Patrik Laine meni NHL:n hoito-ohjelmaan johon yleensä mennään alkoholin- tai huumeídenkäytön takia
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Se on todnäk sen takia että sen "mentaalipuolella" on "jotain" kun ei pelit luista. Ei sen ihmeempää, enkä mä ees seuraa jääkiekkoo
Eikös tuo aikanaan ollessaan Leijona-hommissa maannut jäällä itkemässä kun ei voittanut...?
Tarttis saada kuspintaa laskettua päässä niin hommat jatkuu. Nyt on menossa myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Näkihän tuon jo pukeutumisesta, ettei kaverilla ole kaikki intiaanit kanootissa.
Ongelmat ilmenevät ihmisillä eri tavalla. Laine varmasti vaatteillä yritti ilmaista omaa sisäistä tuskaansa ja turhautumistaan/turhamaisuuttaan.
Patelle terkkuja täältä Tampereelta.
Vierailija kirjoitti:
Tarttis saada kuspintaa laskettua päässä niin hommat jatkuu. Nyt on menossa myyntiin.
Vaan kuka ostaa?
8-miljoonan palkka ja maine plusmiinustilaston kunkkuna siellä toisessa päässä.
Patrik on absolutisti. Itse hän puhui mielenterveysongelmista ja siksi hakeutui hoitoon. Hänen isänsä kuoli ja silläkin on taatusti ollut vaikutusta Patrikiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on todnäk sen takia että sen "mentaalipuolella" on "jotain" kun ei pelit luista. Ei sen ihmeempää, enkä mä ees seuraa jääkiekkoo
Eikös tuo aikanaan ollessaan Leijona-hommissa maannut jäällä itkemässä kun ei voittanut...?
Olen nähnyt aika monen pelaajan näyttävän tunteensa niin voiton kuin häviönkin jälkeen. Kyllä myös pettymyksen saa näyttää ihan vaikka itkemällä. Parempi päästää pettymys pihalle kuin hautoa sitä sisällään.
Tsempit Laineelle. Peli ei ole kulkenut, mutta nyt pystyy näyttämään nuorille esimerkkiä siitä kuinka tuollaisen "äijälajinkin" edustajan on enemmän kuin ok hakea apua kun on vaikeaa.
Jaa miten se pukeutui, kun te siitä jo olette huomanneet, että mielenterveys rakoilee?
Vierailija kirjoitti:
Tsempit Laineelle. Peli ei ole kulkenut, mutta nyt pystyy näyttämään nuorille esimerkkiä siitä kuinka tuollaisen "äijälajinkin" edustajan on enemmän kuin ok hakea apua kun on vaikeaa.
Kyllä moni hakee ongelmiinsa apua myös jääkiekossa ja tuo on aika vanhan aikainen ajattelutapa jostain äijälajista. Huipulla on tarjolla kyllä apua kaikenlaisiin ongelmiin, mutta se tietysti edellyttää, että pelaaja haluaa itse auttaa itseään. Sitä varten heillä on käytössään urheilupsykologeja ja terapeutteja, että kukaan ei jäisi ongelmineen yksin. Olen käyttänyt aikaani lukemiseen ja olen lukenut aika monen pelaajan haastattelun ja muita juttuja heistä. Niklas Hagman on jäänyt erityisen hyvin mieleeni, kun hän kertoi ongelmistaan uran lopettamisen jälkeen ja kuinka sai apua terapiasta. Joku haastattelu oli tehty Tommy Hellstenin kanssa ja tuli telkkarista. Muutama vuosi sitten oli myös kampanja Häpeä pois kypärästä, jonka päätähtenä oli jääkiekkoilija, joka kertoi avoimesti mielenterveysongelmistaan. Kampanjan viestinä tietenkin se, että mielenterveysongelma ei ole mikään häpeä.
Hienoa, että Patrik on hakenut apua mielenterveysongelmiinsa.
"Iltalehden tietojen mukaan kyse on mielenterveyteen liittyvästä asiasta, ei esimerkiksi alkoholin huumeiden tai kipulääkkeiden väärinkäytöstä. Laine on absolutisti."
https://www.iltalehti.fi/nhl/a/8a8456f8-d3db-42d3-b976-76cd01bc39d8
Nyt kyllä Paten kannattaa ottaa parit suuntaa-antavat bisset ja ottaa relaa, kun ei sitä mailaa tarvitse niin kovaa puristaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan kuka ostaa?
8-miljoonan palkka ja maine plusmiinustilaston kunkkuna siellä toisessa päässä.
Tuohon plussana mielenterveysongelmat. Voi tosiaan olla ostajat vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja junioripelaajana haistatteli ja uhkasi tappaa valmentajansa.
Ton näkönen pikku kiimapeppu Patella kainalossa ja ukko hakeutuu henkiseen valmennukseen ei stana! :D
Iltalehden tietojen mukaan kyse on mielenterveyteen liittyvästä asiasta, ei esimerkiksi alkoholin huumeiden tai kipulääkkeiden väärinkäytöstä. Laine on absolutisti.
https://www.iltalehti.fi/nhl/a/8a8456f8-d3db-42d3-b976-76cd01bc39d8
Eipä yllätä, että absolutistilla menee kasetti jumiin. Kannattais vetää pelikavereitten kanssa välillä nuppi turvoksiin.
Jaa siitä tuli sitte hullu. Liian paljon rahaa, liian nuorena. Seuraavak sitten kokkelia niin pääsee nopsaan rahoistakin eroon.
Patrik Laineen tyttöystävä Jordan Leigh kirjoitti sunnuntaina sosiaalisessa mediassa Laineen mielenterveysongelmista
Vierailija kirjoitti:
Patrik Laineen tyttöystävä Jordan Leigh kirjoitti sunnuntaina sosiaalisessa mediassa Laineen mielenterveysongelmista
Jääköhän gold digger odottelemaan tilanteen selkenemistä ja "tueksi" vai joko uutta ukkoa kiikarissa?
Sairaus se on mielisairauskin.