Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhma tyttö

Vierailija
30.01.2024 |

Onko muita saman kaltaisia tyttöjä.

Eli oon töissä ollessa oikein kiltin oloinen ja vaatetus tietysti on myös alalle kuuluva. Tummat housut ja tumma bleiseri. Asiakaspalvelu työtä.

Oon 24v.

Mutta kun vapaa-aika alkaa niin sitten ei ole tietoakaan siitä kiltistä tytöstä. Vaatteet vaihtuu hyvin paljastaviin ja tiukkoihin. Miehiä on joka illalle ja meno on todella hurjaa. Siis en käytä alkoholia arkisin yhtään, mutta muuten annan itseni täysin miesten käyttöön. Jos ei jo ole edellisenä iltana seuraa tiedossa, niin töiden ohessa koitan saada miehen illaksi. Eli seksiä lähes joka ilta ja tykkään saada todella rajusti. Välillä töissä on vaikeaa istua kun alapää on hellänä edellisestä illasta. 

Eli tuskin töissä kukaan tietää miten kiltistä tytöstä kuoriutuu tuhma ja villi. 

Onko toisia samanlaisia tyttöjä? 

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulla miehenpuutetta joku ilta on, niin voit ottaa yhteyttä.

Vierailija
2/40 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yleensä joka päivälle pitää mies löytää, mutta ei ole tuottanut ongelmia löytää. Kiitos vaan 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat käyttöön? Saatko itse mitään..

Vierailija
4/40 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan noin 'tuhma' en ollut nuorena, mut juhlin omien kaverien kanssa yleensä, en työkaverien. Sit oli jotkut yhteiset juhlat firmassa ja työkaverit ihmetteli kun otin huikkaa, hassuttelin ja tanssin... mitäh? Olivat kuvitelleet mut ihan toisenlaiseksi... sit työpaikan (varattu) komistus kertoi ihastuneensa minuun!?!? No sydän läpätti hänelle vuosien ajan, säännöllisesti hän tanssitti, vikitteli mukaansa (onnistumatta)

Voi niitä aikoja💕

Vierailija
5/40 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saan itsekin ja paljon saankin. 

Vierailija
6/40 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä ajattelutapaa. Mitä tuhmaa on seksin harrastamisessa, jos kaikki siinä ovat mukana vapaaehtoisesti?

Vierailija
7/40 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koitan välttää firman yhteisiä iltoja, ainakin jos siellä on alkoholia tarjolla. Kun monesti kun otan vähän alkoa niin estot häviää ja ei tiedä ketä oon panemassa.. 

Vierailija
8/40 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehiä on joka illalle ja meno on todella hurjaa. Siis en käytä alkoholia arkisin yhtään, mutta muuten annan itseni täysin miesten käyttöön."

Inkeli larppaa, höhöö!

Vierailija
9/40 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos hyvä seksi on sitä että on kipee, niin sitten kai on. Minusta seksin ei pidä sattua.

Vierailija
10/40 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/40 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos hyvä seksi on sitä että on kipee, niin sitten kai on. Minusta seksin ei pidä sattua.

Itse tykkään rajusta seksistä ja silloin se voi vähän aamulla tuntua. Jos molempiin reikiin on saanut kunnolla, niin en liene ainut nainen jos sattuu? 

Vierailija
12/40 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä käyt, että löydät kelpuutettavia miehiä? Vai onko sun taso sellainen, että kuka tahansa mukaan lähtevä riittää? Eikö ne jää ruikuttamaan perään?

Reipas seksuaalissävytteinen liikunta kyllä kelpaisi, mutta seuran löytäminen on välillä vähän tuurista kiinni. Suomalainen mies on harvemmin sellainen valmiiksi opetettu rakastaja, että se ensimmäisellä kerralla tietäisi mitä tehdä.

No, tietty siinä saakin paikkansa kipeiksi jos huseeraa netistä oppinsa saaneiden poikasten kanssa.

Vierailija
13/40 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä käyt, että löydät kelpuutettavia miehiä? Vai onko sun taso sellainen, että kuka tahansa mukaan lähtevä riittää? Eikö ne jää ruikuttamaan perään?

Reipas seksuaalissävytteinen liikunta kyllä kelpaisi, mutta seuran löytäminen on välillä vähän tuurista kiinni. Suomalainen mies on harvemmin sellainen valmiiksi opetettu rakastaja, että se ensimmäisellä kerralla tietäisi mitä tehdä.

No, tietty siinä saakin paikkansa kipeiksi jos huseeraa netistä oppinsa saaneiden poikasten kanssa.

Netin eri sovellusten kautta suurin osa miehistä löytyy. Jotkut yrittää saada uusintaa myöhemminkin ja jos on hyvä mies niin sitten nähdään useita kertoja. 

Itse tykkään vähän vanhemmista miehistä, niin heillä on myös kokemusta tyydyttää naisen tarpeet paremmin.. 

Vierailija
14/40 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään vähän vanhemmista miehistä, niin heillä on myös kokemusta tyydyttää naisen tarpeet paremmin.. 

Luulen etten ole ainoa jolla saattaa käydä mielessä, että ap itse on tuo vähän vanhempi mies... Se on tuo vakiokysymys, että "onko muita tyttöjä/naisia", joka aina tuo sen viban että nyt on naista nähty viimeksi Anttilan katalogissa.

Vierailija
15/40 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon willi narttu oletkin siis ;)

Vierailija
16/40 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon willi narttu oletkin siis ;)

No kyllä näinkin voisi sanoa. Tykkään seksistä erittäin paljon ja sitä on saatava miltei joka ilta ja siksipä se meno voi vähän yltyä hurjaksi.. 

Vierailija
17/40 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen etten ole ainoa jolla saattaa käydä mielessä, että ap itse on tuo vähän vanhempi mies... Se on tuo vakiokysymys, että "onko muita tyttöjä/naisia", joka aina tuo sen viban että nyt on naista nähty viimeksi Anttilan katalogissa.

Taidat olla aika vanha setämies, jos vielä muistat jotkut Anttilan katalogit.

Vierailija
18/40 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huo-ran pidä mitään saadakaan.

Huo ra olet ap.

Vierailija
19/40 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö? 24 on jo rummo. joku 14 on tuhma harrastaessaan seksiä amisviiksen takapenkillä parin kaljan jälkeen. 

Vierailija
20/40 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huo-ran pidä mitään saadakaan.

Huo ra olet ap.

No en kyllä tuona ainakaan itseäni pidä, kun en rahaa ota. 

Kyllä kait se on naisellakin oikeus saada seksiä?

Itse vaan satun tarviimaan sitä ehkä normaalia enemmän... Onko se keneltä pois? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi