Huh, sykähdyttävä Greyn anatomia, taas
James Bluntin Beatiful Dawn -biisi tohon loppuun vielä. Huh.
Kommentit (17)
tämä sarja on yksikertaisesti niin muovosesti kirjoitettu että se ei iske yhtään.
Ihanaa kun ihmiset on jotenkin inhimillisiä. Mun suosikki kohta oli eilen se Chrstinan asunnon järjetön sekasotku.
Ja McDreamy on ok, mutta Burke enemmän mun makuun...
Vierailija:
Nyt olen jo nähnyt sarjaa aika paljon pidemmällekin, kuin mitä Nelonen on vielä ehtinyt näyttää. McDreamy ei minua nyt niin sykähdytä, ennemmin Alex ja myöhemmin mukaan tuleva McSteamy.
Vierailija:
Ja McDreamy on ok, mutta Burke enemmän mun makuun...
Tosin sisääntulot sarjaan (varsinkin tämä toisen kerran) oli kyllä vertaansa vailla. Alexiin sen sijaan olen täysin rakastunut varsinkin kolmannella kaudella. Hänelle on myös Christinan lisäksi kirjoitettu yksi parhaista kehitystarinoista ja näyttelijäkin on yllättäen ihan pätevä, vaikka taustasta ja aiemmista töistä voisi muuta kuvitella.
Kun tuota kyseistä sarjaa mainostettiin ja kerrottiin miten hyvä sarja on, aloin alkuun innoissani seuraamaan sitä. Todella huono! Edes näyttelijöissä ei ole ketään seurattavan arvoista, jonka takia viitsisi telkun kys. aikana avata.
Ihan tolkuttoman ruma se japsilekuri, olikohan edelliskertana se joku mies muka raskaana jne...Ei uppoo muhun...
Ja ulkonäöllähän hänen näyttelijänlahjojaan kannattaa arvioida... Minun mielestäni hän on kaunis.
Yksi sarjan parhaista puolista on se, että näyttelijät ovat suht. tavallisen näköisiä ihmisiä. Eivät leikeltyjä holywood-nukkeja.
Tottakai tällaisissa sarjoissa on todella harvinaisia sairauksia, joita ei normaalisti joka päivä sairaalassa näe.
Mutta kuka jaksaisi katsella jotain sisäänkasvaneiden varpaankynsien poistoa tms.??
Vierailija:
Yksi sarjan parhaista puolista on se, että näyttelijät ovat suht. tavallisen näköisiä ihmisiä. Eivät leikeltyjä holywood-nukkeja.
Et sitten ole katsonut Greyn naamaa? Minua häiritsee se pumpattu ja liikkumaton ylähuuli ihan tosissaan. Muutenkin kyllä naiset ovat hiukkasen keskimääräsitä kauniimpia ja laitetumpia (paitsi se natsi, joka on vaan mukavan näköinen, mutta lihavallehan se sallitaan).
Vierailija:
Et sitten ole katsonut Greyn naamaa? Minua häiritsee se pumpattu ja liikkumaton ylähuuli ihan tosissaan. Muutenkin kyllä naiset ovat hiukkasen keskimääräsitä kauniimpia ja laitetumpia (paitsi se natsi, joka on vaan mukavan näköinen, mutta lihavallehan se sallitaan).
katottavaa, mutta tykkään kyllä ite enemmän Tehiksestä ja sairaalasarjoista, joissa muutenkin pääpaino sairaala-arjella eikäniinkään ihmissuhteilla. Eipä keskiviikkoisin mitään muutakaan tule telkkarista.
Mun on aina pakko nauhottaa tää, kun samaan aikaan tulee toiselta CSI. Tää on just sellaista sopivan kevyttä ja leppoisaa katseltavaa, sopivasti huumorilla höystettyä. Eikä tartte ajatella mitään; tässä aivot lepää ja rentoutuu mukavasti illan päätteeksi =)
Vierailija:
katottavaa, mutta tykkään kyllä ite enemmän Tehiksestä ja sairaalasarjoista, joissa muutenkin pääpaino sairaala-arjella eikäniinkään ihmissuhteilla. Eipä keskiviikkoisin mitään muutakaan tule telkkarista.
Siis, että voisi katsoa jollei muuta tekemistä ole. Nyt olen kuitenkin jo koukussa, se parantui ajan myötä.
Toimeenpiteet on kyllä kaukana totuudesta, mutta hieman läpi sormien jos katsoo, niin ei haittaa.
Nyt olen jo nähnyt sarjaa aika paljon pidemmällekin, kuin mitä Nelonen on vielä ehtinyt näyttää. McDreamy ei minua nyt niin sykähdytä, ennemmin Alex ja myöhemmin mukaan tuleva McSteamy.