Voiko mies laittaa pipon hautajaisiin?
Hautajaiset tulossa ja ilma tietysti ihan mahdoton, räntää ja viimaa. Hattua ei ole eikä semmosta viitsisi ostaa vain tätä varten.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Pystyy.
Ja jos mies ei itse pysty niin hänen seuralaisensa voi auttaa pipon päähän laittamisessa.
Ei kysytty "pystyykö" vaan "voiko".
Missä vaiheessa mies sitä pipoa pitää? Arkunkantajana toivottavasti ei ainakaan, saattoväen loppupäässä kukaan ei katsele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyy.
Ja jos mies ei itse pysty niin hänen seuralaisensa voi auttaa pipon päähän laittamisessa.
Ei kysytty "pystyykö" vaan "voiko".
Voi.
Ja jos mies ei itse voi niin hänen seuralaisensa saa auttaa pipon päähän laittamisessa.
Mieluiten ei. Korkeintaan kirkosta hautaan matkalla ja ennen kirkkoa. Mutta haudalla ei pipoa todellakaan, tai menet takariviin ettei kukaan huomaa sitä. Pipo hautajaisissa on junttien hommaa.
Olemme metsäläisiä. Myöntäkäämme se.
Yli kaksituhatta vuotta sitten Kreikassa antiikin sivistys ja kulttuuri, taide ja tiede kukoisti.
Kaksisataa vuotta sitten täällä asuttiin vielä metsässä eikä osattu lukea.
Voi laittaa ja vaikka kolmiraitverkkarit jalkaan. Ihan miehestä kiinni.
Trollin eli Aloitten tekijän tämän päivän aloitukset liityy näemmä hautajaiset ja pukeutuminen. Kaksi aloitusta jo lähes samoja.Mitä kesii päivän päätteksi?
Jos totta puhutaan niin eiks sellainen perinteinen karvalakki oo ihan kova sana?
Vierailija kirjoitti:
Olemme metsäläisiä. Myöntäkäämme se.
Yli kaksituhatta vuotta sitten Kreikassa antiikin sivistys ja kulttuuri, taide ja tiede kukoisti.
Kaksisataa vuotta sitten täällä asuttiin vielä metsässä eikä osattu lukea.
Kyllä. Se on hyvä: ' This is the Way..' - sanoisivat härmässä, enkuksi ('jos osaisivat'..;)
Tämä on meidän 'osamme (=kulttuuriperinne!) länsimaisessa sivilisaatiossa' -
Olkaamme ylpeästi Ylpeitä siitä: Me uniikit suomalaiset!
-
Kumpparit, tuulipuku ja Pipo! :)
Ymmärrän, että lapsella on pipo päässä hautajaisissa, mutta en sitä, että aikuinen mies ei omista kunnollista hattua. Siisti musta lippalakkikin on parempi kuin pipo aikuisella miehellä. Mutta minkäs sille taitaa, moukka on moukka, vaikka voissa paistais.
Tuosta.
https://store.emmy.fi/products/id1626620
Googlettamalla flat cap tai fiddler löydät lisää vastaavia.
Vierailija kirjoitti:
Toi huopalippis on tosi tyylikäs, monikäyttöinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi huopalippis on tosi tyylikäs, monikäyttöinen
Kyllä, ja miehelle huomattavasti ns. aikuisempi päähine kuin pipo tai lippis.
Musta Mikki Hiiri -pipo olisi erityisen sovelias hautajaisiin. Sitä voi pitää päässä myös sisällä siunaustilaisuuden aikana. Itse asiassa sitä kannattaa pitää koko ajan, muistotilaisuudessakin ruokaa mussuttaessa ja kahvia ryystäessä.
San sil et vetä päähäs viivase hatu.
Ei käy.
Vain mustaa päälle ja valkoinen kaulahuivi.
Musta hattu.