Treffeillä amerikkalaisen miehen kanssa
Miksi tämä aihe piti poistaa??
Olin treffeillä amerikkalaisen miehen kanssa. Sen ei välttämättä pitänyt olla mitään vakavaa. Menimme sänkyyn.
Vielä kun tapaaminen oli kesken hän vihjasi pari kertaa että haluaa tavata uudestaan. Kun olimme lähdössä hän sanoi että voisi seuraavalla kerralla laittaa minulle ruokaa.
Seuraavaksi hän pyysi minua laittamaan viestiä, seuravaksi hän laittoi viestiä ja pyysi tekstaamaan hänen henk koht numeroon ja sanoi että haluaisi nähdä uudestaan.
Nyt hän tekstasi ja kysyi miten erään asian kanssa kävi josta olin huolissani.
Onko tämä vain amerikkalaista kohteliaisuutta? Mies on kyllä kouluttautunut ja fiksu.
Kommentit (43)
Kyllähän sitä noin helpolle aikansa kuluksi luritteleekin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helv. Oletko sinä ihan normaalilla järjellä varustettu?
Voiii ja sinulla on tarve olla ilkeä, koska??
Vierailija kirjoitti:
Helpolle?? XD
Tässä oli kaksi ihmistä hakemassa samaa asiaa. Ilmeisesti aivan mahdoton ajatus sinulle että mies ja nainen ovat tasavertaisia.
Minusta mies vaikuttaa hakevan muutakin, joten kysyin olisiko tyypillistä kohteliaisuutta.
Olin amerikkalaisen naisen kanssa treffeillä. Tunsin naisen pitempään ensin mutta menimme treffeille ja seksiä oli sen jälkeen monta kertaa. Jäi semmoinen kuva että amerikkalaiset on paljon avoimempia ihmisiä ja läheisyys ei ole niille mikään ongelma kuten suomalaisille naisille.
Vastaa sille ja katso miten tilanne etenee. Olet ihan normaalisti vaan, tulee jotain jos on tullakseen. Ei näitä vahingossa suhteeseen ja perhe-elämään ajautuvia miehiä ole kuin suomalaisissa vauvapalstatrolleissa.
Missä välissä oli Trump?
Trump täytyy esiintyä amerikkalaisaiheisissa provoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpolle?? XD
Tässä oli kaksi ihmistä hakemassa samaa asiaa. Ilmeisesti aivan mahdoton ajatus sinulle että mies ja nainen ovat tasavertaisia.
Minusta mies vaikuttaa hakevan muutakin, joten kysyin olisiko tyypillistä kohteliaisuutta.
Niin siis menit vaan panemaan sen kanssa? Itse en puhuisi treffeistä siinä kohdassa.
Ja sun ei tarvi murehtia sun paperinohutta egoa, en mä tuota miestä ajatellut yhtään ylevämmäksi.
Mutta voihan se varmaan joitain hämmentääkin, että kun pelkkää lihaa menee tapaamaan, niin se puhuukin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpolle?? XD
Niin siis menit vaan panemaan sen kanssa? Itse en puhuisi treffeistä siinä kohdassa.
Ja sun ei tarvi murehtia sun paperinohutta egoa, en mä tuota miestä ajatellut yhtään ylevämmäksi.
Mutta voihan se varmaan joitain hämmentääkin, että kun pelkkää lihaa menee tapaamaan, niin se puhuukin vielä.
Koska et tunne minua ollenkaan, projisoit tässä vaan omaa persoonaasi mukaan.
Kuulostaakin että se paperinohut ego on sinulla, kun täytyy tulla toisten ketjuihin ilkeilemään. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Missä välissä oli Trump?
Aloittaja unohti mainita, että hänen sänkykumppaninsa esitti ihan kummallisia Trumpia kannattavia ajatuksia, mutta kun "omalle kohalle" niitä vähän funtsi, onhan niissä kyllä ihan järkeäkin.
Kertomastasi päätellen se haluaa panna sua uudelleen. Tuskin on mitään vakavaa ainakaan hakemassa. Makasit hänen kanssaan heti, joten et ole mitään vaimomatskua hänen mielestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpolle?? XD
Ihan ohiksena, se että treffit päätyvät panemiseen ei tee treffeistä yhtään vähemmän treffejä. Ihan kummallinen ajatus tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Kertomastasi päätellen se haluaa panna sua uudelleen. Tuskin on mitään vakavaa ainakaan hakemassa. Makasit hänen kanssaan heti, joten et ole mitään vaimomatskua hänen mielestään.
Niin ihmiset kuten hän tai minä, jotka olemme seksuaalisia, ei tee mitään päätelmiä sänkyyn menosta.
Tuo on vain sinun mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Missä välissä oli Trump?
Sitä minäkin ihmettelin, etteikö kannattanutkaan Trumpia?
On olemassa amerikkalainen fraasi lets do lunch. Siitä tuo kohteliaisuus kumpuaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä välissä oli Trump?
Sitä minäkin ihmettelin, etteikö kannattanutkaan Trumpia?
Sanoiko se silleesti sekzikkäästi, ämeericä fööst. Oliko punainen ..lippis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ihmiset kuten hän tai minä, jotka olemme seksuaalisia, ei tee mitään päätelmiä sänkyyn menosta.
Tuo on vain sinun mielipide.
Sinä tässä esitit kysymyksen, etkä pidä vastauksista, joten intät jokaiselle vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpolle?? XD
Koska et tunne minua ollenkaan, projisoit tässä vaan omaa persoonaasi mukaan.
Kuulostaakin että se paperinohut ego on sinulla, kun täytyy tulla toisten ketjuihin ilkeilemään. Säälittävää.
Aivan. Se on ihan sama vaikka sä olisit minkälainen apostoli muuten, ei se mitenkään muuta sitä mitä aloituksessa kuvailit.
Ja mitä ilkeilyä on periaatteessa toistaa asiat jotka itse olet sanonut?
Palstainkkeliä ottaa päähän kun suomalainen nainen on saanut ulkomaalaiselta mieheltä :D
Miten hevuletussa voidaan päätyä panemaan ekoilla treffeillä?
Mitä helv. Oletko sinä ihan normaalilla järjellä varustettu?