Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiesitkö: Moni Halla-aholle suunnattu ääni hylättiin

Vierailija
30.01.2024 |

Esimerkiksi tämä ääni hylättiin hymiön vuoksi:

https://hs.mediadelivery.fi/img/978/a08e795c94484dd72486e8bc368c18b9.jp…

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut kunnostautuu joka vaaleissa. Muistelen, kun ne 2015 eduskuntavaaleissa uhosivat kautta Suomen äänestävänsä Halla-ahoa ja jakelivat sen ehdokasnumeroa tälläkin alustalla tajuamatta, että joka vaalipiirillä on eduskuntavaalissa omat ehdokkaat.

Eli Halla-ahon numerolla esim. Turussa antoikin äänen RKP:n ehdokkaalle ja jossain toisessa vaalipiirissä ääni meni Vasemmistoliiton ehdokkaalle :D

Tyhmät ei tajua, eduskuntavaaleissa numerot muuttuu ja henkilötkin muuttuu vaalipiirien mukaan. Mutta joo tyhmä saa olla muttei tykkimies...liekö tykimiehiä kaikki Persut, kyllä ei ne osaa kirjoittaa edes tykki sanaa 

Vierailija
62/101 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina löytyy keinot estää demokratian toteutuminen.

Aina löytyy keino uhriutua, jos on persu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut kunnostautuu joka vaaleissa. Muistelen, kun ne 2015 eduskuntavaaleissa uhosivat kautta Suomen äänestävänsä Halla-ahoa ja jakelivat sen ehdokasnumeroa tälläkin alustalla tajuamatta, että joka vaalipiirillä on eduskuntavaalissa omat ehdokkaat.

Eli Halla-ahon numerolla esim. Turussa antoikin äänen RKP:n ehdokkaalle ja jossain toisessa vaalipiirissä ääni meni Vasemmistoliiton ehdokkaalle :D

Vain persuääliö voi sortua tuommoiseen, voi luoja miten tyhmiä persut on. 

Vierailija
64/101 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyystesti. Halal ahoa kannattaa tyypit jotka ei osaa suorittaa edes alkeellista tehtävää.

Vierailija
65/101 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/a/74-20072084

Lisää halla-aholle tarkoitettuja hylättyjä ääniä :D Ootte te persut ääliöitä kyllä.

Tuo oli kylläkin Haavistolle, pusu perseeseen.

Meinaatko, että apina nimeltään Sanna Ukkola, tuo persuääliöämmä, pussaa Haaviston persukkaa?  

Vierailija
66/101 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää halla-aholle tarkoitettuja hylättyjä ääniä :D Ootte te persut ääliöitä kyllä.

Tuo oli kylläkin Haavistolle, pusu perseeseen.

Kuvasarja. Napsuttele menemään persu

Vierailija
67/101 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olin humalassa,  kun kirjoitin..."

Vierailija
68/101 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitkäs katkerien vasuripäiden kokoontumisajot täällä on. Vai sama tyyppikö täällä tykittää viestiä yksi toisensa perään. Poistoon mokoma sonta :)

Vierailija
69/101 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse rupesin miettii, kun tuossa kuvassa numero on tehty mustekynällä niin siellä missä minä äänestin niin numero laitettiin lyijykynällä.

Sama täällä. Ihmettelin asiaa miehelleni, kun kävimme äänestämässä, mutta hän sanoi, että ainahan äänestyskopissa on lyijykynä. Itse en muista millä edellisellä kerralla kirjoitin, mutta tosiaan minun 60v mies väitti että lyijykynä on ollut aina jstkn syystä.. 

Vierailija
70/101 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitkäs katkerien vasuripäiden kokoontumisajot täällä on. Vai sama tyyppikö täällä tykittää viestiä yksi toisensa perään. Poistoon mokoma sonta :)

Persusontaako tarkoitat. Hu oraahosta ei tule pressaa, se on pääasia. 

Vierailija
71/101 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse rupesin miettii, kun tuossa kuvassa numero on tehty mustekynällä niin siellä missä minä äänestin niin numero laitettiin lyijykynällä.

Sama täällä. Ihmettelin asiaa miehelleni, kun kävimme äänestämässä, mutta hän sanoi, että ainahan äänestyskopissa on lyijykynä. Itse en muista millä edellisellä kerralla kirjoitin, mutta tosiaan minun 60v mies väitti että lyijykynä on ollut aina jstkn syystä.. 

Lyijykyniä käytetään siellä missä äänestetään väärin. Ääntenlaskijoilta löytyy pyyhekumit.

Vierailija
72/101 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi voi koittaa vielä uudestaan.

Vierailija
73/101 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä persutolloja yhtään hävetä olla noin äärettömän tyhmää sakkia. Teitä halveksii kaikki. 

Vierailija
74/101 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi voi koittaa vielä uudestaan.

Ja hävitä uudestaan. 

Vierailija
75/101 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulakärkikynä kuivuu, lyijykynä ei. Kuulakärkikynä varastetaan huomattavasti herkemmin kuin lyijykynä. Kun kopissa on tavallinen lyijykynä, se saa olla siellä koko päivän. Jos taas kuulakärkikynää ei ole kiinnitetty kopin seinään, se lähtee aivan varmasti jonkun mukaan. Uskomatonta, mutta totta. Äänestystapahtuman kannalta sillä ei ole mitään merkitystä millä kynällä merkintä on tehty, pääasia että se on selkeästi luettavissa.

Vierailija
76/101 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persun on pakko piirrellä siihen huutomerkkejä, sydämiä ym pasketta. Ja eniten pelkäsivät että joku väärentää heidän numeronsa. Ei tarvinnut väärentää kun mokasivat itse. 

Vierailija
77/101 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persun on pakko piirrellä siihen huutomerkkejä, sydämiä ym pasketta. Ja eniten pelkäsivät että joku väärentää heidän numeronsa. Ei tarvinnut väärentää kun mokasivat itse. 

Näkyi siellä muutama muukin mokanneen...

Vierailija
78/101 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin niin Halla-aholle? Olihan tossa ainakin Jutalle, Pekalle ja Alexillekin

Vierailija
79/101 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ottaa vaikka oman kuulakärkikynän mukaan ja tehdä sillä merkinnän. Meillä oli kopeissa kyllä muutenkin kuulakärkikynät eikä lyijykyniä.

Vierailija
80/101 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ehkä pitäisi olla äänioikeutta