Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylen vaalivalvojaiset OFFICIAL!

Vierailija
28.01.2024 |

Haavisto oli melko varma toisesta paikastaan. Valitettavasti en tähän usko, vaikka äänestin häntä. Halla-aho menee ohi niukasti.

Mutta katsotaan. Tästä se lähtee,

Kommentit (760)

Vierailija
381/760 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä Tehtaanpuistossa jo otettu popparit esiin?

Tosiaan! Pieniä ryhmiä näyttää seisoskelevan pensaiden lomassa ja vertailevan keskittyneesti poppareitaan.

Muutama rohkea oli tullut jalkakäytävälle tarjoamaan esille otettua poppariaan ohikulkijoille.

Vierailija
382/760 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää kovasti siltä, että kansa ei rankaissut kokoomusta ja persuja hallituspolitiikan johdosta. Vassarinaiset eivät saaneet minkäänlaista ay-lakkonostetta, vaikka YLE sellaista yritti viimeisessä tentissä kehittää.

Mä olen aina tiennyt, että persut on pihalla, mutta että näin pihalla :D:D:D

Nää oli henkilövaalit, eikä liity mitenkään hallituksen sekoiluun. Sekoileva hallitus on ihan itse keittänyt tämän sopan ja on siitä ihan itse vastuussa. Näistä ehdokkaista yksikään ei ole hallituksessa.

Tarkennetaan vielä, että siis kärkiehdokkaista., Olihan siellä toki yks hihhuli, mutta hän nyt on niin harmaata tapettia, että meinas kokonaan unohtua ja eihän se saanut edes hihhuleilta ääniä, joten kai sekin jotain kertoo hallituksen kannatuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/760 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purralle on pistetty liikaa aineita kun rypyt on suoristettu ja ilme ei muutu.

Vierailija
384/760 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meni hermot tänään, kun näin ennakkotulokset! 🤬

Täällä taas on juhlat meneillään! Rassen*sse hävisi, ja uskoni suomalaisten järkevyyteen palasi 🥳 Ei tarvitsekaan muuttaa pois maasta 😁

Seuraavaksi saat juhlia homon tappiota. Wokejen äänillä ei tässä maassa pressaksi pääse.

Mitä tämä homohuutelu oikein on, vaikka persuissakin on homoja, tai ainakin yksi? Miksette häntä ole pilkkaamassa koko ajan?

Tuskinpa tuo persulta tuli, Tynkkynen on sen verran suosittu siellä ettei homoja syrjitä.

Vierailija
385/760 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää kovasti siltä, että kansa ei rankaissut kokoomusta ja persuja hallituspolitiikan johdosta. Vassarinaiset eivät saaneet minkäänlaista ay-lakkonostetta, vaikka YLE sellaista yritti viimeisessä tentissä kehittää.

Mä olen aina tiennyt, että persut on pihalla, mutta että näin pihalla :D:D:D

Nää oli henkilövaalit, eikä liity mitenkään hallituksen sekoiluun. Sekoileva hallitus on ihan itse keittänyt tämän sopan ja on siitä ihan itse vastuussa. Näistä ehdokkaista yksikään ei ole hallituksessa.

Kuinka naiivi pitää olla, että kuvittelee ettei kansa rankaisisi hallitusta jos se sen politiikkaa vihaisi. YLE ja Urpilainen ainakin niin kuvittelivat, kun petasivat työmarkkinoista vaaliaihetta. Olivatko siis ihan pihalla?

Vierailija
386/760 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmisto saa 35 % äänistä

Oikeisto saa 50 % äänistä.

Kepun äänet 15 % jaetaan Stubbin ja Haaviston kesken.

Vierailija
387/760 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin jo etukäteen päättänyt, että jos Haavisto pääsee toiselle kierrokselle, niin annan ääneni hänen vastaehdokkaalleen, olkoon se vaikka itse Belsebub.

Vierailija
388/760 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto nousi taas vähän ja Stubb putosi pikkuisen.

Vierailija
389/760 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä Tehtaanpuistossa jo otettu popparit esiin?

Tosiaan! Pieniä ryhmiä näyttää seisoskelevan pensaiden lomassa ja vertailevan keskittyneesti poppareitaan.

Tehtaanpuistossa poppareita heilutetaan innokkaasti myös ohikulkijoiden suuntaan ja Mestari! Mestari! huutoja tehostetaan hypähtelemällä ylös alas ja päästämällä kimeitä kiljahduksia.

Vierailija
390/760 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä persut ja muut Halla-ahoa äänestäneet yhtään häiritse miten negatiivinen ja pahantuulinen puutarhatonttu tuo Halla-aho on? En muista että mies olisi vielä koskaan ollut muuta kun jonkunlaisen synkän itsesäälin vallassa.

Vierailija
391/760 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalta vahva luottamus oikeistolle.

Vierailija
392/760 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeestä päätellen Andersson äänesti haavistoa. Pelkkää omahyväistä hymyä. Voiko vihata Jussia noin paljon?

Tarkoitatko, että Jussi äänesti Li:tä sen takia, ettei kukaan luulisi, että hän vihaa Vasemmiston ehdokasta?

Vierailija
393/760 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haavisto nousi taas vähän ja Stubb putosi pikkuisen.

Prosentit ovat huono tapa näyttää äänten eroja.

Vierailija
394/760 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra on Suomen inhoituin poliitikko, äänet mutelle kun puhuu. Ylimielinen rasisti.

Vierailija
395/760 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on demareille ihan katastrofitulos. Kolmas peräkkäinen umpisurkea tulos ja nyt jopa kommunisteille hävittiin. Halla-ahokin sai yli neljä kertaa enemmän kannatusta kansalta, vaikka ei toiselle kierrokselle päässyt.

Vierailija
396/760 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmisto saa 35 % äänistä

Oikeisto saa 50 % äänistä.

Kepun äänet 15 % jaetaan Stubbin ja Haaviston kesken.

Kepun kannatus puolueena ei ole lähelläkään Rehnin äänipottia. Sen jakautuminen on kyllä kiintoisaa. Rehn liberaalina ehdokkaana oli muutenkin vähän kuin Stubbin ja Haaviston välissä

Vierailija
397/760 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvauskalustoa ainakin viritellään jo presidentti Jussi Halla-ahon kotitalon ulkopuolella Eirassa. Paikalla on paljon myös kansainvälisen median edustajia.

Vierailija
398/760 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaviston pitää saada kaikki kepun äänestäjät taakseen jos aikoo voittaa.

Vierailija
399/760 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä persut ja muut Halla-ahoa äänestäneet yhtään häiritse miten negatiivinen ja pahantuulinen puutarhatonttu tuo Halla-aho on? En muista että mies olisi vielä koskaan ollut muuta kun jonkunlaisen synkän itsesäälin vallassa.

Ei häiritse. Synkän itsesäälin sinä olet projisoinut ihan itse häneen, Jussihan on vain ja ainoastaan asialinjalla aina.

Vierailija
400/760 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Mästari nyt olekaan Mestari? Miksi pärsyt valehtelevat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä