Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa toimivia laihdutusvinkkejä? Olen 110kg ja 162cm, saatan vahingossa laihtua 9kg tai lihoa 15kg

Vierailija
31.01.2024 |

En ymmärrä,olin paljon ylitöissä,nii paino tippui 100kg--93kg

Pian oli taas 98kg ,jossq pysyi puoli vuotta.

Sitten oli läheisen kuolema, en ollut töissä niin paljon,ja nyt paino mennyt kolmessa kuukaudessa tähån 110kilooon :(

Viimeksi olin normaali painossa joulukuussa 2013

Ikää 40v

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry syömään vain lihaa. Takaan, että paino putoaa ja kehosi tervehtyy. Pääsin itse eroon insuliiniresistanssista, jonka myötä myös verenpaine laski. 

T. 118kg (aloituspaino 125kg)

Vierailija
22/48 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Pyydä työterveydestä resepti ozempiciin ja varaa aika ravitsemusterapeutille. Laihduttaminen on prosessi, joka alkaa mietintätyöllä. Työn tekee ainoastaan sinä itse. Sitten kun olet valmis, siirry käytännön tekoihin. Eli napostelu kokonaan pois. Riittävästi proteiinia. Liikuntaa joka päivä. Nuo 3 asiaa on jo paljon! Anna prosessille aikaa, kestä repsahdukset ja jatka taas. Riippuvuus se ruokakin on, kuten vaikka alko tai huumeet jollekin, sama reaktio aivoissa. Muutosta pitää haluta, pitää jaksaa tehdä töitä sen eteen. Pyydä apua terveydenhuollosta. Mikään ei voita sitä hyvää oloa, kun jaksaa ja voi hyvin. 

Itse olen vielä matkalla, kohta 1,5v aikana kolmisenkymmentä kg pudotettu ja matkaa on melkein toinen sama. Kärsivällisesti, ilman stressiä vien tämän maaliin asti. En ole luopunut mistään, voin hyvin, jaksan paljon. Ei ole paluuta entiseen.

Tsemppiä sulle! 

N39v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriö tuo ahminta, siihen tarvii apua.

Vierailija
24/48 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda nykyihmisen luontaiseen ruokavalioon eli lihaan ja eläinrasvaan. Kun syöt 15g rasvaista lihaa painokiloa kohti päivässä sekä suolaa ja vettä niin painokin asettuu kohdilleen. Siis ainoastaan rasvaista lihaa, suolaa ja vettä - helppo muistaa.

Vierailija
25/48 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ahmiminen on merkki syömishäiriöstä. Yritä päästä terapiaan. Unohda kaikki höpö-höpö kuurit ja jatka edelleen liikuntaa koska se tuo sinulle hyvää oloa. Tavoittele hyvää, terveellistä ruokavaliota. Älä osta kotiisi mitään  suklaita mihin voit sortua. Mutta anna itsellesi lupa pitää pieni herkutteluhetki kerran viikossa. Ei mitään älyttömiä määriä. Vaikka pieni irtokarkkipussi tai kahvihetki jonkun pienen herkun kera jossain kauniissa kahvilamiljöössä. Anna itsellesi muutakin hemmottelua kuin syöminen. Leffaan, uimaan, konserttiin ym. Opettele ajattelemaan muuta kuin ruokaa ja herkkuja.

Ihania laihdutusohjeita: "muista pitää herkutteluhetki kerran viikossa karkilla tai kahvilassa herkun kera"

Vierailija
26/48 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda nykyihmisen luontaiseen ruokavalioon eli lihaan ja eläinrasvaan. Kun syöt 15g rasvaista lihaa painokiloa kohti päivässä sekä suolaa ja vettä niin painokin asettuu kohdilleen. Siis ainoastaan rasvaista lihaa, suolaa ja vettä - helppo muistaa.

Ei näille sokerihiirille kelpaa toimiva tapa, ne "yrittää" laihtua sokerilla :)

Vierailija
27/48 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näille sokerihiirille kelpaa toimiva tapa, ne "yrittää" laihtua sokerilla :)

Ja lääkkeillä :D

Vierailija
28/48 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin sinkkitabletit vähentävät makeanhimoa, mutta sinun tapauksessasi kävisin lääkärissä laihdutuslääkityksen saamiseksi. Milloin sinulta on mitattu verensokeri viimeksi? 

Vierailija
29/48 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt suklaata joka päivä (oletan ettei sun suklaansyönti rajoitu kahteen palaan..) ja vielä ihmettelet kun paino nousee? Suklaalevyssä on ihan järjettömän paljon kaloreita. Mitä muuta syöt päivän aikana?

Aloita kävelylenkeillä. Kävele tunti päivässä. Pienennä aterioita, vatsalaukku tottuu nopeasti pienempiin annoksiin. Syö ruoan jälkeen joku hedelmä makeannälkään. Juo vettä. 

Sulla on ihan järjettömän paljon ylipainoa! Tuon kokoisella normipaino on max 65 kiloa. Nyt otat itseäsi niskasti kiinni jos et tee muutoksia niin olet kohta niin lihava että sairastut diabetekseen, sydän- ja verisuonitauteihin. 

Vierailija
30/48 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja "Laihduttamisen loppu" ja sen ohjeiden noudattaminen saattaa olla kokeilemisen arvoinen.

Vierailija
31/48 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, täällä toinen, joka huomaamatta lihonut 93 kilosta 103 kiloiseksi. 

Ostin puntarin kun olo tuntui pahalta ja tukalalta. Järkytyin nähdessäni lukeman. 

Olen kokeillut elämäni aikana kaikki mahdolliset laihdutustavat. Pysyvää muutosta ei ole tullut.

Latasin puhelimeen kalorinlaskentasovelluksen Yazio. 

En yritä nyt laihduttaa vaan syventyä siihen, että mitä  ihmettä syön. Lisään kaiken syömäni sovellukseen. 

Silmiä avaava juttu! Suosittelen kaikille ylipainon kanssa kamppaileville! 

Eli syöt niinkuin ennenkin, lisää vaan kalorit sovellukseen ja voithan myös lopettaa päivän syömiset siinä kohtaa kun kalorit ylittävät kulutuksen. Liikkumalla saa lisäkaloreita. Tsemppiä, ei ole helppoa, tiedän sen.

Vierailija
32/48 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä antaa vinkkejä painon pudotukseen kun ongelmasi ovat pään sisällä? Hoida ensin pääsi kuntoon! Sama jos kyselisit parhaiten pysyviä laastareita kun olet itse se joka viiltelee haavoja.

Vierailija
33/48 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä antaa vinkkejä painon pudotukseen kun ongelmasi ovat pään sisällä? Hoida ensin pääsi kuntoon! Sama jos kyselisit parhaiten pysyviä laastareita kun olet itse se joka viiltelee haavoja.

No se pää toimii syödyllä ravinnolla, joten kyllä syömisneuvot on tarpeellisia.

Vierailija
34/48 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi tutulle, samanlaista ongelmaa itselläkin ja mitatkin aika samat. 15 vuotta sitten oli lievää ylipainoa, josta pääsin ammattilaisen avulla eroon. Sitten kymmenessä vuodessa tulikin ainakin 20kg lisää. Korona-aikaan vähän yllättäen sain yli 10 kg pois, mutta nyt olenkin taas painavampi kuin ikinä.

Vuorotyö aiheuttaa omat haasteensa  mutta kyllä mun kohdalla taitaa olla kyse ruokariippuvuudesta, tunnesyömisestä ja ahmimisesta.

Nyt olen taas motivoitunut tekemään asialle jotain, mutta luulen, että yksin en onnistu. Ainakaan pysyvästi.

Suunnittelen varaavani lääkäriajan ja samaa suosittelen sinullekin. Olen lukenut, että nykyään on tarjolla hyviä laihdutuslääkkeitä lihavuusleikkauksen lisäksi. Toivon, että ammattilaisen avulla löydän vihdoin keinon normaalipainon saavuttamiseen ja siinä pysymiseen.

Vierailija
35/48 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se pää toimii syödyllä ravinnolla, joten kyllä syömisneuvot on tarpeellisia.

Luitko edes ap:n viestejä? Hän on ihminen joka himoissaan menee ostelemaan herkkuja kaupasta vaikka tietää ettei hänen niitä kuuluisi syödä. Mitä siis luulet syömisvinkkien hyödyttävän.

Vierailija
36/48 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 166 cm . Painoin vuonna 2009 114 kg. Päätin laihduttaa. Ostin kuntopyörän ja sitä aloin polkee joka päivä 2 tuntia. Aamulla tunti ja illalla tunti. Kävin myös salilla välillä. Laihduin 34 kg 5 kuukaudessa. Kova liikunta laihduttaa ei se paino muuten putoa. Joka päivä vaan treenii.

Vierailija
37/48 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pituus 168cm ja lähtöpaino oli 125kg. Avioero toi surun ja meni ruokahalu kuten mulla aina menee kun olen surullinen. Piti pakottaa itsensä syömään edes jotakin, mutta totta kai paino tippui kun ei syönyt kunnolla. Kun huomasin painon tippuneen, niin päätin, että nyt tai ei koskaan.

Keväästä on paino tippunut 15kg eli painan nyt 110kg. Välillä on tullut takapakkia ja paino noussut parisen kiloa. Ruokavaliota olen muuttanut niin, että syön yhden lämpimän ruoan päivässä ja toinen ruoka on esim. itsetehty smoothie 0,75l pulloon ja se kattaa aamupalan ja lounaan tai sitten päivällisen ja iltapalan. Tai sitten aamupalaksi esim. viili, teetä ja pala leipää. Lounaaksi itse tehty ruokaisempi salaatti. Herkkuja olen vähentänyt ja muutenkin katson mitä suuhun laitan. Annoskokoja olen pienentänyt.

Liikuntaa olen lisännyt vähitellen ja nyt ostin kahvakuulat ja pitäisi alkaa niillä treenaamaan. On vain niin kiireistä ja väsyttävää töiden ja opiskeluiden kanssa, että ei meinaa jaksaa tai ehtiä harrastaa liikuntaa. Toki riippuen missä olen töissä tai harkassa, niin voi olla fyysisesti raskasta ja askeleita kertyy. 

Miomella

Vierailija
38/48 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä tulee hyotyliikuntaa. Sen jälkeen kun perheen jäsen kuoli, olen keskittynyt pysymään itse hengissä (itsetuhoisuus) eli vapaalla liikuntaa.

Suklaata menee päivittäin vaikka päätän että tänään alkaa muutos.

Illat pahimpia aikoja,kun saan ahmimiskohtauksia.

Ap

Niin no tiedätkö meillä muillakin kuolee ihmisiä ympäriltä, se on elämää. Mutta se ei ole syy alkaa ahmimaan kaksin käsin. Mikä siinä on että ylensyömistä perustellaan kun on just nyt vaikeeta, sitten lapataan lisää kun ylensyöminen stressaa. 

Vierailija
39/48 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikitään et ap laihtuu 65 kiloiseksi.

Nahka ja naama roikkuu.

Kukaan ei ihaile lopputulosta.

On terve!

Terve!

Vierailija
40/48 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu alkaa puntarilla. Syöt sen mukaan, vähennät ruokaa, jos paino nousee. Pätkäpaasto, eli pidä pitkä yönaikainen tauko, 15-17 tuntia syömättä yhtään mitään. Näillä konsteilla laihdutin 17 kiloa ja se on nyt pysynyt neljä vuotta samana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi