Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisjoukot kausi 2 Official- nämä 15 kokelasta osallistuvat rankkaan leirin

Vierailija
30.01.2024 |

Erikoisjoukot palaa näyttävästi Neloselle maaliskuussa. Nämä kasvot nähdään. Mukana aiemmin tv:stä tuttuja sekä tuoreempia kasvoja!

https://www.nelonen.fi/uutiset/suomen-tv-historian-rankin-kilpailu-alka…

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1585)

Vierailija
1401/1585 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin oli vaivaannuttavaa katsottavaa. Mutta kun nykyään kaikki jaetaan somessa 24/7 niin kai se tuntuu normaalilta sitten. Eikä rakkaudessa ja tunteissa mitään pahaa ole, mutta se vollottaminen herätti vähän myötähäpeää, koska ko. tilanteita ei ole tarkoitettu suuren yleisön silmille. 

Luokatonta. On kuin herätyskokouksessa, missä provosoidaan ihmiset itkemään ja käyttäytymään rajattomasti. Erikoisjoukoissa kyseinen ihmisten tunteilla leikkiminen sijoitettu taitavasti sellaiseen hetkeen, että umpiväsyneet ihmiset avautuvat henkilökohtaisista asioista koko kansan edessä. Kuinkahan moni katuu katkerasti jälkeenpäin, että tähän julmaan provosointiin ovat haksahtaneet.

Ei kai tunteista kertominen ole niin pahasta? Veeti otti senkin osuuden aika iisisti, tunteellisempi Aleksi ei väsymykseltään kyennyt.  Naiset itkevät aina helpommin ja enemmän joten siinä ei mitään kummallisempaa.

Jokainen joka on kakkoskaudelle lähtenyt mukaan, tiesi täysin mitä on luvassa, ohjelma on täydellinen toisinto ykköskaudelta.

Kolmatta kautta tuskin tulee, koska nythän tuo on nähty eikä mitään yllätyksiä enää ole.

Vierailija
1402/1585 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku vähän avata miksi tuo Noora niin teitä ärsyttää? Mikä tekee hänestä narsistin?

Tämä erikoisjoukot on kiinnostanu, mutta en katso yleensä reality-sarjoja, niin en ole perillä joka

Ai että narsisti ei voi olla samalla kun on introvertti? Tuo akkahan on noussut julkisuuteen naiskendon myötä, joka ketään ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/1585 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku vähän avata miksi tuo Noora niin teitä ärsyttää? Mikä tekee hänestä narsistin?

Tämä erikoisjoukot on kiinnostanu, mutta en katso yleensä reality-sarjoja, niin en ole perillä joka

Ai että narsisti ei voi olla samalla kun on introvertti? Tuo akkahan on noussut julkisuuteen naiskendon myötä, joka ketään ei kiinnosta.

Ja kiusasi valmentajaansa jopa oikeudessa. Säälittävä "nainen".

Vierailija
1404/1585 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kolmatta kautta tuskin tulee, koska nythän tuo on nähty eikä mitään yllätyksiä enää ole."

Itse olen kyllä sitä mieltä, että kolmoskausi saisi tulla. Vielä on monia temppuja näytettävänä, mitä brittiversiosta ei ole suomiversioon mukaan otettu. Sitä paitsi kouluttajat itse ovat ilmaisseet mielenkiintoa jatkaa ohjelman tekoa, varsinkin jos mukaan haettaisiin ihan taviksia, mikä kyllä Nelosen trademark ei valitettavasti ole.

Tuo kiinniotto ja kuulustelu vaihe on koko ohjelman suola, ja mielenkiinto, joten olisi vielä jatkossa entistä mielenkiintoisempaa myös seurata, pystyykö Suomi vielä parempaan!

Tavalla tai toisella, toivon kuitenkin että näistä kavereista kuullaan ja nähdään vielä paljon tulevaisuudessa, ovat esimerkkihenkilöitä Sisukkuudesta sekä mielenhallinnasta!

Vierailija
1405/1585 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matias: "kuulitko?"

Noora: "kuulin!"

Matias: "Mitä sä sanoit mulle!"  haha, mitä Nooran sitten olisi pitänyt vastata?

Noora: "v-u kuulin!"

Matias: "älä v-u kiroile mulle!"  hahhaa Matias vaan saa kiroilla

No eihän tuo kundi oikein supliikkimiehiä olekaan. Vaikka kuuma kolli onkin.

Vierailija
1406/1585 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on lämmittänyt se, miten Vertti on välillä ollut melkein kuin isähahmo Aleksille. Montun ja nyrkkeilyn jälkeen silleen tukena. Ikäero näkyy.

Vierailija
1407/1585 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaista Jania, kun opetusosuudessa käyttäytyi asiallisesti ja rauhallisesti. Ihan meni normaalista. Kunpa olisi älynnyt käyttäytyä muinakin aikoina, me aikuiskatsojat arvostamme sellaista.

Vierailija
1408/1585 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matias on naurettava , kun kiroilee jne.

Paljon uskottavampi se vanhempi mies.

Vierailija
1409/1585 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistanko oikein, että Vertti ja Aleksi on haettu kuulusteluun vain kerran?

Vierailija
1410/1585 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että tekis mieli tempassa päin näköä noita höykyttäjiä...

Nim.Auktoriteettiongelma

Vierailija
1411/1585 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvinaista Jania, kun opetusosuudessa käyttäytyi asiallisesti ja rauhallisesti. Ihan meni normaalista. Kunpa olisi älynnyt käyttäytyä muinakin aikoina, me aikuiskatsojat arvostamme sellaista.

No se oli periaatteessa melkein pakko olla asiallinen ja rauhallinen siinä. Että varmasti kaikki saisi selvää mitä pitää tehdä, kun tukikohtaan hyökätään ja jos jää kiinni! Ja onkai kaikki kouluttajat kokeneet myös samanlaista "kohtelua" erikoisjoukkokurssin aikana aikoinaan, niin kokemus paistaa läpi?!

Vierailija
1412/1585 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matias: "kuulitko?"

Noora: "kuulin!"

Matias: "Mitä sä sanoit mulle!"  haha, mitä Nooran sitten olisi pitänyt vastata?

Noora: "v-u kuulin!"

Matias: "älä v-u kiroile mulle!"  hahhaa Matias vaan saa kiroilla

No eihän tuo kundi oikein supliikkimiehiä olekaan. Vaikka kuuma kolli onkin.

Vähän cringe kohtaus mutta opetuksena tästä voimme ymmärtää, että ylempiarvoisille ei aleta v-lemaan, vaikka ketuttaiskin!

Mun mielestä säälittävää käytöstä Nooralta! Temperamenttia pitää olla, mutta jos ei osaa hallita tunteitaan ja ymmärtää ketä puhuttelee, niin ei hyvä! Noh, huomisen jaksossa nähdään sit, pystyykö mimmi pitämään hermot ammattilaisKUULUSTELIJOITA vastaan!

Vierailija
1413/1585 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on lämmittänyt se, miten Vertti on välillä ollut melkein kuin isähahmo Aleksille. Montun ja nyrkkeilyn jälkeen silleen tukena. Ikäero näkyy.

Itseäni kyllä kummasti ihmetyttäis, jos Vertti ei koko leiriä läpäisisi! Lämminhenkinen, vahva ja keskittymiskykyinen yksilö - juuri kaikkea sitä mitä kouluttajat leirillä kokelaista hakee!

Vierailija
1414/1585 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaji, vähän viime jaksossa katsojaluvut kärsi. Ei varmaan mummelit tykännet kun koulutettu koira "hyökkäsi" kokelaiden kimppuun!

Vierailija
1415/1585 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni kyllä kummasti ihmetyttäis, jos Vertti ei koko leiriä läpäisisi! Lämminhenkinen, vahva ja keskittymiskykyinen yksilö - juuri kaikkea sitä mitä kouluttajat leirillä kokelaista hakee!

Aleksi on takertuvainen ja tarvitsee aina jonkun johon takertua, nyt se on vertti. 

aikoinaan Bb.ssä se oli Miia, ei se ollut Aleksilta mitään normaalia ihastusta vaan se oli takertumista.

Vierailija
1416/1585 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein arvelin, että luvassa on vielä jälkipyykki-jakso. Jakso, jossa muistellaan porukalla koko kulunutta kautta, ja jakso, jossa kaikki kouluttajat näyttävät virallisesti inhimillistä puoltaan televisiossa ensimmäistä kertaa Jannea&Robinia lukuun ottamatta!

Vierailija
1417/1585 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua jännittää nyt kovasti, pystynkö edes katsomaan illalla

en haluaisi kenenkään karsiutuvan

Vierailija
1418/1585 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta katsoin sen edellisen jakson. Kiinnitti huomiota sen toisen naisen jalat. Mulla menee nää vaaleatukkaiset sekaisin, mutta siis aivan kamalat mustelmat! Eihän niissä jaloissa näyttänyt olevan enää yhtään ihoa joka ei olisi ollut mustelmilla. Erottui omanaan se kuulanosuman jälki, mutta silti molemmat reidet koko matkalta ihan riemunkirjavina. Täytyy olla ihan sairaan kipeät! Itsellä ollut joskus muka valtava mustelma joka oli tosi kipeä, vaan mitä se mahtaa olla kun jaloissa ei ole yhtään tervettä kohtaa. Missä ne on oikein saanut noin kunnolla telottua?

Vierailija
1419/1585 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta katsoin sen edellisen jakson. Kiinnitti huomiota sen toisen naisen jalat. Mulla menee nää vaaleatukkaiset sekaisin, mutta siis aivan kamalat mustelmat! Eihän niissä jaloissa näyttänyt olevan enää yhtään ihoa joka ei olisi ollut mustelmilla. Erottui omanaan se kuulanosuman jälki, mutta silti molemmat reidet koko matkalta ihan riemunkirjavina. Täytyy olla ihan sairaan kipeät! Itsellä ollut joskus muka valtava mustelma joka oli tosi kipeä, vaan mitä se mahtaa olla kun jaloissa ei ole yhtään tervettä kohtaa. Missä ne on oikein saanut noin kunnolla telottua?

Tuli Oonalle ilmeisesti siitä, kun putosi siinä uimahypyssä vaakatasossa veteen. Vesi osaa olla kovaa.

Helmeri Pirisellä on muuten youtube-kanavallaan kommentit livenä joka jakson jälkeen. On siinä myös puhunut puhelimessa ainakin Elinan ja Aleksin kanssa.

Vierailija
1420/1585 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kuulin ja ohjelmatiedoista luin, että uusi kausi on tulossa, ja ilmeisesti kuvaukset alkaisivat siihen syksyllä mihin kaikki voisi hakea mukaan?! Tuleeko viimein realityihin taviksia takaisin?!?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi