Ihana Dingo! Paras kappale?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Paljon hyviä. Mielestäni hyvä bändin merkki on se, että tuntee kaikki bändin biisit eikä joukossa ole oikeastaan huonoja.
Täytyy kompata tätä. Pelkästään Kerjäläisten valtakunta -levyltä on mahdotonta valita yksittäistä kipaletta muiden yli tai pudottaa sieltä yksi biisi pois..
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Nyt kyllä sotket rumpalit. Aku se oli. Quuppa soitti rumpuja Eppu Miljoonassa.
-winner-
Dementikot muistelee 🤣 Eppu Miljoona..
Vierailija kirjoitti:
Levoton eskimo tekee itsestään pingviinin
Taidat olla itse marttyyri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Nyt kyllä sotket rumpalit. Aku se oli. Quuppa soitti rumpuja Eppu Miljoonassa.
-winner-
Dementikot muistelee 🤣 Eppu Miljoona..
Jonnet ei muistaisi näitäkään edes väärin ;D
Mutta joo, hyvä kun tarkensit, sehän oli Eppu Miljoonasade. Elvis Jonne Aaron Costello soitti siinä kitaraa ja Boy George Michael Jackson Browne bassoa ja lauloi. En mä tiedä mistä nää sitten keksi noi taiteilijanimensä, kun ne oli ihan Virtanen ja Lahtinen siviilissä, mutta se oli ilmeisen villiä aikaa tuo Dingo-huuman aika ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennään hiljaa markkinoille. Tosi hiljaa ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Olen hautausmaa. Kerrassaan upea kappale.
On. Mutta tämähän oli Heikki Harmaan biisi.
-winner-
Dingo kyllä tuli uusromantiikkaan nojautuen jo hiukan liian myöhässä Englantiin verrattuna ja kakkoslevy jo oli hiukan vaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennään hiljaa markkinoille. Tosi hiljaa ;D
-winner-
Täällä toinen winner-marttyyri, ilman sifonkihuivia Dingo-fanituksen aikaankin :p
Vierailija kirjoitti:
Dingo kyllä tuli uusromantiikkaan nojautuen jo hiukan liian myöhässä Englantiin verrattuna ja kakkoslevy jo oli hiukan vaisu.
Neumann pukeutui kuin U2:n Bono saappaita myöten, on kova irkkumies.
Mennään hiljaa markkinoille oli ihana!
Olen aina inhonnut Dingoa, koska en voi sietää Neumannin laulutyyliä. Se vain riippii niin stanasti. Ja myös ne ihan pökkelöt sanoitukset.
Neumannin pudotus tähdestä epätoivoiseksi hasbeeniksi on kyllä ollut lievää sympatiaa herättävää, pohjakosketukset ovat olleet oman fanin kanssa avioituminen (huh), ja se surullisenkuuluisa ratsastus-reality, josta Neumann taisi saada melkoiset korvaukset, mutta rikkoi kätensä. Duo-keikat peräkylän pubeissa on tavismuusikon arkipäivää ja kyllä sillä itsensä elättää.
Nyt kun on tulossa elokuvaa ja muuta hypetystä, saa varautua kuuntelemaan Dingo-musaa enenevässä määrin. Hyh, hyh.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina inhonnut Dingoa, koska en voi sietää Neumannin laulutyyliä. Se vain riippii niin stanasti. Ja myös ne ihan pökkelöt sanoitukset.
Neumannin pudotus tähdestä epätoivoiseksi hasbeeniksi on kyllä ollut lievää sympatiaa herättävää, pohjakosketukset ovat olleet oman fanin kanssa avioituminen (huh), ja se surullisenkuuluisa ratsastus-reality, josta Neumann taisi saada melkoiset korvaukset, mutta rikkoi kätensä. Duo-keikat peräkylän pubeissa on tavismuusikon arkipäivää ja kyllä sillä itsensä elättää.
Nyt kun on tulossa elokuvaa ja muuta hypetystä, saa varautua kuuntelemaan Dingo-musaa enenevässä määrin. Hyh, hyh.
Ootko itse päässyt samaan asemaan artistina tai yleensäkin bändinä, että tehdään 1. Musikaali 2. Elokuva???
Autiotalo, Perhosen lento, Kunnian kentät, Perjantai, Kaunotar ja kulkuri ja Pistoolisankari olis niitä mistä pitäis valita...mut en kyllä nyt osaa sitä parasta nimetä 😆
Jokin kolahti Porissa aikoinaan kohdalleen. Ihmiset ravintoloissa edelleen päätyvät mikki kourassa laulamaan joko Autiotalon tai Levottoman tuhkimon. Teosto muistaa Neumanniakin edelleen, vaikkei keikkasuosio ole entistä.
2023 raflakeikalla nähdyllä kokoonpanolla olivat silti ihan kohtalaisessa kuosissa.
-winner-
Kunnian kentät nykyään, 80-luvulla ehkä Autiotalo tai Sinä ja minä.