Mitä ajattelet lihavasta ihmisestä?
Onko lihavuus mielestäsi aina laiskuutta, selkärangattomuutta ja mukavuudenhalua?
Kommentit (12)
Ja kyllä pidän silti itsestäni huolta, käyn uimassa, kampaajalla, meikkaan ja laitan ja kuljen tyylikkäissä vaatteissa ( no niin tyylikkäissä kuin tämän kokoisille löytyy)
Joten älä viitsi yleistää.. tiedän muuten yhden erittäin laihan naisen joka ei tosiaan tee itselleen mitään makaa sohvalla ja hiuksetkin on aina rasvaset siis todella epäsiisti yksilö..
He eivät huolehdi itsestään, eivätkä terveydestään. Ovat laiskoja, ja syövät epäterveellisesti. Säälin myös heidän miehiään ja lapsiaan. Lapsia varsinkin. Mies voi ottaa eron, jos ahdistaa, mut lapset ei pääse muualle tervettä elämää viettämään. Ja heistäkin saattaa tulla läskejä ruokatottumusten takia.
Sääli kertaantuu triplasti lapsia kohtaan, jos molemmat vanhemmat on läskejä.
Mulla on ollut vähän turhan voimakkaita mielihaluja treenata ja syödä niukasti ynnä terveellisesti. Saisin siis 100 kiloisenkin rantakuntoon puolessa vuodessa :) Sitten voisin lahjoittaa upean kropan entiselle lihavalle ja ottaa omani takaisin.
Joskus nuorena mun veli sanoi, että jos se vois ottaa mun läskit se ottais ne ja laihduttais ne pois.
En tiedä miksi kirjoitan, mutta halusin vain toivottaa sinulle mukavaa iltaa.
Mutta eipä mulla ole varaa ajatella mitään toisista lihavista kun itsekin olen sellainen, vielä.
Lihavuuden syitä on monia, ettei voi yleistää
- geenit
- lääkkeet
- sairaus
- raskauskilot (tai ylipäätänsä odotukseen/vauva-lapsiperheen elämässä muovautuneet ylimääräiset)
- laiskuus
- masentunut
- halu kapinoida ja haluta olla ylipainoinen
- on tyytyväinen itseensä ja kiloihinsa, ettei ne syytä laihduttaa
Tai miksei tee asialle jotain. Itse repsahdin kahden perättäisen raskauden aikana, mutta heti synnytyksen jälkeen laihdutin melkein 30kg. Eikä vaadi ku itsekuria. Kroppa ei tosin vieläkä mikään jumalainen ole, mutta normaalipainoinen bmi24.
pitäisikö ajatella jotain.