Yritän etsiä nättejä vaatteita netistä mutta kaikki on todella rumia
Neuletakit liian leveitä ja roikkuu päällä tai sitten toinen vaihtoehto että napa näkyy. Rumat värit, mustaa harmaata, beigeä...
Kommentit (7)
Mitä ihmettä! Valitset valikosta värit jotka haluat. Jätät mustat, harmaat ja ruskeat pois.
Itse löydän ellokselta kivoja. On paljon eri merkkejä ja elloksen omia. Zalandon valikoima on niin suuri etten jaksa selata.
Mä löydän värikkäitä ja muodikkaita vaatteita aboutyou-stä
Herranjestas. Eihä toi värikkyys sivustosta ole kiinni. Että Elloksella ois värikkäitä ja aboutyoussa mustia ja zalando tarjoaa sitten ruskeita. Haloo!
Vierailija kirjoitti:
Herranjestas. Eihä toi värikkyys sivustosta ole kiinni. Että Elloksella ois värikkäitä ja aboutyoussa mustia ja zalando tarjoaa sitten ruskeita. Haloo!
Eihän kukaan ole niin sanonutkaan. :D Rajoita sitä valikoimaa värin mukaan, niin kuin joku ehdotti. Et vaan osaa etsiä.
Mistä etsit? Esim. ihan Zalandolla on niin paljon vaatteita, että luulisi löytyvän.
Itse teen usein niin, että etsin vain kalliimpia joihin ei ole edes varaa, koska niissä on käytetty designereita ja valmistuksessa on enemmän yksityiskohtia. Sitten etsin halvemmista niitä malleja joihin tykästyin. Nykyään myös ompelen itse vaatteita, niin saa omien mittojen mukaan ja juuri sellaisia kuin haluaa.