Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko olla sellaisen ihmisen kanssa, joka ei alkuun ole yhtään kiinnostunut?

Vierailija
30.01.2024 |

Minä sain väsytettyä tuollaisen miehen parisuhteeseen, mutta en pääse yli siitä ajatuksesta, että hän ei oikeastaan halunnut minua..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet soppasi keittänyt.

Vierailija
2/14 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskustella miehen kanssa asiasta ja kysyä, mitä hän ajattelee sinusta. Hän saattaa olla ujo, tai ei osaa ilmaista tunteitaan spontaanisti ilman, että toinen kysyy. Jos / kun jää on murrettu hän pystyy ehkä helpommin avautumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerästi teit. Olit miehelle tosi helppo ja hän tyytyi. 

Vierailija
4/14 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron oman tarinani

Mun perässä roikkui nainen monta vuotta, tää oli oikeasti sinnikäs tapaus ja tiesi mitä halusi. Mä tiesin aina että mulla on tunteita tätä naista kohtaan mutta mä en oikein osannut ilmaista iteeni tohon aikaan ollenkaan (olin nuori)

No me sitten seurusteltiin hetken minkä jälkeen tämä nainen jätti mut tästä samaisesta syystä. Kaikkein surullisin asia tässä oli se että mä oikeasti rakastin tätä naista enemmän ku mitään, mä vaan tajusin oman ääliömäisyyteni liian myöhään. 

Oon mies

Vierailija
5/14 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyydenkapuussa kyllä. Mutta molempien osapuolien pitää tiedostaa asia.

Vierailija
6/14 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en oikein osaa samaistua koska en koskaan olisi "väsyttänyt" ketään. Jos joku ei ole ollut kiinnostunut, olen mennyt eteenpäin. 

Puhutteko te sen miehesi kanssa teidän tunteistanne ja suhteestanne? 

Vierailija
7/14 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Aidot ja kestävät tunteet herää ajan kuluessa. Jokin ihastumiskuvio on tosiasiassa täysi katastrofi, eikä sellaisenaan kerro suhteen mahdollisuuksista yhtään mitään.

Vierailija
8/14 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli aluksi nihkeä muuttamaan mun kanssa yhteen, mutta nyt kotonakin seuraa mun perässä rutistellen mua koko ajan, niin että välillä täytyy lähteä yksin kävelylle tuulettumaan.

Miehet on aika yksinkertaisia otuksia.

Vierailija
9/14 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla paljon rahaa?

Vierailija
10/14 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sulla paljon rahaa?

Ei oikeastaan yhtään. 

Ap

Vierailija
11/14 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että voisin olla, mutta minusta ei ole sellaiseen väsytykseen. Kerran yritin. Kun puhuimme sen miehen kanssa jälkeenpäin, hän sanoi, että jätin prosessin kesken ja hän jäi ihmettelemään, että miksi mielenkiintoni lopahti, kun hänen oli vasta heräämässä. Oli tavallaan hyvä saada tietää, että oltiin niin eritahtisia, että sinänsä minussa ei ollut mitään vikaa. Se eritahtisuus olisi varmaan haitannut yhteiselämää monissa muissakin asioissa, niin parempi lopulta, että löysin nopeammin syttyvän puolison.

Vierailija
12/14 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan siitä mitä tarkoittaa väsyttämisellä. Tiedän useampiakin suhteita, joissa toinen oli pitkään sillä kannalla, että ei kiinnosta ja ovat suostuneet vaan ystävyyteen ja tunteet on sitten (ainakin omien sanojensa mukaan) kehittyneet ajan myötä ja ovatkin olleet lopulta halukkaita parisuhteeseen.

Vierailija
13/14 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta aloitusta palstalla on kun toinen yhtäkkiä lähtee suhteesta kun oikeasti rakastuu. Eikä tyydy en osaa olla yksin -suhteeseen?

Vierailija
14/14 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta aloitusta palstalla on kun toinen yhtäkkiä lähtee suhteesta kun oikeasti rakastuu. Eikä tyydy en osaa olla yksin -suhteeseen?

Aika monta.