Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (22947)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole missään mediassa nähnyt juttua jossa suomalaiset miehet haukkuvat täkäläiset naiset ja ulistävät joitain muita joka asiassa.
Mut palstall sitä on senkin edestä!
**
Feministien provoja. Vasemmistofeministit käyttävät tätä palstaa provoiluun.
No ei ne vasemmistofeministit täällä palstalla ole!
Mistä tiedät? Ainakin heidän agendansa on tällä palstalla!!
Kirjoittelevat tänne Gambian lämmöstä, Kwame tarjoilee kohta protskupirtelöt.
Eihän noista kirjoita kukaan muu kuin sinä! Kuinka monta kertaa olet jakanut "Tiinan" mietteen palstalla? Vuosia vanha juttu, mut aina se sinua innostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin sanoa, että informaatiovaikuttaminen ei ole mitenkään osaton tähänkään kehitykseen. Itänaapuri on loistava esimerkki tahosta joka hyötyy siitä, että Suomessa asenteet jyrkkenevät sukupuolten välillä ja siellä puolelta kärjistystä tehdään molemmin puolin jotta kuilu repeäisi entistä laajemmaksi. Kannattaa suu-vaahdossa kirjoitettuja mielipiteitä lukiessaan aina pohtia myös sitä mahdollisuutta puhuuko tässä todellinen suomalainen Niina Näppärä tai Maukka Perusjätkä vai onko siellä joku palkollinen ansaitsemassa likaisella työllä rupliaan vodka-annoksensa eteen.
Kyllä, cybervaikuttajat toimivat tälläkin palstalla. Se on tiedossa. Ja yleensä harrastavat tätä äärimmäistä roiskimista, kuten tää joku on koko päivän tänne vuodattanut. Tosin jos on vain maukka perusjätkä, on saanut oppinsa tuolta naapurilta ja on heille se hyödyllinen hölmö.
Kyllä ne Venäjän hyödylliset idarit löytyy kun katsotte peiliin. Mitä enemmän haalitte tänne porukkaa kehitysmaista sitä heikommaksi Suomi tulee. #huoltosuhde #terrorismi #katujengit #huumeet #eksoottisettaudit
"Nainen menee kännisen iltansa päätteeksi juuri tapaamansa miehen luokse nukkumaan ja sitten aamulla herättyään miehen vierestä stringit kattolampussa meneekin poliisiaseman jonoon, jossa on rivi muitakin viikonloppuraiskattuja naisia odottamassa ovien avaamista?"
No kun palataan maan pinnalle noista fantasioista niin oikeasti tällaiset "sana sanaa vastaan" tapaukset eivät mene edes usein oikeuteen ja oikeudessakin niistä kaatuu suurin osa. Pelkästään suostumuksen puutteeseen perustuvat syytteet ovat kaatuneet tähän mennessä käsittäkseni kaikki.
Joten voisitte lopettaa nämä satunne naisista jotka vievät syyttömät miehet vankilaan. Iso osa ihan todellisistakaan raiskauksista ei johda miehen tuomioon.
"Varsinais-Suomen poliisilaitoksen vanhempi rikoskonstaapeli Ville Hahl arvioi oikeustieteen pro gradu -tutkielmassaan, että puolet tutkituista rai skauksista olisi voitu välttää, jos uhri olisi toiminut yleisesti hyväksyttävällä tavalla. "
Entä sitten? Ei tee niitä raiskauksia mitenkään vähemmän tuomittaviksi.
Ihmiset eivät toimi täydellisesti koskaan, eivät miehet eivätkä naiset, eikä niin voida edes olettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinais-Suomen poliisilaitoksen vanhempi rikoskonstaapeli Ville Hahl arvioi oikeustieteen pro gradu -tutkielmassaan, että puolet tutkituista rai skauksista olisi voitu välttää, jos uhri olisi toiminut yleisesti hyväksyttävällä tavalla. Hahl tutki 181 raisk austapausta.
Lehden mukaan gradussa kerrotaan, että lähes kaikkiin raiskaustapauksiin liittyyn naisen kohtuuton alkoholinkäyttö.
Voimme siis lopettaa vaikkapa maahan tulleiden syyttelyn raiskaistilastoista koska syy on oikeastaan naisten, eikö niin?
"Varmaan Ihmisoikeusliitossa töissä toi nainen. Teksti on kuin jostain protokollasta."
Olen kyllä mies. Ja ilmeisesti ette pysty mitenkään oikeasti perustelemaan kantaanne koska ainoa mitä keksitte on toisen leimaaminen.
En tiedä miten hankala on tosiaan tajuta että ihmisoikeudet ovat ihan meidän kaikkien turvallisen elämän perusta täällä. Ja se on myös oikeusvaltion perusta ja demokratian perusta. Kannattaisi hieman miettiä joskus mille periaatteille tämä yhteiskuntamme ja myös perustuslakimme perustuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin sanoa, että informaatiovaikuttaminen ei ole mitenkään osaton tähänkään kehitykseen. Itänaapuri on loistava esimerkki tahosta joka hyötyy siitä, että Suomessa asenteet jyrkkenevät sukupuolten välillä ja siellä puolelta kärjistystä tehdään molemmin puolin jotta kuilu repeäisi entistä laajemmaksi. Kannattaa suu-vaahdossa kirjoitettuja mielipiteitä lukiessaan aina pohtia myös sitä mahdollisuutta puhuuko tässä todellinen suomalainen Niina Näppärä tai Maukka Perusjätkä vai onko siellä joku palkollinen ansaitsemassa likaisella työllä rupliaan vodka-annoksensa eteen.
Kyllä, cybervaikuttajat toimivat tälläkin palstalla. Se on tiedossa. Ja yleensä harrastavat tätä äärimmäistä roiskimista, kuten tää joku on koko päivän tänne vuodattanut. Tosin jos on vain maukka perusjätkä, on saanut oppinsa tuolta naapurilta ja
Nämä sosiaalisesta oikeudenmukaisuudesta uskonnon tehneet eivät tule käsittämään uskontonsa kauheutta edes kun pyhitetyiksi julistetut leikkaavat kurkkunsa auki.
Vierailija kirjoitti:
"Varmaan Ihmisoikeusliitossa töissä toi nainen. Teksti on kuin jostain protokollasta."
Olen kyllä mies. Ja ilmeisesti ette pysty mitenkään oikeasti perustelemaan kantaanne koska ainoa mitä keksitte on toisen leimaaminen.
En tiedä miten hankala on tosiaan tajuta että ihmisoikeudet ovat ihan meidän kaikkien turvallisen elämän perusta täällä. Ja se on myös oikeusvaltion perusta ja demokratian perusta. Kannattaisi hieman miettiä joskus mille periaatteille tämä yhteiskuntamme ja myös perustuslakimme perustuu.
Sosiaalisen oikeudenmukaisuuden muodostuessa uskonnoksi jota kaikkien tulee palvoa palon uhalla suistuu yhteiskunta dystopiaan. Teillä ei ole oikeutta vaatia muita ottamaan osaa uskontoonne, tunkekaa terminne ja aatteenne paikkaan jonne aurinko ei koskaan paista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalisen oikeudenmukaisuuden muodostuessa uskonnoksi jota kaikkien tulee palvoa palon uhalla suistuu yhteiskunta dystopiaan. Teillä ei ole oikeutta vaatia muita ottamaan osaa uskontoonne, tunkekaa terminne ja aatteenne paikkaan jonne aurinko ei koskaan paista.
Emme puhuneet sosiaalisesta oikeudenmukaisuudesta tai jonkun uskonnosta vaan ihmisoikeuksista ja siitä miten ne aivan kiistatta ovat yhteiskuntamme yksi peruspilari ja tavallisen ihmisen turva. Ilmeisesti et kykene siihen sanomaan mitään järkevää?
Kerro minulle miten oikeusvaltio ja demokratia voisi toimia ilman laajoja ja kaikille kuuluvia ihmisoikeuksia. Miten se olisi mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme puhuneet sos
Et puhu et kun et kykene näkemään katsontakantasi kieroutta. Sanoilla demokratia ja ihmisoikeudet on täysin eri merkitys sosiaaliseen oikeudenmukaisuuteen uskovilla aktivisteilla, kuten sinulla, kuin muilla. Sinulla ei ole oikeutta vaatia muita käyttämään uskonnollisia termejä.
"Et puhu et kun et kykene näkemään katsontakantasi kieroutta."
Olisiko mitenkään mahdollista että puhuisit asiasta etkä koko ajan keksisi mitä minä ajattelen?
"Sanoilla demokratia ja ihmisoikeudet on täysin eri merkitys sosiaaliseen oikeudenmukaisuuteen uskovilla aktivisteilla, kuten sinulla, kuin muilla."
En ole aktivisti. Lisäksi koko Suomen systeemi perustuu kohtuulliseen sosiaaliseen oikeudenmukaisuuteen. Se ei ole mitään ääriajattelua. Eikä se muuta mitenkään demokratian tai ihmisoikeuksien käsitettä. Nyt vain väistelet itse asiaa.
"Sinulla ei ole oikeutta vaatia muita käyttämään uskonnollisia termejä."
Voit toki kertoa mitä itse niillä ymmärrät niin voimme jatkaa keskustelua. Siihen asti näen sinulta vain pelkkää väistelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nainen menee kännisen iltansa päätteeksi juuri tapaamansa miehen luokse nukkumaan ja sitten aamulla herättyään miehen vierestä stringit kattolampussa meneekin poliisiaseman jonoon, jossa on rivi muitakin viikonloppuraiskattuja naisia odottamassa ovien avaamista?"
No kun palataan maan pinnalle noista fantasioista niin oikeasti tällaiset "sana sanaa vastaan" tapaukset eivät mene edes usein oikeuteen ja oikeudessakin niistä kaatuu suurin osa. Pelkästään suostumuksen puutteeseen perustuvat syytteet ovat kaatuneet tähän mennessä käsittäkseni kaikki.
Joten voisitte lopettaa nämä satunne naisista jotka vievät syyttömät miehet vankilaan. Iso osa ihan todellisistakaan raiskauksista ei johda miehen tuomioon.
Perättömät ilmoitukset ovat OK koska niitä on vähän?
Sanoinko niin? Sanoin vain että koska ne eivät ole iso ilmiö niin niistä ei pidä yrittää myöskään tehdä sellaista.
Ei oikein voi samaan aikaan väittää haluavansa suojella naisia seksuaaliselta väkivallalta ja nostaa joka kerta esiin perättömät ilmoitukset kun naisten kokemista rikoksista tulee puhe.
Eikä sekään oikein toimi että ensin ollaan kauhuissaan kun muualta tulleet raiskaavat mutta sitten kuitenkin pidetään naisia valehtelevina ja oikeastaan itsekin raiskauksiin syyllisinä.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko mitenkään mahdollista että puhuisit asiasta etkä koko ajan keksisi mitä minä ajattelen?
"Sanoilla demokratia ja ihmisoikeudet on täysin eri merkitys sosiaaliseen oikeudenmukaisuuteen uskovilla aktivisteilla, kuten sinulla, kuin muilla."
En ole aktivisti. Lisäksi koko Suomen systeemi perustuu kohtuulliseen sosiaaliseen oikeudenmukaisuuteen. Se ei ole mitään ääriajattelua. Eikä se muuta mitenkään demokratian tai ihmisoikeuksien käsitettä. Nyt vain väistelet itse asiaa.
Voit toki kertoa mitä itse niillä ymmärrät niin voimme jatkaa keskustelua. Siihen asti näen sinulta vain pelkkää väistelyä.
En. En edes vaivaudu. Et ole sen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. En edes vaivaudu. Et ole sen arvoinen.
Ok. Eli et osaa selittää miksi ihmisoikeudet eivät olisi tärkeitä koko yhteiskuntamme toiminnan kannalta. Etkä myöskään osaa selittää mitä sinä ymmärrät ihmisoikeuksilla tai demokratialla. Sitähän minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
En osaa selittää niin että sinä suostuisit ymmärtämään, tämän tiedät itsekin.
"En osaa selittää niin että sinä suostuisit ymmärtämään, tämän tiedät itsekin."
Olen kyllä ihan avoin kuuntelemaan. Emme ehkä ole kaikesta samaa mieltä mutta jos et edes yritä selittää mistä sinun käsityskantasi kumpuaa niin ei tässä mitään keskustelua synny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministit valehtelevat suomimiesten ahdisteluista. Ja peittelevät mm:en s-rikoksia. Niistä ei ilmoiteta tai valehdellaan tekijä.
Ristiriita jota en ole pystynyt ymmärtämään on se miten samaan aikaan ollaan valtavan huolissaan muualta tulleiden naisiin kohdistamasta väkivallasta ja kuitenkin sitten vihataan naisia ja pidetään heitä valehtelijoina.
Niinpä! Suomimiesten huoli naisten oikeuksista ja turvallisuudesta loppuu tasan siihen, kun rikoksentekijä on suomalainen mies.
Ikävä kyllä tuo pitää täysin paikkansa. Tieto taholta, joka näitä tutkii. Eli sinäkin olet joko palkattu tai vain maksetun propagandan uhri.