Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (22931)
Vierailija kirjoitti:
Pyöriikö täällä samat muutamat naiset (+-10)? Ainakin minun havaintojeni mukaan ja tekoälyn kokoaman tiedon mukaan näin on.
1115 sivua tekstiä, yli 20 000 kommenttia, miten ihmeessä te jaksatte? :S :O
Hakekaa apua (tiedän että tämä veeituttaa kuulla), tai no käykää vaikka ulkona... tai olkaa täällä vaan seuraavat 1000 sivua taas. Heh, niin no teidän oma päätös.
Miksi ihmeessä sinä täällä olet?
Goldigger arvostelee miehen tuloja, vaikka on itse yhteiskunnan elätti?
Näin Bachelor-Joonaksen rahoja arvostellut Vivianna on itse tienannut
Vivianna kommentoi aiemmin Iltalehdelle, että hänellä on naisena oikeus toivoa mieheltä hyvää toimeentuloa.
Iltalehti tarkasti myös Viviannan verotulot. Vuonna 2023 hänen ansiotulonsa olivat 0 euroa. Vuonna 2022 verotettavat ansiotulot olivat 2566,59 euroa. Olen tällä hetkellä opiskelija ja elän opiskelijan tuloilla. Minulla ei oikeastaan sen enempää ole kommentoitavaa, Vivianna sanoo. Vivianna opiskelee Lahden Muotoiluinstituutissa. Hänellä on myös yritys Vivianna Eksymä Design Oy. Sen liikevaihto on 0 euroa ja Vivianna tarkentaa, että yhtiö ei ole ollut käytössä. Lisäksi Viviannalla on toiminimi. Vivianna tekee sosiaalisen median sisältöjä. Hän on kertonut Iltalehdelle haluavansa rakentaa uraa sosiaalisessa mediassa naisia voimaannuttavan sisällön avulla. Siihen kuuluu myös avoin miehen etsintä. Tästä Vivianna luo satiirista sisältöä.
Vaikka tämä menisikin ehkä eri ketjuun niin täysin samaa mieltä (lähes) kaikesta. Eli jos toinen haluaa toisen osapuolen olevan varakas ei itse sovi olevan tyhjätasku. Sama myös jos haluaa toisen olevan timmissä kunnossa ja harrastavan urheilua niin sama asia.
Ei sen pitäisi riittää miehelle että on rahaa tai naiselle että näyttää hyvältä. Ainakaan turvaamaan ns. "loppu elämä" jos mitään muuta yhteistä ei löydy ja sitten yritetään lakimiesten avulla (esim. Koivun tapaus) saada lisää rahaa kun pari miljoonaa kuluu parissa vuodessa...
Hei,
ikuinen probleema. Ei ole vastausta. Kirjoitella voi.
yt:
Voiko pyörää polkea ikuisesti?
"Hän on kertonut Iltalehdelle haluavansa rakentaa uraa sosiaalisessa mediassa naisia voimaannuttavan sisällön avulla."
Voi Vivianna! Kuinka moni tyttönen tätä nykyisin haluaakaan, ja kuinka moni oikeasti elättää itsensä? Kuinka "rohkeaksi" ja alhaalle moni joutuu vajoamaankaan ja kauanko tällainen muoti edes kestää?
Ei tarvita tähän maahan enää yhtään enempää pinnallisia somevaikuttajia tai rahanpalvojia. Käyttäkää naiset älyänne, älkää rahastako kroppaanne!
akateeminen rouva
Kyllä joo olen keski-ikäinen Mies. Elämä, terveys, talous kunnossa ja parisuhde kunnossa, ei ole ollut ongelmia löytää seuraa, kun ajattelen naisten olevan ihmisiä siinä missä itsekin. Kuten ovat kaikenväriset ihmiset, kaikki seksuaaliset suuntautumiset ja sukupuolet, sukupuoltaan korjanneet ja kaikki siltä väliltä. Arvostan ja kunnioitan ihmisoikeuksia, tasa-arvoa, luontoa, tiedettä, taidetta, koulutusta jne. Teen itseasiassa suurimman osan kotitöistä omien töiden ohella, harjoitan hyväntekeväisyyttä, tartun epäkohtiin kuten seksuaaliseen häirintään ihan omalla toiminnalla jne.
En yhtään ihmettle, että miesten yksinäisyysepidemia on toine maailmanlaajuinen ilmiö ja sekin on 100% miesten itseaiheuttama. Tosivoisin myös vilpittömästi, että miehet ottavat ns päänsä pois perseestään ja ryhdistäytyvät ja tulevat Miehiksi. Ja kyllä joo, syön kasvispainotteista ruokaa ja käytän vähän alkoholia, liikun aktiivisesti: olen erittäin terve ja hyvinvoiva. Samaa toivon Sinulle. <3
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joo olen keski-ikäinen Mies. Elämä, terveys, talous kunnossa ja parisuhde kunnossa, ei ole ollut ongelmia löytää seuraa, kun ajattelen naisten olevan ihmisiä siinä missä itsekin. Kuten ovat kaikenväriset ihmiset, kaikki seksuaaliset suuntautumiset ja sukupuolet, sukupuoltaan korjanneet ja kaikki siltä väliltä. Arvostan ja kunnioitan ihmisoikeuksia, tasa-arvoa, luontoa, tiedettä, taidetta, koulutusta jne. Teen itseasiassa suurimman osan kotitöistä omien töiden ohella, harjoitan hyväntekeväisyyttä, tartun epäkohtiin kuten seksuaaliseen häirintään ihan omalla toiminnalla jne.
En yhtään ihmettle, että miesten yksinäisyysepidemia on toine maailmanlaajuinen ilmiö ja sekin on 100% miesten itseaiheuttama. Tosivoisin myös vilpittömästi, että miehet ottavat ns päänsä pois perseestään ja ryhdistäytyvät ja tulevat Miehiksi. Ja kyllä joo, syön kasvispainotteista ruokaa ja käytän vähän alkoholia, liikun aktiivisesti: olen erittäin te
Miksi epäilen tämän yo. teksin tulevan anonyyminä kirjoittavan vakiopalstalaisen, siis naisen, näppikseltä? No koska kukaan mies ei tosissaan ala näitä tekstejä täällä kommentoimaan tai näitä "kaikkitietäviä" vakiorouvaskirjottelijoita täällä oikomaan, taisit nyt vaan heittää ton provon tänne koska haluat jatkaa tätä jankutusta tässä ketjussa. Kiitti mut riitti jo, lopetetaan tää liikaa paisunut ketju. Meni vähän överiks toi taas, ihan huuhaata, ilman mitään pohjaa, hyvin tyypillistä taas... ei tiedä itekeäkö vain nauraa.
"Miksi epäilen tämän yo. teksin tulevan anonyyminä kirjoittavan vakiopalstalaisen, siis naisen, näppikseltä? "
Koska olet rakentanut päähäsi kuvan siitä millaisia miesten sinusta tulisi olla ajattelultaan ja koska tämä ei vastaa sitä kuvaa niin ajattelet että sen on pakko olla naisen kirjoittama.
En ole se ihminen jonka tekstiä kommentoit mutta törmään samaan asiaan jatkuvasti. Jos miehenä kannattaa tasa-arvoa, suvaitsevaisuutta ja yleensäkään mitään humaania lähestymistapaa maailmaan niin ei kauaa kestä kun joku alkaa epäillä että minun on pakko olla nainen. Olen kuitenkin äärimmäisen tavallinen perheellinen heteromies joka syö lihaa ja ajaa autolla. Mutta ajatukseni eivät jostain syystä sovi siihen kuvaan mikä monille miehen asenteesta on.
Vierailija kirjoitti:
Laitan tämän taas. Feminismi on sairaus
Valheen yksi tunnusmerkki on se, että sitä kyllä toistellaan mielellään jatkuvasti mutta perustellaan hyvin harvoin millään tavalla älyllisesti kestävällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi epäilen tämän yo. teksin tulevan anonyyminä kirjoittavan vakiopalstalaisen, siis naisen, näppikseltä? "
Koska olet rakentanut päähäsi kuvan siitä millaisia miesten sinusta tulisi olla ajattelultaan ja koska tämä ei vastaa sitä kuvaa niin ajattelet että sen on pakko olla naisen kirjoittama.
En ole se ihminen jonka tekstiä kommentoit mutta törmään samaan asiaan jatkuvasti. Jos miehenä kannattaa tasa-arvoa, suvaitsevaisuutta ja yleensäkään mitään humaania lähestymistapaa maailmaan niin ei kauaa kestä kun joku alkaa epäillä että minun on pakko olla nainen. Olen kuitenkin äärimmäisen tavallinen perheellinen heteromies joka syö lihaa ja ajaa autolla. Mutta ajatukseni eivät jostain syystä sovi siihen kuvaan mikä monille miehen asenteesta on.
Ja tästä päästään siihen kapeaan miehen kuvaan, jota yritetään laventaa. Jostain syystä sitä vastustavat just miehet.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valheen yksi tunnusmerkki on se, että sitä kyllä toistellaan mielellään jatkuvasti mutta perustellaan hyvin harvoin millään tavalla älyllisesti kestävällä tavalla.
Eipä tuohon täällä saada mitään syventävää kommenttia. Trollihan tuo on.
Korkeintaan aletaan selittää jotain kommunismista/marxista ja väkivaltaisesta vallankumouksesta.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tästä päästään siihen kapeaan miehen kuvaan, jota yritetään laventaa. Jostain syystä sitä vastustav
Se vastustus on aika ymmärrettävää koska silloin näiden miesten pitäisi kyseenalaistaa omakin ajattelunsa kun sitä ei voi vain kuitata ainoaksi oikeaksi miehen ajattelutavaksi.
Mikä valhe. Tasa arvon kanssa mitään tekemistä. Menkää naiset töihin älkääkä itkekö
Vierailija kirjoitti:
Laitoit sitten näämmä :D
Mä en ymmärrä tuota "piip on sairaus, milloin sääli milloin joku muu". Mielestäni älyvapaasti sanottu. Diabetes on sairaus, mut sääli tai feminismi taas jotain muuta.
ei-feministi
Vierailija kirjoitti:
Mikä valhe. Tasa arvon kanssa mitään tekemistä. Menkää naiset töihin älkääkä itkekö
Joo joo mennään. Mutta että sairaus?
Älä sekoita asioita.
Vierailija kirjoitti:
En ole feministi, mutta muistaakseni kuitenkin ekan aallon fem akkojen yksi tavoite oli, että naiset pääsisivät töihin kuten miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Niin, sehän on ollut yksi feministien tavoite. Samoin armeija myös naisille. Mikähän feministien tavoitteista on miehille paha?
"Ootko seurannut nykyistä keskustelua tai kehitystä? "
Mikä nyt sitten on se joka määrittää mitä se faminismi on? Ne muutamat näkyvimmät julkiset keskustelijat vain iso ihan tavallisten naisten joukko joka kuitenkin pitää itseään feministeinä?
Väittäisin että tuo ensin mainittu on lopulta pelkkää "pintakuohuntaa" ja jälkimmäinen on se joka muokkaa maailmaa.
Vieläkö wokettajat on voimissaan 😂
Tätä minäkin ihmettelen.