Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö olla hienosti pukeutunut kun menee äänestämään?

Vierailija
28.01.2024 |

Vai ihan ok kumpparit jalassa ja lapsilla kurahousut? Puistoon ajateltiin mennä äänestämisen jälkeen.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1800-luvun talonpoikasmallisto on suosittu asu. Tai sitten viimeisen päälle kalliit muotikuteet ylle, naisilla timanttikorut ja miehillä vähintään 10 000 euroa maksanut merkkikello ranteessa.

Vierailija
22/79 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositus on, että on jotain päällä. Ei Aatamin tai Eevan puvussa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äänestyspaikalla on oltava parhaimpiinsa puketuneena. Kaikkien äänestäjien kävely äänestyskoppiin kuvataan suorana televisioon, ja Sami Sykkö kommentoi asuja.

Vierailija
24/79 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko vanhanaikainen, mutta kyllä minun mielestä voi opettaa lapsille, että se on kuitenkin jollain tavalla arvokas tilaisuus? Riippuu tietysti iästäkin. Joku 2v voi tietysti olla samassa haalarissa kuin muutenkin, mutta vaikkapa 8v, niin ehkä voisi laittaa jotain siistimpää sinne äänestyspaikalle? Ja sitten vasta käy vaihtamassa kurahousuihin sen jälkeen ja menee puistoon.

Vierailija
25/79 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttämätön varustus on Munsalan kansallispuku.

Vierailija
26/79 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli normaalit vaatteet.  Lapsellani 19v oli kurahousut 

Vierailija
27/79 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkahattu päähän ja sateenkaari paitaa päälle.

Vierailija
28/79 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet mitä yleensäkin käyttää, ei vaalimainoksia asussa, ja henkkareista tunnistettavissa. Ei pidä mölistä ketä aikoo äänestää. Ehdokkaan numeron lisäksi ei mitään muuta merkintää, ei edes pistettä. En ole varma meneekö nykyään pisteestä hylkyyn, aika karua sellainen.

Vierailija
29/79 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko vanhanaikainen, mutta kyllä minun mielestä voi opettaa lapsille, että se on kuitenkin jollain tavalla arvokas tilaisuus? Riippuu tietysti iästäkin. Joku 2v voi tietysti olla samassa haalarissa kuin muutenkin, mutta vaikkapa 8v, niin ehkä voisi laittaa jotain siistimpää sinne äänestyspaikalle? Ja sitten vasta käy vaihtamassa kurahousuihin sen jälkeen ja menee puistoon.

Mitä se 8v. Siellä äänestyspaikalla tekee? 

Vierailija
30/79 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Ei kai kotiinkaan voi jättää.

Vierailija
31/79 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteet mitä yleensäkin käyttää, ei vaalimainoksia asussa, ja henkkareista tunnistettavissa. Ei pidä mölistä ketä aikoo äänestää. Ehdokkaan numeron lisäksi ei mitään muuta merkintää, ei edes pistettä. En ole varma meneekö nykyään pisteestä hylkyyn, aika karua sellainen.

Entä jos käytän yleensä Hjallis Harkimo - paitaa? Estetäänkän minua äänestämästä vaatemakuni takia? Millaisessa diktatuureissa me elämme?

Vierailija
32/79 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Ei kai kotiinkaan voi jättää.

Voi tuon ikäisen siksi aikaa jättää ja oletettavasti sillä on kaksi vanhempaa jokatapauksessa.

Vierailija
33/79 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule kun jotkut joutuu ihan kävelemään loskassa tarpomalla sinne äänestyspaikalle!! Kävin 6 ja 8-vuotiaiden kanssa päivällä äänestämässä ja kyllä, kummallakin oli kurahousut ja anteeksi, jos pilasin sinun fiinin äänestystunnelman.

Vierailija
34/79 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttämätön varustus on Munsalan kansallispuku.

nyt tulee kiire kuka voisi ommella minulle munsalan kansallispuvun tarvitsisin sen vaalipäiväksi,, onko joku joka voisi ommella munsalan kansallispuvun minulle mieluiten pääkaupungin seudulta sen,puvun ..

Vierailija
35/79 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tosiaan menette sinne puistoon vasta äänestämisen jälkeen, niin ei mitään ongelmaa. Kurahousuthan on ihan perusvaatetta tällä kelillä ja kunhan ne ei nyt suoranaisesti valu vettä ja kuraa, niin ihan hyvin voi mennä.

Käytiin perheen kanssa, lapsilla kuravaatteet ja aikuisilla toppatakit. Ei meiltä päällysvaatteita pyydetty riisumaan.

Vierailija
36/79 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla korkkarit ja iltapuku, miehillä laakerikengät ja solmio.

Miehillä myös suotavaa frakki ja silinterihattu. Naisilla turnyyrihame korsetti sekä siveellinen hattu.

Siveelliseen hattuun kuuluu huntu, mutta ei mikään niqab kuitenkaan. Ja käsiin kyynärvarsiin ylettävät silkkihansikkaat (ei yökäyttöön tarkoitettuja valkoisia puuvillahanskoja)

Vierailija
37/79 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten suojelu laki löytyy jokaisen luettavaksi ilman kirjautumista sivulle netissä.Et jätä sen lain puitteissa yksin lasta kotia joka on alle12 vuotias.Mene lukemaan lakia.

Vierailija
38/79 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä revin verkkosukkahousut jalkaan ja pistin minihameen. Ylipolven korkosaapikkaat jalkaan. Tekoturkis päällä ja rintavako tietysti näkyvillä. Punaista huulipunaa.

Vierailija
39/79 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä revin verkkosukkahousut jalkaan ja pistin minihameen. Ylipolven korkosaapikkaat jalkaan. Tekoturkis päällä ja rintavako tietysti näkyvillä. Punaista huulipunaa.

Jutta-Jutta, eikö tuo ole jo vähän yliampuvaa?

Vierailija
40/79 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut, yleensä hieman vanhemmat miehet, ovat oikeasti olevinaan tärkeinä siellä äänestyspaikalla. On vaan niin juustoista touhua että naurattaa XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän