Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhma tyttö

Vierailija
30.01.2024 |

Onko muita saman kaltaisia tyttöjä.

Eli oon töissä ollessa oikein kiltin oloinen ja vaatetus tietysti on myös alalle kuuluva. Tummat housut ja tumma bleiseri. Asiakaspalvelu työtä.

Oon 24v.

Mutta kun vapaa-aika alkaa niin sitten ei ole tietoakaan siitä kiltistä tytöstä. Vaatteet vaihtuu hyvin paljastaviin ja tiukkoihin. Miehiä on joka illalle ja meno on todella hurjaa. Siis en käytä alkoholia arkisin yhtään, mutta muuten annan itseni täysin miesten käyttöön. Jos ei jo ole edellisenä iltana seuraa tiedossa, niin töiden ohessa koitan saada miehen illaksi. Eli seksiä lähes joka ilta ja tykkään saada todella rajusti. Välillä töissä on vaikeaa istua kun alapää on hellänä edellisestä illasta. 

Eli tuskin töissä kukaan tietää miten kiltistä tytöstä kuoriutuu tuhma ja villi. 

Onko toisia samanlaisia tyttöjä? 

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annat käyttöön? Saatko itse mitään..

Ei huo-ran pidä mitään saadakaan.

Huo ra olet ap.

No en kyllä tuona ainakaan itseäni pidä, kun en rahaa ota. 

Kyllä kait se on naisellakin oikeus saada seksiä?

Itse vaan satun tarviimaan sitä ehkä normaalia enemmän... Onko se keneltä pois? 

ei? toki jos miehille riittää runkkaus(kuulemma) niin miksi ei sinulle? ja miksi mainostat haureuttadi vauvapalstalla eikö joku irstailijoiden foorumi sopisi paremmin. 

Vierailija
22/40 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti vaan tyttö elämästäs, tulee vielä aika ettet voi.

Ja turha täällä on hur.tella, naisilla sama oikeus kuin miehilläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selkeästi Jarmo 53ween aloittama ketju. Kilttien naisten erotisointi tyyliin "huhhuhhuu mitähän se hiljainen kirjastontäti/aspa/tms. tekee vapaalla??? ;)" on jotenkin niin väsynyttä.

Vierailija
24/40 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan selkeästi Jarmo 53ween aloittama ketju. Kilttien naisten erotisointi tyyliin "huhhuhhuu mitähän se hiljainen kirjastontäti/aspa/tms. tekee vapaalla??? ;)" on jotenkin niin väsynyttä.

Minäkin tykkään sellaisesta hiljaisesta ja kiltistä tytöstä, joka ei puhele törkyjä.

Mutta kun lämmittelee, niin siitä tulee tuhma tyttö, joka tekee mitä vaan.

Eikä toi ole väsynyttä, vaan tosi seksyä.

Vierailija
25/40 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapailin tuollaista naista ja oltiin samassa koulussa ja samalla luokalla vieläpä. Laivareissulla sitten tyttö ehdotti seksiä ja se sanoi pane kovaa. Tapailtiin sitten usein ja joka kerta halusi seksiä. Treenien jälkeen minun piti mennä sen luokse panee koska sen äiti oli töissä tiettyyn aikaan aina.

Vierailija
26/40 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tykkään sellaisesta hiljaisesta ja kiltistä tytöstä, joka ei puhele törkyjä.

Mutta kun lämmittelee, niin siitä tulee tuhma tyttö, joka tekee mitä vaan.

Eikä toi ole väsynyttä, vaan tosi seksyä.

Vaimosta kuoriutui tämmöinen muutaman vuoden koulutuksella.

Vierailija
27/40 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuulosta erityisen tuhmalta. Osuvampi kuvaus olisi "aktiivinen". Jatka vaan kokemusten keräilyä, mutta välttele tauteja. M55

Vierailija
28/40 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä lienen ihan samanlainen kuin aloittaja. 

Oon vasta 19v. Tyttö. 

Mutta heti töiden jälkeen kiirehdin jonkun kundin luo ja siellä saattaa mennä aamuun asti ja sit seuraava päivä vähän väsyneenä töissä. 

Mut oli tuhmaa tai ei, niin kyllä paljon tarvitsen seksiä ja illat menee pannessa. Mul on useita vakkari kundeja kenen kanssa oon ja toki joskus jotain ihan randomeita. Eli kokemusta löytyy useista kymmenistä miehistä.. 

Vierailija
29/40 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se järvi soutamalla kulu vai mites se nyt olikaan? ;)

Vierailija
30/40 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se järvi soutamalla kulu vai mites se nyt olikaan? ;)

Ei kulu ei. Rannat vain loittonee.

Vierailija
31/40 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin n. 40v. kun silloin 21v. enkelimäinen kauppatieteiden opiskelija sanoi minulle eteisessään "ota mua kunnolla tukasta kii kun panet mua". Sillä sekunnilla tajusin, että a) olen keski-ikäinen ja b) mitä aikuistuvat neidot hakevat vanhemmista miehistä. Sen tajuaminen on auttanut sitä antamaan ja samalla itsekin monia ikimuistoisia kokemuksia saamaan. Terkkuja Poriin jos luet tätä. M52

Vierailija
32/40 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit tytöt pääsee taivaaseen, mutta tuhmat mihin vaan.

t. tyhmä tytteli

Vierailija
33/40 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat puhuutäällä vaan jotai sunsatujas,tai jotai..

Toi tollane "suntouhuilus" niin i r - t i todesta! - Ettet usko itsekään.. ;)

..porvoosta, ehkä?

Vierailija
34/40 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun antaa toiselle, saa itsekin jotakin.

Vierailija
35/40 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä ladyboy.

Vierailija
36/40 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ihan hyvin kirjoitettu mieheksi. Hyvä mielikuvitus, jatka samaan malliin!

Vierailija
37/40 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitsi kun olisi nuorena törmännyt tollaseen naiseen! no ehkä seuraavassa elämässä.

m.50v

Vierailija
38/40 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on aivan pakko saada,ei aina.

Muutaman kerran on tultu kysymään annanko rahasta, kun olen myöntänyt että voisi harkita .  Usein ne on olleet kimppa juttuja yleensä useamman viisikymppinen miehen kanssa. Ja silloin kyllä on ollut rajuakin naimista. Joskus on ollut pakko ottaa siideriä rohkaisuksi,on saanut rohkeutta vähän rohkeampaankin juttuun.

Silloin saa kyllä molempiin reikiin ja siemenet sisään. Joskus kun on päässyt kotiin on pillu oikeesti arkana.

Kun viisikymppinen mies pääsee kaksikymppisen naisen pillulle ,se tyydyttää halunsa se ei ole nopea toimitus,ja tukena on melkeinpä aina potenssi lääkkeet.

Tietää saaneensa.   Ja yleensä on kaverit mukana,siis porukalla.

Pari kertaa on sheivattu ensin kun sattunut olemaan pillukarvat.

Maanantaina kilttinä töihin.

Vierailija
39/40 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä naisena tartun tohon aloitukseen "tuhma tyttö", just niin sellaista vanhanaikaista. Jos tykkää vapaalla olla paljastavissa asuissa, niin musta se on ihan normaalia. Itse tykkään olla esillä ja näyttää naisellisuuttani. Saan siitä itsevarmuutta ja minua kiihoittaa, kun miehet katsovat ja tulevat iskemään. Mä tunnen sellaista valta-asemaa ja muutenkin on kiva tutustua erilaisiin tyyppeihin. Aika nopeesti tulee saatua seuraa, mut ulkonäkö ratkaisee. Voi olla vanhempikin herrasmies, kunhan ulkonäkö viehättää...

Vierailija
40/40 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai saan itsekin ja paljon saankin. 

No jos hyvä seksi on sitä että on kipee, niin sitten kai on. Minusta seksin ei pidä sattua.

Itse tykkään rajusta seksistä ja silloin se voi vähän aamulla tuntua. Jos molempiin reikiin on saanut kunnolla, niin en liene ainut nainen jos sattuu? 

Nää miesten kommentit täällä.. ATM esiintyy naisena 0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä