Ylen vaalivalvojaiset OFFICIAL!
Haavisto oli melko varma toisesta paikastaan. Valitettavasti en tähän usko, vaikka äänestin häntä. Halla-aho menee ohi niukasti.
Mutta katsotaan. Tästä se lähtee,
Kommentit (760)
Kokoomuksen propaganda on pelottavaa ja hyvin onnistuvat ihmisiä aivopesemään. Olen itse köyhä työtön ja itseni aivopesu tuolla propagandalla ei onnistu.
Orpo ei vaan uskalla tulla piilostaan edelleenkään. Purra kehtasi tulla, ois saanut jäädä vessaan seki. Suuret lakot tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Mestari mokasi surkeasti. Aika luuseri.
Kolmanneksi ja paras tulos persuille pressanvaaleissa koskaan. Jos tuo on surkea moka, niin mitähän mieltä olet demareiden tuloksesta?
Jussi toistaa samoja lauseita. Onko robotin lausepankki rajallinen tässä tilanteessa?
Oikeasti mieleeni tuli jopa Star Trekin Data.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen propaganda on pelottavaa ja hyvin onnistuvat ihmisiä aivopesemään. Olen itse köyhä työtön ja itseni aivopesu tuolla propagandalla ei onnistu.
Niin just. Ei me viitsitä sinulle mukavaa elämää kustantaa. Se riittää, että avustamme sen verran että hengissä pysyt.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaisten ehdokkaiden yhteenlaskettu äänisaldo on nyt 9.3%. Miten tämä voi olla mahdollista?
Se on se "hallitusvastuu joka painaa". Eiku... 😁
Siellä se kissantappaja myhäili taas ruudussa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meni hermot tänään, kun näin ennakkotulokset! 🤬
Täällä taas on juhlat meneillään! Rassen*sse hävisi, ja uskoni suomalaisten järkevyyteen palasi 🥳 Ei tarvitsekaan muuttaa pois maasta 😁
Toivottavasti Jutta Urpilainen palaa kotimaan politiikkaan. Varmasti on ehdolla europarlamenttivaaleissa ja seuraavissa eduskuntavaaleissa, jotka toivottavasti ovat ennenaikaisesti jo ennen vuotta 2027.
Onneksi mahavaivaista Petteriä ei tarvitse tänään kuunnella. Istukoot rauhassa siellä kotinsa vessassa.
Taktinen veto jäädä kotiin vaalivalvojaisista, että Stubbia ei yhdistettäisi kokoomukseen.
Eiköhän se Hasvistosta tule presidentti, ennustan.
Vierailija kirjoitti:
Jussi toistaa samoja lauseita. Onko robotin lausepankki rajallinen tässä tilanteessa?
Oletko lukenut edes yhtä kirjaa elämässäsi?
Vierailija kirjoitti:
Raukkaparka et ole koskaan katsonut NG:tä. Et yhtään muista millainen hahmo Data oli. Hän oli sarjan symppiksiä, joten sikäli vertauksesi oli tietämättäsi oikeaan osuva.
Vierailija kirjoitti:
Orpo ei vaan uskalla tulla piilostaan edelleenkään. Purra kehtasi tulla, ois saanut jäädä vessaan seki. Suuret lakot tulossa.
Petterillä on kuulemma mahavaivoja. Itse tästä viestitti. Nyt aloin kyllä miettimään, että tuo on vain tekosyy piileskelylle.
Kyllä mahtaa jengiä ärsyttää, kun Halla-Aho saa melki 20% äänistä XD Tämä meni paremmin kuin hyvin, kun odotin 10% kuukausi sitten. On se jännä, kun niin paha mies, mutta joka viides tykkää:)
Vierailija kirjoitti:
Siellä se kissantappaja myhäili taas ruudussa.
Persulla jäi nyt levy päälle 😂 Halla-aho hävisi, siihen ei ulinat kissoista auta tippaakaan. Voi voi 🤭
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällaista riidankylvämistä yläpeukutetaan?
"En osaa kommentoida"
"En ole vaalimatematiikan asiantuntija"
"En tunne vaalimatematiikkaa"
Vierailija kirjoitti:
Kuka puristaa kohta pöydän rikki?
Persuilla aina tuhoaminen mielessä?
EI voi. Ei hän niitä toisella kierroksella syö.