Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa, pliiis (sossuavusta kyselen)

Vierailija
11.01.2007 |

Miten sossu on teitä auttanu kun ootte eronnu? Mä niin tahtoisin aloittaa lasten kanssa rauhallisen elämän ja jättää toi mies joka ei meitä arvosta pätkääkään. En halua pelätä enää kotona. Mutta mulla ei todellakaan ole rahaa takuuvuokriin tai edes siihen vuokraan. Ootteko saanu esim. vuokratakuita sossusta? Kyllä täällä niin paasataan aina että jätä väkivaltanen mies mutta käytännössä se ei oo helppoa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

makso takuuvuokrat, muutot ym. yhteensä n. 10 000mk. Mutta tilanne oli se, että mies todella väkivaltainen, huumeongelmainen ja lapset oli huostaanottouhan alla. Kun ymmärsivät että minä en voinut tilanteelle mitään, olivat valmiita auttamaan tietyin ehdoin. Olen edelleen kiitollinen sossutäteille avusta. Nykyään ei elämä voisi paremmin olla! =)

Vierailija
2/4 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jättäminen tosin maksaa yli 70¿...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tilanteesi, takuulla sinua autetaan.

Jätä myös asuntohakemus vaikka kaupungin vuokra-asuntoihin, ja laita asunnontarpeen syyksi avioero ja että asunto on saatava äkkiä.

Jos tulee akuutti hätä, mene turvakotiin lasten kanssa. Siellä saatte asua kunnes teille on järjestynyt asunto.

Voimia sinulle.

T: Samassa tilanteessa vähän yli vuosi sitten ollut

Vierailija
4/4 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai hän tekee sen uudestaan niin että teet siitä poliisiasian, voit saada sellaisen lähestymiskiellon miehellesi että hän joutuu väliaikaisesti muuttamaan pois kodistanne.

Yhteytietoja neuvontapalveluihin löytyy täältä: www. turvakoti. net