Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnhaku velvoite ja YTK

Vierailija
28.01.2024 |

Kertokaas tyhmälle, kun nyt olen ollut lomautettuna 3kk ja seuraavan kuukauden vaatimuksena on, että se neljä työhakemusta pitää tehdä. olen siis hakenut useampiakin työpaikkoja, mutta mihin minä illmoitan nämä ja miten?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset lue saamiasi ohjeita?

No väännä nyt tyhmälle rautalangasta. Olen nyt työmarkkinatorin sivulla, mutta en minä löydä täältä, että mihin minä ruksin että työpaikkoja on haettu.

Onko sulle soitettu sieltä TE-palveluista? Se soittaa ja tekee sulle 3 kk työttömyyden jälkeen suunnitelman, jonka kuittaat siellä torilla. Sitten pitäis pystyä ilmoittamaan haettuja työpaikkoja.

Hei, ei ole soitettu, kiitos sulle, jos se menee näin. Olen just ollut sen 3kk lomautettuna ja jospa ne sitte soittelis sieltä. Tosiaan ensimmäinen kerta kun olen tämmöisessä tilanteessa ja nämä on aika haastavia minulle selvittää. Ilkeitäkin kommentteja tulee ,mutta jospa se asia selviää. Kiitos kaikille, jotka on antanut neuvoja. 

Vierailija
22/22 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten edes yhdyssanoja viitsinyt opetella.

Miksi pitää olla noin ilkeä vieraalle ihmiselle keskustelupalstalla? Miten yhdyssanat olisivat tehneet tästä postauksesta paremman? Jos ei ole muuta kirjoitettavaa kuin veetuilla, niin olis parempi laittaa läppärin näyttö kiinni. Tuliko sulle nyt parempi mieli kun kirjoitit kommenttisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi