Jos valitisin ehdokkaan ihan sen perusteella, kuka vaikuttaa miellyttävimmältä henkilöltä, olisin varmaan valinnut Essayahin.
Ei oikeastaan mitään negatiivista hänen persoonassaan. Mutta poliittisesti sitten äänesti toista ehdokasta, mutta ihan tosiaan henkilöä jos ajattelee, niin olen tätä mieltä.
Kommentit (5)
Itse olisin ajatellut että olisin voinut äänestää älykkäintä ehdokasta eli Li Anderssonia, mutta en äänestänyt koska keskitin ääneni ja Lillä ei ole mahdollisuuksia toiselle kierrokselle.
Essayah ei voi olla kovin älykäs, koska hänen puoluevalintansakin on tieteen vastainen.
Pressan täytyy olla itseäni viisaampi, joten Halla-aho, Harkimo ja Stubb jäivät myös pois listaltani.
Tällä poissulkevalla systeemillä tein valintani.
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin ajatellut että olisin voinut äänestää älykkäintä ehdokasta eli Li Anderssonia, mutta en äänestänyt koska keskitin ääneni ja Lillä ei ole mahdollisuuksia toiselle kierrokselle.
Essayah ei voi olla kovin älykäs, koska hänen puoluevalintansakin on tieteen vastainen.
Pressan täytyy olla itseäni viisaampi, joten Halla-aho, Harkimo ja Stubb jäivät myös pois listaltani.
Tällä poissulkevalla systeemillä tein valintani.
Halla-aho on näistä älykkäin. Politiikasta voi olla eri mieltä, mutta fakta on tuo.
Kokeile käänteisesti: Klikkaa poies kaikkein vittumaisin joka käy heti hermoille, äänestä viimeistä.
Olen eri mieltä, mutta nämä persoonallisuuden kokemiset ovatkin pitkälti subjektiivisia juttuja.