Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffeillä amerikkalaisen miehen kanssa

Vierailija
29.01.2024 |

Miksi tämä aihe piti poistaa??

Olin treffeillä amerikkalaisen miehen kanssa. Sen ei välttämättä pitänyt olla mitään vakavaa. Menimme sänkyyn.

Vielä kun tapaaminen oli kesken hän vihjasi pari kertaa että haluaa tavata uudestaan. Kun olimme lähdössä hän sanoi että voisi seuraavalla kerralla laittaa minulle ruokaa.

Seuraavaksi hän pyysi minua laittamaan viestiä, seuravaksi hän laittoi viestiä ja pyysi tekstaamaan hänen henk koht numeroon ja sanoi että haluaisi nähdä uudestaan.

Nyt hän tekstasi ja kysyi miten erään asian kanssa kävi josta olin huolissani.

Onko tämä vain amerikkalaista kohteliaisuutta? Mies on kyllä kouluttautunut ja fiksu.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kysyisit mieheltä itseltään? Mistä me tiedetään oliko mies vain kohtelias vai oikeasti kiinnostunut. Amerikkalaiset on kasvatettu pienestä pitäen latelemaan kohteliaisuuksia ja puhumaan small talkia.

Vierailija
22/43 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko sukupuolitaudin? Et kertonut osavaltiota vaikka se on tärkeää amerikkalaisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kysyisit mieheltä itseltään? Mistä me tiedetään oliko mies vain kohtelias vai oikeasti kiinnostunut. Amerikkalaiset on kasvatettu pienestä pitäen latelemaan kohteliaisuuksia ja puhumaan small talkia.

Keskustelin tarkoitus on vain tarjota näkökulmia, eikö vain.

Niitä minä haen.

ap

Vierailija
24/43 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä noin helpolle aikansa kuluksi luritteleekin. 

Helpolle?? XD

Tässä oli kaksi ihmistä hakemassa samaa asiaa. Ilmeisesti aivan mahdoton ajatus sinulle että mies ja nainen ovat tasavertaisia.

Minusta mies vaikuttaa hakevan muutakin, joten kysyin olisiko tyypillistä kohteliaisuutta.

Niin siis menit vaan panemaan sen kanssa? Itse en puhuisi treffeistä siinä kohdassa. 

Ja sun ei tarvi murehtia sun paperinohutta egoa, en mä tuota miestä ajatellut yhtään ylevämmäksi. 

Mutta voihan se varmaan joitain hämmentääkin, että kun pelkkää lihaa menee tapaamaan, niin se puhuukin vielä.

Kuvailin mukavan kohteliaan miehen.

Sinä urpo vaan näet kaikissa jotain pahaa.

Vierailija
25/43 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hevuletussa voidaan päätyä panemaan ekoilla treffeillä? 

Ihan vain niin että molempien tekee mieli. Olen ollut kohta 20 vuotta naimisissa miehen kanssa jonka kanssa menimme ekana iltana sänkyyn.

Vierailija
26/43 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumputtiko välillä kakkoseen? 

Vierailija
27/43 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaisia miehiä on lopulta ihan yhtä paljon erilaisia kuin suomalaisiakin. Jos mies tuntuu aidosti mukavalta niin hän luultavasti on sellainen. 

Vierailija
28/43 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

saahan sitä aikuinen panna huvikseen   höh

Vierailija
29/43 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan normaalilta ihmiseltä. Oletko sinä sitä? 

Vierailija
30/43 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin amerikkalaisen naisen kanssa treffeillä. Tunsin naisen pitempään ensin mutta menimme treffeille ja seksiä oli sen jälkeen monta kertaa. Jäi semmoinen kuva että amerikkalaiset on paljon avoimempia ihmisiä ja läheisyys ei ole niille mikään ongelma kuten suomalaisille naisille.

Läheisyys on ällöä 🤮 ja se lähinnä ärsyttää. 

Vierailija
31/43 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin amerikkalaisen naisen kanssa treffeillä. Tunsin naisen pitempään ensin mutta menimme treffeille ja seksiä oli sen jälkeen monta kertaa. Jäi semmoinen kuva että amerikkalaiset on paljon avoimempia ihmisiä ja läheisyys ei ole niille mikään ongelma kuten suomalaisille naisille.

Amerikkalaiset naiset hyppää sänkyyn paljon helpommin kuin suomalaiset. Pettäminen on siellä myös tosi yleistä. 

Vierailija
32/43 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloitusta. Mitä miehen pitäisi ap:n mielestä tehdä, että olisi "normaali"? Mitä miehen kouluttautuminen liittyy mihinkään?

Vierailija
33/43 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap komppaan edellistä. Amerikassa on ihan yleistä seksi ekoilla treffeillä, se ei ole sellainen tabu kuin Suomessa. Mies vaikuttaa sellaiselta joka olisi kiinnostunut tutustumaan enemmänkin. Heittäydy tunteella ja jos olet kiinnostunut Älä aikanakaan ala ns pihtaamaan. Jenkkinaiset harrastavat seksiä yleisesti ekoilla treffeillä. Jostain syystä Suomessa naiset ja miehet ovat tosi estyneitä. Ei muualla ole tälläistä keskustelua seksin ympärillä että annoitko vai et kuin täällä. Tai termiä vaimomatsku,hyi helv. Kas kun ei aviomiesmatsku. Suomessa miehet tykkää kun naiset pihtaa eivätkä anna,ja kuitenkin valittavat siitä?

Vierailija
34/43 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämä henkilö Suomessa?

Vierailija
35/43 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä Suomessa vaaditaan naisilta jotain outoa roolia heti treffeillä alkaen jotta olisi vaimomstskua. Sehän on kuin jossain m.u.s.l.l.m.imaassa tai 200v sitten. Täytyy olla neitsyt mieluiten. Ei taida missään muussa läntisen Euroopan maassa olla tuollaisia vaatimuksia naisille? 

Vierailija
36/43 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertomastasi päätellen se haluaa panna sua uudelleen. Tuskin on mitään vakavaa ainakaan hakemassa. Makasit hänen kanssaan heti, joten et ole mitään vaimomatskua hänen mielestään.

Mutta jos ep ei myöskään ollut hakemassa mitään vakavaa, niin haitanneeko tuo? Itse en suunnittelisi amerikkalaisen kanssa mitään vakavaa, koska sitten kuitenkin jossain vaiheessa tulisi eteen tilanne, että hän haluaisi palata takaisin Amerikkaan - ja minä taas haluan asua Suomessa, enkä ainakaan Amerikassa (vielä Pohjoismaat tai Viro olisi ok).

Vierailija
37/43 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin myös ekoilla treffeillä sänkyyn jenkkimieheni kanssa. Minun aloite, hän oli vain sopimassa toisia treffejä. Meidän treffit kesti lopulta 3 vrk. Nyt jo naimisissa 15 vuotta. 

Vierailija
38/43 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko panna pyllyyn, otitko suihin, nuoliko pimpsasi?

Vierailija
39/43 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kuitenkin joku Black Lives Matter kun et vastannut aikaisempiin viesteihin.

Vierailija
40/43 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertomastasi päätellen se haluaa panna sua uudelleen. Tuskin on mitään vakavaa ainakaan hakemassa. Makasit hänen kanssaan heti, joten et ole mitään vaimomatskua hänen mielestään.

Mutta jos ep ei myöskään ollut hakemassa mitään vakavaa, niin haitanneeko tuo? Itse en suunnittelisi amerikkalaisen kanssa mitään vakavaa, koska sitten kuitenkin jossain vaiheessa tulisi eteen tilanne, että hän haluaisi palata takaisin Amerikkaan - ja minä taas haluan asua Suomessa, enkä ainakaan Amerikassa (vielä Pohjoismaat tai Viro olisi ok).

Niin ei voi tietää. Hänestä suomessa on parempi elämänlaatu kuin amerikassa.

Ja kyllä hän siis on nyt suomessa, ihan asuu täällä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi