Miten saa turvotusta mahdollisimman nopeasti pois (treffit tulossa)
Uudella paremmalla otsikolla sama keskustelu.
Oon muuten normaalipainoinen, mutta viime viikolla vaan romahdin ja koko viikon mässäilin ja lohtusöin ainakin paketin jäätelöä, suklaalevyn, kaks pussia sipsejä, 1,4kg irtokarkkia... Nää kaikki tyyliin ke-su välillä.
Nyt oon ihan hirveen turvoksissa.
Kolmen päivän päästä on treffit ja vaatteet on kuin makkarankuoret mun päällä. Apua!!!!
Mitä teen??
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsu mies kotiisi ja heti vaatteet pois ja sänkyyn. Mies yllättyy ja ei huomaa mitään ihmeellistä...
Ei oo kovin seksikäs olo, oon turvonnut kuin tynnyri.
Ei se mies mitään huomaa, käyt kikkeeliin kiinni, kuin sika limppuun. Imet ja lutkutat, niin äijällä on simmut kiinni...
P.S. ei se sun päänsisälle näe...ja kyllä turvonnut nainen voi olla kiihoittava...
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö koittaa ensin saada sitä psyykettä vähän parempaan jamaan ennen kuin deittailet ketään
Toi oli eka ahmimiskohtaus moneen kuukauteen ja romahduksen syytä mun ei tarvi sulle kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsu mies kotiisi ja heti vaatteet pois ja sänkyyn. Mies yllättyy ja ei huomaa mitään ihmeellistä...
Ei oo kovin seksikäs olo, oon turvonnut kuin tynnyri.
Ei se mies mitään huomaa, käyt kikkeeliin kiinni, kuin sika limppuun. Imet ja lutkutat, niin äijällä on simmut kiinni...
P.S. ei se sun päänsisälle näe...ja kyllä turvonnut nainen voi olla kiihoittava...
Miehen mielestä oon varmaan ihan kuuma, mutta itselläni ei todellakaan oo kuuma tai seksikäsnolo just nyt :'D
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen peräruisketta, esim. seksiliikkeissä myydään.
Kolme peräruisketta joka päivä.
Eihän hänellä p*rse ole turvonnut vaan naama
ellei sitten ole ottanut naamaan.
Laihduttaa
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä normaalipainosten murheita :D 1kg turvotusta ja seksiä ei voi missään nimessä harrastaa. Ite oon vaikeasti lihava eikä ykskään ylimääränen kilo oo estänyt tapaamasta deittikumppania tai harrastamasta seksiä. Nyt onnellisessa suhteessa.
Normaalisti mulla on itsevarma ja hyvä olo omassa kropassa, just nyt ei todellakaan oo! Pitää toivoa, et turvotus lähtee pois parissa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreää teetä (useita mukeja joka päivä) ja syö riisiä. Ne alentavat suolan tekemää turvotusta.
Nyt ei ole kyse suolan tekemästä turvotuksesta, vaan hiilaripöhöstä. Joka lähtee kun jättää hiilarit syömättä ja juo riittävästi nestettä. Suolaa pitää saada riittävästi että olo ei mene ihan vituralleen.
Pitääks olla ihan kokonaan hiilariton? Vai voiko aamulla syödä edelleen kaurapuuroa ja ruualla vähän riisiä?
Käy pitkillä kävelyllä, yli tunnin mittaisilla. Silloin saa nesteet liikkeelle, sitten saunaan hikoilemaan. Paljon kasviksia, ei lisättyä suolaa. Hyvin kevyt ruokavalio.
Vihreää teetä ja kasviksia (ei mitään papuja ja kaalia vaan helposti sulavaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreää teetä (useita mukeja joka päivä) ja syö riisiä. Ne alentavat suolan tekemää turvotusta.
Nyt ei ole kyse suolan tekemästä turvotuksesta, vaan hiilaripöhöstä. Joka lähtee kun jättää hiilarit syömättä ja juo riittävästi nestettä. Suolaa pitää saada riittävästi että olo ei mene ihan vituralleen.
Pitääks olla ihan kokonaan hiilariton? Vai voiko aamulla syödä edelleen kaurapuuroa ja ruualla vähän riisiä?
Voi syödä, mielellään hiilarit alle 50 grammaa / päivä. Yksi gramma hiilihydraattia sitoo neljä grammaa vettä, joten tuon mättösessiosi jäljiltä sinussa on nyt useampi litra vettä kudoksissa. Hiilarit varastoituu etupäässä maksaan ja lihaksiin, joten pitämällä itsesi liikkeellä (mitään himojumppaa ei tarvita, ihan normaali, aktiivinen arki riittää) ja juomalla riittävästi nesteitä poltat ne hiilarit ja nesteet poistuu samalla. Nesteiden mukana poistuu myös suolaa ja hivenaineita, joten varmista niiden saanti ravinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Käy pitkillä kävelyllä, yli tunnin mittaisilla. Silloin saa nesteet liikkeelle, sitten saunaan hikoilemaan. Paljon kasviksia, ei lisättyä suolaa. Hyvin kevyt ruokavalio.
Ruokavalion ei tarvitse olla mitenkään erityisen kevyt, kunhan se on vaan mahdollisimman vähähiilarinen. Mitään överisuolapommeja ei tietenkään kannata vedellä, mutta ne hiilarit ovat AP:n tapauksessa nyt selvästi se oleellinen tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö koittaa ensin saada sitä psyykettä vähän parempaan jamaan ennen kuin deittailet ketään
Toi oli eka ahmimiskohtaus moneen kuukauteen ja romahduksen syytä mun ei tarvi sulle kertoa.
😂👍
Jessus näitä syömishäiriöisiä, pääkoppa ihan tuulella käyvä ja sitten haetaan miestä jostain Tinderistä ajatuksella korjaa minut.
Normaalipainoinen ei mätä tuollaisia määriä noin lyhyessä ajassa. En usko aloitusta todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi syödä, mielellään hiilarit alle 50 grammaa / päivä. Yksi gramma hiilihydraattia sitoo neljä grammaa vettä, joten tuon mättösessiosi jäljiltä sinussa on nyt useampi litra vettä kudoksissa. Hiilarit varastoituu etupäässä maksaan ja lihaksiin, joten pitämällä itsesi liikkeellä (mitään himoj
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainoinen ei mätä tuollaisia määriä noin lyhyessä ajassa. En usko aloitusta todeksi.
Oon normaalipainon alarajalla. Ei tarvi uskoa .
Vierailija kirjoitti:
Trolloloo
Miks ois trolli? Mikä on niin epäuskottavaa muka?
Kääri itsesi elmukelmuunnja saunaan pitkäksi aikaa.