miksi EU syyttää omista virheistään Victor Orbania?
Median narratiivikin puhuu pelkästään Orbanista EU vihollisena, Unkari maana toki esiintyy viesteissä mutta syy on yksinomaan Orbanin.
Tosiasiallisesti EU itse kuitenkin päästi kehitysmaa-statuksen omaavan Unkarin täysjäsenekseen, ilman mitään itsekritiikin säveltäkään. Miksi siis syyttää itse aiheuttamastaan tilanteesta muita?
Kommentit (7)
"Tosiasiallisesti EU itse kuitenkin päästi kehitysmaa-statuksen omaavan Unkarin täysjäsenekseen, ilman mitään itsekritiikin säveltäkään. Miksi siis syyttää itse aiheuttamastaan tilanteesta muita?"
Se Unkari joka valittiin oli aika erilainen kuin se nykyinen. Oikeusvaltiota ja demokratiaa rapauttavat muutokset on tehty vasta Orbanin valtakaudella eli viimeisien reilun 10 vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
"Tosiasiallisesti EU itse kuitenkin päästi kehitysmaa-statuksen omaavan Unkarin täysjäsenekseen, ilman mitään itsekritiikin säveltäkään. Miksi siis syyttää itse aiheuttamastaan tilanteesta muita?"
Se Unkari joka valittiin oli aika erilainen kuin se nykyinen. Oikeusvaltiota ja demokratiaa rapauttavat muutokset on tehty vasta Orbanin valtakaudella eli viimeisien reilun 10 vuoden aikana.
Kyseessä on edelleen demokratia, ei Orban ole yksin voinut tehdä mitään. Kansan ja hallituksen tukemana toimii.
Vierailija kirjoitti:
Orban toimii oikein kun yrittää saada itselleen kaiken kansallisen edun, itä kansainväliset sopimukset hänelle mahdollistaa. Olisi meilläkin Yli-viikarin tapaisia ihmisiä enemmän jotka ajattelisivat Suomen etua.
Kaipaat ihan aikuisen oikeesti Yli-viikarin kaltaisia itsekästä petturia, kaikki siis vaan kuppaamaam yhteisiä varoja.
Missä oli Suomen etu kun matkusteli omaan piikkiin veronmaksajien rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on edelleen demokratia, ei Orban ole yksin voinut tehdä mitään. Kansan ja hallituksen tukemana toimii.
Eli mielestäsi kaikki on oikein, kunhan muitakin muuu komppaa vieressä? Epäilemättä haikailet 1930-1940-luvun Saksaa.
eri
orban ON se syy, ei Unkari. Samoin kuin Turkissa erdogan on se syy.
Silloin kun maat on liittyneet on ollut eri hallinto