Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pärjäät töissä, jos et saa yöllä kunnolla nukuttua?

Vierailija
29.01.2024 |

Väsyttääkö päivällä töissä?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti jaksan väsyneenä töissä ja muutenkin juuri säännöllinen päivätyön rytmi ottaa koville koska en ole aamuihminen.  Olen sanonut tämän ennenkin mutta en voisi hankkia lapsia koska en jaksaisi hoitaa niitä työelämän ohella. 

Vierailija
62/63 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pärjäsin ihan hyvin vaikka mm. nukahdin hetkeksi istuallani tietokoneen ääreen, kun oli perjantai ja tiesi saavani lepoa viikonlopun aikana. Hullu asunnoton joka majaili naapuriasunnossa oli leikkinyt koko yön halvalla Ikean herätyskellolla niin että piti sen hälyttämässä koko yön ajan.

Sellaiseen ilkivaltaan on turha puuttua välittömästi kun ei tiedä miten sekaisin vandaali on. Seuraavana iltana joku toinen koko yön valvonut naapuri kävi antamassa palautetta asunnon takaisin palanneelle omistajalle ja se ei enää toistunut. Asunnoton majaili siellä edelleen mutta herätyskello otettiin siltä pois.

Eli heti kun olin saanut työpaikan ja huonon seudun naapurit huomasivat sen, ne yrittivät valvottaa ilkivallalla. Tuo herätyskellotapaus oli vain pahin. En enää asu slummissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti jaksan väsyneenä töissä ja muutenkin juuri säännöllinen päivätyön rytmi ottaa koville koska en ole aamuihminen.  Olen sanonut tämän ennenkin mutta en voisi hankkia lapsia koska en jaksaisi hoitaa niitä työelämän ohella. 

Mä kuvittelin hoitavani tämän niin, että vähennän työntekoa eli teen osa-aikatöitä. No eipä työpaikalta sellaisia saa. Työnhaussa olen huomannut ettei uuttakaan työtä omalta alalta osa-aikaisena saa. Ihan sairasta. 

Se on muute jännä ku ihmiset usein sanoo, et jos ne voittaa lotossa, ni eivät lopeta työntekoa vaan tekevät sitä sitten vähemmän. Hah! Mistähän luulevat saavansa työpaikan jossa voi tehdä vähemmän? Kokoaikaa ja palkatonta ylityötä vaan tarjolla. Osa-ajat sitten tarjolla siivoushommissa, jossain kassalla ja puhelinmyynnissä, mutta palkka niissä onneton ja alanvaihtajia katsotaan kieroon. Jossain virastoissa nyt ilmeisesti saa ihan helposti jonkun 80% työajan, mutta valtiolle.fi työnhaku on yhtä tyhjän kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme