Oletteko käyneet treffeillä rikkaan miehen kanssa?
Millaiset treffit olivat?
Miten eroittaa rikas tinderissä?
Kiinnostaisi rikas kumppani ,jolla olisi varaa viedä lomille.
Olen ihan työssä käyvä, mutta miksi TYYTYÄ köyhään?
Kommentit (30)
Miksi ap tai kukaan muu luulee rokkaan haluavan teidät? Mitä sinä tuot mitä muut naiset eivät antaisi? Tai mikä saa sinut uskomaan että mies haluaa naista elämäänsä?
Tarkoitan oikeasti rikkaita joilla omaisuus lasketaan vähintään kymmenissä miljooonissa.
Moni näistä on sigma miehiä. Nainen ei pyöritä heidän maailmaa.
Kävin treffeillä monta kertaa miehen kanssa joka vaikutti normaalilta mutta sain tietää että se on varakas. En tajunnut ollenkaan että olisi varakas koska se pukeutui tavallisiin vaatteisiin. Mies ei ollut ihannemieheni ulkonäöltään ja tuli treffeille polkupyörällä. Minä hölmö sitten päätin ettei meistä tule mitään vaikka mies oli tosi mukava ja asiallinen ja myöhemmin sain selville että se oli varakas. Kadun sitä että annoin pakit.
Sinun pitää ottaa ensitreffeillä suihin autossa. Muuten otat köyhiltä suihin likaisissa yksiöissä.
Nuorena köyhänä yh-äitinä tapailin useampaakin rikasta. Hauskanpitoa se lähinnä oli, oli ihan hauskaa viettää aikaa miesten kanssa jotka oli niin eri elämästä kun itse, miehetkin jotenkin innostui siitä vastakohtaisuudesta..he kyllä maksoivat aina kaiken.
Olen jopa ollut naimisissa sellaisen kanssa.
Lähdin vuosia sitten.
Parinkin kanssa. Yksi oli lentäjä. Asui jättitalossa yksinään. Komeakin ja oli ja tavallaan ihan kivakin, kohtelias, mutta parien treffien jälkeen totesin, että ei ole järkeä jatkaa. Vaikutti siltä, että tilaa tinderistä eri naisen joka illalle. Joka maassa joku hoito odottamassa. Tarjosi shamppanjaa ja hyvää ruokaa, hassuteltiin ja juteltiin mukavia. Mutta haluan yksiavioisen miehen. Tuossa miehessä olisi ollut toki se puoli, että varmaan olisi päässyt henkilökuntahinnoilla matkustamaan ja se olis ollu täydellistä, koska rakastan matkustamista.
Toinen oli sveitsiläinen liikemies. Haki mut taksilla kotoa, mentiin syömään hyvin. Oli ihan herrasmies ja komea. Syntiset sellaiset tummat silmät, melkein mustat. Ajelutti mua myös porschellaan. Avasi aina oven ja huolehti muutenkin hyvin. Mutta sama vika kuin ensimmäisessä. Tämän kanssa ehdin valitettavan sänkyyn asti, koska ehdin vähän ihastua. Mutta pistin sen jälkeen kiertoon, koska naiset soitteli jatkuvasti ja piti siksi puhelintaan äänettömällä. Huomasin tämän, kun hän oli mun luona käymässä. Oltiin syömässä ja puhelin alkoi vilkkua. Näin sattumalta soittajan nimen, joka oli kierosti tallennettu vain nimikirjaimilla. Olin kuitenkin nähnyt naisen tykkäilevön kaikista miehen instapäivityksistä, jolla oli siis samat nimikirjaimet. Stalkkasin vähän somea, niin olivat olleet ulkomaillakin yhdessä. Samaan aikaan yritti koko ajan minun housuihin. Pääsikin sitten toki ja se kaduttaa. En tiedä moniko kuvitteli olevansa suhteessa miehen kanssa.
Onhan noita muitakin. Juristeja, lääkäreitä, toinen lentäjä, sijoituspankkiiri jne. Ei yksikään kovin sitoutumiskykyisen oloinen. Paitsi se toinen lentäjä, mutta olin silloin nuorempi ka just eronnut aika raastavasti, niin ei vaan itse pystynyt. Kohtelevat naisia kyllä hyvin, ovat herrasmiehiä. Mutta turha kuvitella olevansa niiden ainoa. Jos ei haittaa, että panivat pitkin poikin, niin mikäs siinä sitten. Itse en sellaista pysty ajattelemaan. Hölmö kun olen, kuvittelen löytäväni aitoa rakkautta, jossa ne muut ihmiset ei voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo oon maksoi tallinnan ristilyn, vonkas persettä koko matkan:(
Just, se risteily maksaa ehkä kympin ;)
+juomat,shoppailut,, kyllä tohon hintaan pitäs jo saada vastapalveluksia auliisti.
Kyllä. Kävimme syömässä. Hän tosin unohti lompakon kotia.
0/5