Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ollut aina raskas elämä

Vierailija
28.01.2024 |

Pienestä pitäen. 

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä voi vinkua ja hokea tuollaista itselleen, tai sitten tehdä asialle jotain. Ihan up yours.

Sitähän mä taas yritän, kun yritän päästä eläkkeelle.

Lisää tekosyitä jatkaa surkeaa elämää.

Vierailija
22/47 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mullakin, pilkkaan toisia ja nauran päin naamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä voi vinkua ja hokea tuollaista itselleen, tai sitten tehdä asialle jotain. Ihan up yours.

Sillä eläkkeellä pystyisin elättämään itseni.

Vierailija
24/47 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä mikä on kevyt elämä. Kerro aloittaja se meille kaikille niin viisastutaan tuossakin asiassa.

Kevyt elämä on sellainen, missä ei koko ajan tapahdu omassa elämässä jotain kamalaa. Itse tunnen moniakin sellaisia, joiden elämään ei omassa perheessä kuulu jonkun ennenaikainen kuolema, parantumattomat sairaudet, vammautuminen, työkyvyttömyys ja muut sellaiset asiat, jotka pistävät elämän raiteiltaan pitkäksi aikaa. 

Kyllä monet onneksi elävät elämäänsä niin, että ei tapahdu mitään yllättäviä tragedioita, ainakaan yksi toisensa jälkeen. 

Vierailija
25/47 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sua. Ei ole helppoa olla mielisairaiden lapsi. Hae terapiaa tai muuta tukea.

Kävin terapioissa vuosikymmeniä.  En kokenut niistä olevan mitään apua

Sä olet Ammattivalittaja ainutlaatuinen ihminen. Kenellekään muulle ei ole kustannettu vuosikymmenien terapiaa, mutta sulle on. Mieti sitä.

Olen käynyt julkisen puolen psykiatrian sairaanhoitajien ja psykologien vastaanotolla.

No nimenomaan. Et siis ole hakeutunut itse maksamaasi yksityiseen hoitoon.

Vierailija
26/47 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sua. Ei ole helppoa olla mielisairaiden lapsi. Hae terapiaa tai muuta tukea.

Kävin terapioissa vuosikymmeniä.  En kokenut niistä olevan mitään apua

Sä olet Ammattivalittaja ainutlaatuinen ihminen. Kenellekään muulle ei ole kustannettu vuosikymmenien terapiaa, mutta sulle on. Mieti sitä.

Olen käynyt julkisen puolen psykiatrian sairaanhoitajien ja psykologien vastaanotolla.

No nimenomaan. Et siis ole hakeutunut itse maksamaasi yksityiseen hoitoon.

Ei minulla sellaiseen ole varaa.

Vierailija
27/47 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli ja uli. 

Vierailija
28/47 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yhteiskunta on kustantanut sulle ne vuosikymmenien terapiat, olet voinut käyttää omat rahasi Aruban-lomiin.

Etkö osaa edes siitä olla onnellinen ja kiitollinen?

Vierailija
29/47 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasitko  'up to you' vai 'up yours'  ?  Voi kun sulla on ruusuinen kuva maailmasta. Sulla vaan on käynyti tuuri - että up yours sullekkin.

Kuten joku totesi se pahojen ihmisten pahuus ei yllätä mutta se hyvien ihmisten täydellinen välinpitämättömyys saattaa yllättää.  Jonain päivänä saatat sinäkin olla taas lääkärissä 'vinkumassa' luuletko saavas apua?  Onko sulla sinä päivänä varaa ja voimia muuttaa suomesta??

-eri

Vierailija
30/47 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun yhteiskunta on kustantanut sulle ne vuosikymmenien terapiat, olet voinut käyttää omat rahasi Aruban-lomiin.

Etkö osaa edes siitä olla onnellinen ja kiitollinen?

Aika moni muukin käy jossain psykiatrisella sairaanhoitajalla.

Vierailija
31/47 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia

Vierailija
32/47 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin olet laittanut vahingon kiertämään ja lisääntynyt peräti kahdesti.

Vierailija
33/47 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aika harva käy Aruballa.

Vierailija
34/47 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimia

Kiitos.

Vierailija
35/47 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tällä tavalla ajattelevan ihmisen. Oikeasti hänen elämänsä ei ole ollut raskasta, vaan hän on rakentanut tuollaisen kertomuksen siitä eli suurennellut kaikkia ongelmiaan ja suorastaan vääristellyt myös.

Muiden elämä on hänen mielestään ollut helppoa ja onnekasta, vaikka tosiasiallisesti niitä isoja tragedioita on ollut enemmän. Niistä ei vain ole pidetty meteliä eikä edes puhuttu.

Kaikki jotka tekevät suuren numeron omista vaikeuksistaan saavat minun silmissäni sen takia kyseenlaisen leiman, koska ne vaikeimman kokeneet ovat useimmiten hiljaa eivätkä hae sympatiaa ja etuja draamoillaan, jotka eivät välttämättä edes ole totta.

Vierailija
36/47 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, uli, ul

copy pastella teit, ei susta ole kirjoittamaan tota käsin

Vierailija
37/47 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyh. Sitten alkaisi ruikutus siitä, että eläke on liian pieni, eikä mihinkään ole varaa.

Vierailija
38/47 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyh. Sitten alkaisi ruikutus siitä, että eläke on liian pieni, eikä mihinkään ole varaa.

Kyllä mä sillä pärjäisin.

Vierailija
39/47 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sillä pärjäisin.

Mutta valittaisit kuitenkin.

Vierailija
40/47 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä mikä on kevyt elämä. Kerro aloittaja se meille kaikille niin viisastutaan tuossakin asiassa.

Kevyt elämä on sellainen, missä ei koko ajan tapahdu omassa elämässä jotain kamalaa. Itse tunnen moniakin sellaisia, joiden elämään ei omassa perheessä kuulu jonkun ennenaikainen kuolema, parantumattomat sairaudet, vammautuminen, työkyvyttömyys ja muut sellaiset asiat, jotka pistävät elämän raiteiltaan pitkäksi aikaa. 

Kyllä monet onneksi elävät elämäänsä niin, että ei tapahdu mitään yllättäviä tragedioita, ainakaan yksi toisensa jälkeen. 

Minun lapsuudessani tapahtuivat nuo kaikki, mutta ajattelen, että se kuuluu elämään. Isoistakin vaikeuksista selvitään ja eletään eteenpäin, mutta toiselle jo vanhempien viikonloppujuopottelu ja iäkkään mummon kuolema antaa syyn esittää itsensä lasisen lapsuuden ikuisena uhrina. Ihan tavallisista elämän vaikeuksista rakennetaan suurta draamaa.

Uhrikertomus herättää minussa aina epäilyksiä, se ei välttämättä ole edes totta tai ainakaan koko totuus. Missä tarkoituksessa tällä tavalla esiinnytään muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän