Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko minun pitänyt kieltää lastani tällaisessa tilanteessa?

Vierailija
10.01.2007 |

Kun meille tuli kylään veljeni ja hänen avovaimonsa. Olimme kahvittelemassa ja toinen lapsistani soitteli pianoa toisessa päässä olohuonetta, n 7 m päässä.

Veljeni avovaimo tiuskaisi yhtäkkiä lapselleni että Voisitko lopettaa! Itse en komentanut lasta mitenkään vaikka hän ei lopettanutkaan, sillä ensinnäkin olimme meidän omassa kotona, toisekseen v***tti niin avokin tyyli komentaa. eikä hän mielestäni ollut mitenkään erityisen paljon häiriöksi. Mielipiteitä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan tilanteesta. Ehkä olisin sanonut, että voisitko Nico-Petteri lopettaa, kun Maire ei nyt jaksaisi kuunnella musisointiasi.

Vierailija
2/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokilta olisin kysynyt, että häritseekö musisointi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein live-musiikkia :)

Vierailija
4/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää vieraat jotka komentelee minun lapsia. Mutta kylässä se ei niinkään haittaa. Jokaisen kodissa on omat säännöt.

Vierailija
5/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin ystävän poika on sen niminen :D

Vierailija
6/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos soitto olisi idols-tasoa, niin antaisin siksi aikaa jotain muuta puuhaa, kun aikuiset kahvittelee.

Vierailija
7/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa pienen piikin kiellossa...

Vierailija
8/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mistään nyrkeillä pianon koskettimien takomisesta ja ihan tahallisesta metelöinnistä, niin ei voi kyllä muuta sanoa kuin veljesi avovaimolle että welcome to the real world...

Vierailija
9/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

huomaa pienen piikin kiellossa...

Vierailija
10/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei mistään nyrkeillä pianon koskettimien takomisesta ja ihan tahallisesta metelöinnistä, niin ei voi kyllä muuta sanoa kuin veljesi avovaimolle että welcome to the real world...

Vierailija
11/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

komentaa poikaamme tosi rumasti tiuskimalla. Mielestäni on hyvä, että kaikki aikuiset katsovat kaikkien lasten perään, mutta koska pidämme itse aika tiukkaa kuria, välillä tuntuu pahalta, kun joku muu komentaa, etenkin syystä, jota emme itse ihan ymmärrä ja kun komentelu on toistuvaa.

Esim. kerran kylässä perheen oma lapsi oli jättänyt juomapullon, jossa oli vettä, keskelle olohuoneen lattiaa. Meidän lapsemme otti pullon käteensä ja tutki sitä, jolloin vettä lorahti vähän (laminaatti)lattialle. Itse istuin lähettyvillä sohvalla ja nousin heti ylös ottaakseni pullon pois ja kuivatakseni lattian, joka tuskin olisi edes noin pienestä vesimäärästä kärsinyt yhtään mitenkään, mutta kyläpaikan emäntä ehti ensin ja karjaisi erittäin epämukavalla äänensävyllä niin että kattokruunut helisi: " ' MATTI' LOPETA! ÄLÄ KAADA VETTÄ LATTIALLE!" . Poikamme (2 v.) pelästyi niin, että muisteli tapahtumaa vielä pitkään jälkikäteen. Ja vastaavia tilanteita syntyy aina kyläillessämme - ei kauheasti tee enää mieli tavata tätä perhettä. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme