Erosin eilen kumppanistani eikä sureta yhtään...?
Tulin petetyksi. Osasin kyllä tällaista jo ounastella. Nyt vaan ihmettelen kun ei sureta yhtään. Tuntuu ihan täysin välinpitämättömältä. Tavallaan kyllä jo ikävöin ihmistä tai ainakin meidän yhteisiä hetkiä. Hänen kanssaan oli helppo puhua ja olimme mielestäni samalla aaltopituudella. Tiedän että tulen kaipaamaan häntä, mutta en halua enkä aio olla missään tekemisissä.
Kuitenkin tällä hetkellä tuntuu että ei sureta ei vihastuta, mietin vaan koko ajan "tiesinhän minä jo tämän etukäteen (että hän on epäluotettava)". Tai sitten voin ajatella ettei pidä antaa itseään kohdella huonosti, eli pelkään että palaisin yhteen hänen kanssaan. Mutta ei en palaa kuitenkin joudun muistuttelemaan itseäni tästä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pettää. Vain dorkat kuvittelee omistavansa toisen.
Ei kaikki petä. Useimmat on ihan uskollisia itselleen ja kumppanilleen. Sitä kutsutaan sitoutumiseksi.
Ihan itse kaksi yksilö päättää, että haluaa olla sen toisen kanssa. Haluaa luottaa ja haluaa olla luotettava. Siinä haetaan ratkaisut yhdessä, eikä jonkun säädön oleteta olevan avuksi.
Siinä ollaan yhdessä. Se on tahto-asia.
Ja aapee. Se on onni, että olet irti pettäjästä. Et sinä pettävän epäluotettavan kanssa halua elämääsi jakaa.
Jotkut järkyttyvät kun puoliso pettää mutta myöhemmin toivovat, että kakkonen olisi vienyt heti silloin mukanaan. On hienoa, että pääsit eroon.
Jotkut kakkoset huomaavat aika pian mokansa ja jättävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pettää. Vain dorkat kuvittelee omistavansa toisen.
Ei kaikki petä. Useimmat on ihan uskollisia itselleen ja kumppanilleen. Sitä kutsutaan sitoutumiseksi.
Ihan itse kaksi yksilö päättää, että haluaa olla sen toisen kanssa. Haluaa luottaa ja haluaa olla luotettava. Siinä haetaan ratkaisut yhdessä, eikä jonkun säädön oleteta olevan avuksi.
Siinä ollaan yhdessä. Se on tahto-asia.
Ja aapee. Se on onni, että olet irti pettäjästä. Et sinä pettävän epäluotettavan kanssa halua elämääsi jakaa.
Näin on!
ap
Jos olisit ollut hyvä seksissä niin ei olisi pettänyt
Kun erosin aikanaan n. 9 vuoden suhteesta eo suru ikinä tullut. Päätös oli oikea siis. Mitä sitä suuremaan kun voi paljon paremmin ilman sitä ihmistä? En kokenut siinä mitään väärää.
Mitäpä sitä paskaa suremaan!