisaha ja naisen käteen paistinpannu. Kylä jämpti on näin!

Rane-62

Vierailija
2960/23026 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö elämä tässä yhteiskunnassa kelpaa teille? Muuttakaa Afrikkaan esim. vaikka Somaliaan, jossa naisten oikeuden tulevan kyllä hyvin esille teille sitten. 

Oikein hyvin kelpaa nykyään, kun olemme oikeutemme vaatineet ja vaadimme. Miehiä täällä tuntuu enemmän itkettävän. Ehkä te voitte muuttaa johonkin maahan, jossa sukupuoliroolit ovat traditionaalisemmat ja hyödyttävät vain teitä ja teidän pyrintöjänne. Me suomalaiset naiset emme siihen enää taivu.