Kertokaa kaikki mitä tiedätte Esprit-vaatemerkistä!
Kommentit (12)
mutta olen niihin ollut tyytyväinen. Espritin paitojakin mulla on paljon ja ovat hyviä, KUNNES paitaa kerran tarttuu hiki (raskausaikana oli ongelma) niin sitä hajua ei saa enää millään pois. Toista vuotta mulla on käytössä Espritin villakangastakki ja on kuin uusi edelleen.
Lapsillekin olen paljon Espritiä ostanut. Ihania vaatteita, varsinkin tytölle. Kestävät käytössä hyvin. Ainut miinus on, että niitä ei saa pesuohjelapun mukaan laittaa kuivausrumpuun...
Hinta-laatu suhde on kohdallaan. =)
Ainakin mitoitus on pohjoismaista. Sinänsä helppo löytää itselle perusvaate;)
Itse käytän merkkiä paljon, samoin nuorisolle suunnatusta EDC-mallistosta olen itsellenikin hankkinut t-paitoja sekä meidän murkuille vaatetta.
Nuorimmaisellakin jotain Espritiä, mutta meillä lähinnä äidin ja murkkujen vaatemerkki pese ja pidä tyyliin.
+ Kivoja vaatteita ja saa tilattua netistä.
asteessa. Väri leviää ikävästi valkoiselle alueelle. :-(
päämaja Saksassa, firma saanut alkunsa San Franciscossa. Ota siitä nyt sitten selvää...
Mutta varsinaiseen kysymykseen. Housut ovat sopivan kapeaa mallia meidän neidille.
Näitä vaatteita saa Suomesta jopa Anttiloista, mutta jos haluat maksaa enemmän saman vaatteen saa myös Sokokselta kalliimmalla ja vielä kalliimmalla Stockmannilta. Kaulukset ovat tiukkoja, eivät käy meidän isopäiselle tytölle, jos ei ole nappia tms. kauluksessa. Kivoja pirteitä värejä vaatteissa, mutta lastenvaatteiden printit lasten mielestä aiheeltaan olemattomia. Kokonumero on minusta normaalia pienempi. Itse olen L-kokoa ja tuosta menee minulle vain XL, lapsi 116 ja ne 116/122 ovat jo pääosin pieniä hänelle. Esprit merkkinä on myös urheilu-, alusvaatetta sekä laukkua ja kenkää. Monen toimistonaisen päällä nähty merkki, keskituloisten mielestä varmaan laatumerkki, mutta nykyään ihan liian yleinen tavis-vaate oikeasti.
Itselläni paljon espritiä, on sopivan hintaista neutraalia arkivaatetta, mielestäni mitoitus on aika väljä. Etenkin farkuissa hyviä malleja tällaiselle reitevälle ei niin pitkäsääriselle 38-kokoiselle.
Anttilasta ei saa kuin pientä valikoimaa, ehkä Stokkalla ja muissa kaupoissa on laajempi valikoima.
Itse asun Keski-Euroopassa ja ostin syksyn alussa monta neuletta aloittaessani työnteon. Ostin monia merkkejä, esim. Espritiä, Mexxiä, Benettonia jne. Voin sanoa, että Esprit on pysynyt moitteettomana kun taas Mexxin paidat alkoivat nyppääntyä ensi käyttökerroista lähtien.
Minäkin luulin merkkiä muuten tanskalaiseksi.
lasten vaatteet meidän lapsille erityisen sopivia, niissä on pikemminkin pieni mitoitus ja esim. housuissa usein säädettävä vyötärö. Sopivat siis hyvin meidän hoikkeliineille.
Ja Espritin lasten vaatteista olen tykännyt muutenkin kovasti =)
Meillä niitä onkin suht paljon, minulla ja tyttärelläni. Koko ei kyllä ole väljä.