Onko outoa jos mies ei ole missään tekemisissä sukulaistensa kanssa?
Onko outoa jos mies ei ole missään tekemisissä sukulaistensa kanssa?
Ollaan seurusteltu miehen kanssa 5 vuotta enkä ole koskaan nähnyt yhtään hänen sukulaista eivätkä he pidä mitään yhteyttä mieheen.
Miehen mukaan heillä ei ole varsinaisesti mitään riitaa mutta ovat vain erilaisia ihmisiä kaikkien sukulaisen kanssa.
Kommentit (3)
Ei se nykyään mitenkään poikkeuksellista ole. Tunnen monia sellaisia, ja varmaan itsekin sitten kun vanhempia ei enää ole.
Miksi se olisi outoa?
Ei kaikilla oli läheinen suku tai edes perhe. Hölmöä edes ajatella että kaikilla olisi.
En ole minäkään tekemisissä sukulaisten kanssa. Vanhempien eron myötä jäätiin siskon kanssa semmoiseen välitilaan jossa kumpikaan suku ei huolinut seuraansa. Oltiin aina "sen toisen" lapsia.. Jäätiin aivan ulkopuolelle molemmista suvuista. Olisi hölmöä pitää minua tästä syytä outona, koska enhän minä viisi vuotiaana lapsena asialle voinut yhtään mitään. Aikuisena on vaikea lähestyä enää sukua kun hekään eivät koskaan ole ottaneet minuun yhteyttä.
Eroperhe teki myös sen että en ole toisen vanhemman kanssa juuri tekemisissä. Lapsina jäätiin toinen isän ja toinen äidin luo mikä erotti meitä myös sisaruksina aika paljon.
En koe olevani vastuussa vanhempieni ja heidän sukulaisten tekemisistä, enkä kaipaa lähelleni ihmisiä jotka eivät halunneet minua lapsena lähelleen kahden aikuisen avioeron takia.
En ole ainut. Kaveripiirissä useampi minunlainen suvun "hylkiö".
Ei kaikki ole sukulaisrakkaita tai sitten ollaan yhteydessä 30 v välein. Pysyy välit parempana.