Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein uusit nastakenkäsi?

Vierailija
30.01.2024 |

Omat Icebugit ovat vasta kolmatta talvea käytössä ja pito on huonontunut huomattavasti. Osa nastoista on irronnutkin. Paremmin niillä pysyy pystyssä kuin muilla kengillä, mutta ne ei enää pureudu jäähän. Ei kuulu rousk rousk.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta vanhat nastakengät, ja edelleen pitää.

Vierailija
2/7 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Icebugit kolmatta talvea käytössä ja nastat ovat edelleen ihan hyvässä kunnossa. Käveletkö paljon asfaltilla? Minä pyrin välttämään kävelyä muilla kuin lumi- ja jääalustoilla, etteivät nastat kuluisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut samat icebugin nastalenkkarit nyt kahdeksatta talvea.

Edelleen kuin uudet. Hyvin pureutuu jäähän. 

Oon kyl ollu tosi tarkka, että asvaltilla en niillä kävele. 

Vierailija
4/7 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljättä talvea taitaa nyt omat olla käytössä. Käytän niitä vain kun jäiset kelit eli esim. Juuri nyt. Asfaltilla ei täällä päin tarvitse juuri kävellä ja käytän niitä vain koiran kanssa lenkkeillessä, en siis kaupoissa tai muualla niin eipä nuo kamalasti kulu.

Vierailija
5/7 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viisi- kuusi vuotta ehkä ollut ja nastat on irronneet, kuluneet, kenkäkin jo irvistlee. Hyvät nää Icebugit oli kyllä alussa. Yksi talvi oli ehkä sellainen, ettei tarvinnut nastoja, mutta muuten vaihtelevissa keleissä käyttänyt. Pitää kyllä hommata uudet, viime päivien keleillä on joutunut ihan köpöttelemään, kun märkää jäätä ja lumenkin pinnalla jääkuorrutus.

Vierailija
6/7 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 6 - 7 vuotta vanhat Sarvat - ja tänä talvena ostetut Icebugit. Sarva-kengissä on pohjassa paljon enemmän ja paremmissa kohdissa nastoja kuin hyviksi kehutuissa Icebugeissa - pitävät siis iästään huolimatta Icebugeja paremmin ainakin näillä pääkallokeleillä. Vai pitääkö Icebugeilla ensin opetella kävelemään jotenkin toisella tavalla? 

Vierailija
7/7 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kävele asfaltilla jos on yhtään kaistaletta jäätä tai lunta vieressä. Kävelen kyllä paljon ja nastakengät on lähes ainoat mitä tammi-maaliskuussa käytän.

Kaupassa toki käyn niillä. Ehkä sitten siitä johtuu kuluminen ja nastojen irtoaminen. Asun pientalossa eli ei tule mitään rappukäytävässä kävelyä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi