Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilasin lelun itselleni, mutta saa nähdä tykkäänkö siitä

Vierailija
29.01.2024 |

Tilasin aiemmin Satisfyerin enkä meinannut saada orgasmia kun sormilla klittaa hieromalla saan helposti. Jäi tuon laitteen käyttö yhteen kertaan. Ei ole mun juttu.

Tämä uusi on vibraattori jossa lisäksi kiihotin klittaa varten sekä anaalihelmien näköinen osa anaalia varten. Lisäksi tilasin liukuvoidetta.

Testaan lelua ensin yksin ja jos tykkään, niin sitten käytän sitä vakipanon kanssa. Vakipanolle laitoin viestiä, että tilasin lelun (en kertonut minkälaisen) ja liukuvoidetta. Mies haluaa nähdä kun käytän lelua. 

Ongelma vain on se, että yksin ollessa saan helposti. Nautin kyllä kun mies antaa suuseksiä, sormettaa ja panee mua. En vain laukea. En saa edes niin, että hieron klittaa miehen pannessa mua. Kolme kertaa on tuollainen onnistunut vuosia sitten yhden miehen kanssa. Vakipano saa mut kyllä lähelle laukeamista, mutta en vain pääse rajan yli. Nuolemalla mies kyllä saa mut todella märäksi. 

En kai osaa olla tarpeeksi rento lauetakseni kun olen toisen seurassa. Yksin tosiaan saan helposti. Nautin kuitenkin seksistä miesten kanssa ja etenkin tämän vakipanon kanssa. Miehelle olisi tärkeää, että mä saan hänen kanssaan orgasmin eikä hänelle ole väliä miten sen saan. 

Tilasin tuon lelun ajatuksella, että siitä olisi apua orgasmin saamiseen tämän miehen kanssa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aiettä..' ajatuksella, että siitä olisi apua orgasmin saamiseen ' ? niin varmasti kuinka sitten muutenkaa sen kanssa.. onnistuu.

..uusi vakipano?

Miksi helvetissä etsisin uuden vakipanon kun saan nykyiseltä parasta seksiä koskaan????? Miksi ei mene jakeluun, että nautin vaikka en saa orgasmia ja mies kyllä on hyvä sängyssä. Ongelma on MINUSSA. Kuinka helvetin tyhmä pitää olla kun ei tajuta mitä kirjoitetaan selvällä suomen kielellä??? Ja kuinka helvetin tyhmä pitää olla jos kuvittelee, että jos nainen ei saa orgasmia niin syy on vain ja ainoastaan miehessä???

Ap

Vierailija
22/38 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös tuo lelu. Käytän sitä usein niin, että työnnän anaalihelmet paikoilleen ensin ja hieron itse sauvaosaa häpyhuulia ja klitorista vasten. Taattu orgasmi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös tuo lelu. Käytän sitä usein niin, että työnnän anaalihelmet paikoilleen ensin ja hieron itse sauvaosaa häpyhuulia ja klitorista vasten. Taattu orgasmi. 

Kiitos vinkistä! Saa nähdä ehtiikö paketti tulla tällä viikolla koska ei ole vielä lähtenyt edes liikkeelle postin seurannan mukaan. 

Ap

Vierailija
24/38 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakon vuoksi paketti ei ehtinyt tulla. Se tuli eilen, mutta olin iltavuorossa enkä päässyt hakemaan sitä. Tänään hain ja toki piti testata. Ajatus anaalihelmiosan laittamisesta sisälle tuntui hankalalta joten en laittanut sitä sitten. Dildo-osalla hieroin ensin klittaa jonka jälkeen laitoin sen pilluun sisälle ja työntelin vibran ollessa päällä. Sitten laitoin klitoriskiihottimen päälle. Sen jälkeen laukesin ihan sekunneissa ja tuli vielä toinen pienempi orkku perään. :D 

Toivottavasti osaan olla miehen seurassa tarpeeksi rento ja laukean. Mies kun haluaa mun laukeavan keinolla millä hyvänsä.

Ap

Vierailija
25/38 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin vakipanolle viestin, että lelu tuli ja on testattu 😉

Mies ei moneen tuntiin edes lukenut viestiä. On lukenut ja vastannu puoliltaöin, kun olen ollut jo nukkumassa. Vastasi pelkästään ok. 

Siis oikeasti. 🙄🙄 Meni mielenkiinto ottaa lelua mukaan miehen luo koska ei vaikuta miestä sittenkään kiinnostavan. Haistakoot pee. 

Ap

Vierailija
26/38 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas mieheltä ikävän valju reaktio. Mutta ainakin sulla on toimiva korvike 👍

Vierailija
27/38 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipas mieheltä ikävän valju reaktio. Mutta ainakin sulla on toimiva korvike 👍

Juuri viestiteltiin miehen kanssa ja nyt kyllä kiinnosti. Varsinkin se kiinnosti miestä kun kerroin lauenneeni kaksi kertaa. 😄 Kysyi kiljuinko ja vastasin etten kiljunut koska en ole sellainen. Olisi kuulemma plussaa jos kiljuisin. 😄 Vastasin huokailevani (toki mies tämän tietää) ja sekin käy miehelle. 😄 Joku päivä testataan lelua, että pystynkö sen kanssa laukeamaan kun toinen ihminen on mun seurassa. 

Ap

Vierailija
28/38 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies haluaisi kuvia kun käytän lelua. 🙈 Ei vain taida tällä viikolla onnistua kun teen pitkiä päiviä töissä  ja kun tulen kotiin niin en ole yksin.

Ap

Vierailija
29/38 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mies haluaisi kuvia kun käytän lelua. 🙈 Ei vain taida tällä viikolla onnistua kun teen pitkiä päiviä töissä  ja kun tulen kotiin niin en ole yksin.

Ap

Kuvien lähettely on huono ajatus. Ne kun säilyvät pidempään kuin suhde ja suhteen päätyttyä voivat levitä joko tahallaan tai vahingossa. Jos on pakko niin rajaukset siten ettei tunnisteta.

Vierailija
30/38 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuvien lähettely on huono ajatus. Ne kun säilyvät pidempään kuin suhde ja suhteen päätyttyä voivat levitä joko tahallaan tai vahingossa. Jos on pakko niin rajaukset siten ettei tunnisteta.

Aivan ja jos tulee riita ne leviävät aivan varmasti netissä tai watsapissa.

Vierailija
31/38 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä mä olen miehelle kuvia lähettänyt. Toki sellaisia missä ei näy kasvot. Mies poistaa kuvat aina jossakin kohtaa koska on varattu eikä voi ottaa riskiä, että jää kiinni. 

Ap

Vierailija
32/38 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aivan ja jos tulee riita ne leviävät aivan varmasti netissä tai watsapissa.

No ei leviä. Mies on varattu ja haluaa pitää suhteen hyvin visusti salassa. Poistaa kuvat ettei jää kiinni. 

Ap

Vierailija
33/38 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ehdottomasti anaaliosaa kumppanin kanssa. Meillä käytössä tämä lelu miehen kanssa, toimii mahtavan hyvin kun hän työntää anaalihelmet paikalleen. :-) Anaaliosan käyttö onnistuu kyllä yksin käytellessäkin, ainakin pari-kolme ensimmäistä kuulaa, mutta vaatii oikeastaan sen, että lelun asentaa paikoilleen molempiin reikiin ennenkuin alkaa tositoimiin. 

Vierailija
34/38 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa että kerrot kumppanille ja haluat käyttää miehen kanssa sitä. 

Varmasti saa uutta potkua makkariin.

IHAILEN AVOIMUUTTASI

Vierailija
35/38 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa että kerrot kumppanille ja haluat käyttää miehen kanssa sitä. 

Varmasti saa uutta potkua makkariin.

IHAILEN AVOIMUUTTASI

Mies ei ole mun kumppani vaan hän on vakipano joka on parisuhteessa ihan toisen naisen kanssa.

Ap

Vierailija
36/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin lelua aamupäivällä ja nyt mies haluaisi tavata tänään. En tiedä pystynkö laukeamaan enää saman päivän aikana. En ole mikään sarjalaukeaja joka voi saada useita.

Ap

Vierailija
37/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Leiki lelullasi minkä kerkeät, mutta säästä meidät päivityksiltä.

Vierailija
38/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Leiki lelullasi minkä kerkeät, mutta säästä meidät päivityksiltä.

No älä lue tätä ketjua ääliö.

Ap