Tilasin lelun itselleni, mutta saa nähdä tykkäänkö siitä
Tilasin aiemmin Satisfyerin enkä meinannut saada orgasmia kun sormilla klittaa hieromalla saan helposti. Jäi tuon laitteen käyttö yhteen kertaan. Ei ole mun juttu.
Tämä uusi on vibraattori jossa lisäksi kiihotin klittaa varten sekä anaalihelmien näköinen osa anaalia varten. Lisäksi tilasin liukuvoidetta.
Testaan lelua ensin yksin ja jos tykkään, niin sitten käytän sitä vakipanon kanssa. Vakipanolle laitoin viestiä, että tilasin lelun (en kertonut minkälaisen) ja liukuvoidetta. Mies haluaa nähdä kun käytän lelua.
Ongelma vain on se, että yksin ollessa saan helposti. Nautin kyllä kun mies antaa suuseksiä, sormettaa ja panee mua. En vain laukea. En saa edes niin, että hieron klittaa miehen pannessa mua. Kolme kertaa on tuollainen onnistunut vuosia sitten yhden miehen kanssa. Vakipano saa mut kyllä lähelle laukeamista, mutta en vain pääse rajan yli. Nuolemalla mies kyllä saa mut todella märäksi.
En kai osaa olla tarpeeksi rento lauetakseni kun olen toisen seurassa. Yksin tosiaan saan helposti. Nautin kuitenkin seksistä miesten kanssa ja etenkin tämän vakipanon kanssa. Miehelle olisi tärkeää, että mä saan hänen kanssaan orgasmin eikä hänelle ole väliä miten sen saan.
Tilasin tuon lelun ajatuksella, että siitä olisi apua orgasmin saamiseen tämän miehen kanssa.
Kommentit (38)
Mulla on tod. näk. just toi sama lelu. Saan kyllä orgasmin sillä, mutta klitoriskiihotin on vähän liian tuju. Anaalihelmiosan kanssa vähän turhaa räpeltämistä että saa ne sisään. Toimisi ehkä paremmin partnerin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tod. näk. just toi sama lelu. Saan kyllä orgasmin sillä, mutta klitoriskiihotin on vähän liian tuju. Anaalihelmiosan kanssa vähän turhaa räpeltämistä että saa ne sisään. Toimisi ehkä paremmin partnerin kanssa.
No juuri näitä asioita pelkään. Kävi jo mielessä, että olisi pitänyt tilata ilman tuota anaaliosaa.
Ap
Lelu toimii kyllä hyvin vaikka annat anaaliosan vain roikkua ulkopuolella, se ei siis ole mitenkään erityisesti tiellä vaikket ala räpläämään sitä paikalleen. Ja oletan tosiaan, että partnerin kanssa käyttäessä tämä voisi olla hyvä.
Kuulostaa kylllä ikävältä, että seksissä sinä vain annat miehelle orgasmin ja hän ei sinulle.
olen neekerivaimoni lelu. hän haluaa minun nuolevan peräreikää tuntikausia. kieli tulee kipeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kyllä jännittää saanko menemään anaaliin sen mikä sinne kuuluu. Kun en taivu niin, että näkisin mihin suuntaan. 😄 Kiihottaa kyllä ajatus tuosta lelusta, mutta katsotaan nyt mikä sitten on todellisuus.
Ap
Rehellisesti sinne ei kuulu mennä mitään.
Laita nyt ihmeessä lelusta linkki tänne, niin muutkin näkee millanen apataatti se on.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäisyvälineet pilasi maailmaan, ihmiset itsekkäitä ja keskittyvät vain liikaa mielihaluihin. Tosielämässä 17-20-v naiset olisi pian raskaana ja hoitamassa biologista velvollisuuttaan. Sitten 45 iän jälkeen voi vähän relata.
Jos et kestä aikuisten asiallista keskustelua seksileluista niin mitä teet oikeastaan tällä palstalla? Tirkistelemässä?
Vierailija kirjoitti:
Lelu toimii kyllä hyvin vaikka annat anaaliosan vain roikkua ulkopuolella, se ei siis ole mitenkään erityisesti tiellä vaikket ala räpläämään sitä paikalleen. Ja oletan tosiaan, että partnerin kanssa käyttäessä tämä voisi olla hyvä.
No hyvä tietää tämä. Haluan testata lelua ensin yksin ja nähdä sen toimiiko mulle vai ei.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kylllä ikävältä, että seksissä sinä vain annat miehelle orgasmin ja hän ei sinulle.
Ikävää on se, että aikuinen ihminen ei osaa lukea. Mies haluaisi mun laukeavan ja tehnyt paljon sen eteen, mutta ongelma on mussa itsessä. Ongelma on mun korvien välissä. En ilmeisesti osaa rentoutua tarpeeksi, että pääsisin rajan yli. Mies saa mut kyllä lähelle laukeamista. Nautin silti seksistä miehen kanssa enkä ymmärrä miksi jotkut ei tajua, että voi haluta seksiä ja nauttia siitä vaikka ei saisi orgasmia.
Lisäksi onko oikeasti nykypäivänä aikuiset ihmiset noin tietämättömiä, että eivät tiedä olevan naisia jotka ei laukea kumppanin kanssa vaikka masturboidessa saakin. On jopa sellaisia naisia jotka eivät laukea edes masturboidessa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kyllä jännittää saanko menemään anaaliin sen mikä sinne kuuluu. Kun en taivu niin, että näkisin mihin suuntaan. 😄 Kiihottaa kyllä ajatus tuosta lelusta, mutta katsotaan nyt mikä sitten on todellisuus.
Ap
Rehellisesti sinne ei kuulu mennä mitään.
Sä et sitä päätä muiden puolesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämäntapainen: https://www.kaalimato.com/catalog/Teazers+-+Double+rabbit-vibraattori_p…
Joo juuri tämän tapainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Todellakin lukeminen on vaikea laji eräille palstalaisille. Eihän ap edes sanonut että antaa miehelle orgasmin! Ehkä antaa tai ehkä mies ottaa omansa, mutta niin tai näin, niin sehän ei todellakaan tässä ollut se ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin lukeminen on vaikea laji eräille palstalaisille. Eihän ap edes sanonut että antaa miehelle orgasmin! Ehkä antaa tai ehkä mies ottaa omansa, mutta niin tai näin, niin sehän ei todellakaan tässä ollut se ongelma.
Kyllä mies saa orgasmin joka kerta. Kerran suihinotolla ja muuten sitten pannessa. Nautin miehen kullista mun sisällä ja on ihana tunne kun mies laukeaa mun sisälle. En osaa selittää, mutta tuntuu vain hyvältä se ajatus, että miehen spermat on mun sisällä.
Mies kyllä yrittää saada mut laukeamaan ja tekee paljon sen eteen, mutta ongelma on mussa itsessä.
Ap
Käytättekö tarpeeksi aikaa? Ja oletteko kokeilleet seksiä niin, että koska saat orgasmin helpolla itseksesi niin masturboit ensin itsellesi orgasmin ja käytte vasta sen jälkeen tositoimiin yhdessä kun itse olet jo hyvässä vireessä. Useampi orgasmihan on loistava juttu. Nyt kun jo kerroit, että ostit uuden lelun, niin mitä jos sanoisit, että haluat esitellä lelun hänelle ja näyttää miten käytät sitä - mutta sillä ehdolla, että hänen täytyy pitää näpit erossa ja vain katsella siihen asti kun annat luvan.
Vierailija kirjoitti:
Käytättekö tarpeeksi aikaa? Ja oletteko kokeilleet seksiä niin, että koska saat orgasmin helpolla itseksesi niin masturboit ensin itsellesi orgasmin ja käytte vasta sen jälkeen tositoimiin yhdessä kun itse olet jo hyvässä vireessä. Useampi orgasmihan on loistava juttu. Nyt kun jo kerroit, että ostit uuden lelun, niin mitä jos sanoisit, että haluat esitellä lelun hänelle ja näyttää miten käytät sitä - mutta sillä ehdolla, että hänen täytyy pitää näpit erossa ja vain katsella siihen asti kun annat luvan.
Voi hyvää päivää. Kun kerroin jo etten laukea vaikka itse hyväilisin klittaa. En laukea masturboidessa kuin yksin ollessa. Enkä suoraan sanottuna jaksa stressata asiaa vaan nautin seksistä miehen kanssa. Enemmän asia tuntuu vaivaavan miestä kun miettii miten saisi mut laukeamaan ja panostaa siihen kyllä.
Ap
aiettä..' ajatuksella, että siitä olisi apua orgasmin saamiseen ' ? niin varmasti kuinka sitten muutenkaa sen kanssa.. onnistuu.
..uusi vakipano?
Ap