Raskauspahoinvoinnista
Miten olette jaksaneet käydä töissä raskauspahoinvoinnin ja väsyn kanssa. Itsellä ihan alkuviikot mutta nyt jo olo niin huono ja väsyttää niin valtavasti. Oletteko jaksaneet käydä töissä ja miten helpotitte oloanne. Olen töissä päiväkodissa joten työ ei ole ihan helpoimmasta päästä.
Kommentit (3)
Ei ollut mukavaa eikä mielyttävää, mutta en tajunnut jäädä sairaslomalle. Työpäivän jälkeen olin täysin puhki ja itkin (ihan vain väsymyksestä). Onneksi mieheni on mitä kultasin. Hän teki mulle töiden jälkeen (myös keskellä yötä) roukaa ja oli muutenkin todella ymmärtäväinen. Aamuisin hän kuskasi mua töihin, niin sain nukkua puoli tuntia pitempään. Niin, ja sain kirkasvalolampun sekä shhkölämpöisen peiton (meillä on kylmä talo).
Mulla oli tosi hirveä pahoinvointi alussa ja jouduinkin olemaan lähes kolme kuukautta sairaslomalla. Välillä yroton käydä töissä, mutta oksentaminen äityi siitä niin pahaksi ettei ollut mitään järkeä. Mulla oli ihan helppo istumatyö, mutta en vaan kyennyt. Pahalta tuntui, mutta en käsitä miten olisin voinut toimia toisin.
Asiakaspalvelutyö (näytteenotto), ei anna hyvää kuvaa jos näytteenottaja juoksee aina välillä oksentamaan tai yökkii jalkopäässä kun ottaa papa-näytettä. Pomo ei kyllä meinannut ymmärtää.