Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verrataan erisania ja lv:tä. Mikä vastaava tuote on kummassa parempi?

Vierailija
16.03.2024 |

Esim. Kummassa on parempi dödö, no lv:ssä. Ihan selkeästi.

Muita vertailuja?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytät päivävoiteen päällä BB-voidetta, Erisan on parempi. LV kuoriutuu päivävoiteen levityksen jälkeen kummallisena muovikalvona pois, jos et ole supervarovainen. Näin ainakin oli silloin, kun sitä vielä käytin. Oli pakko vaihtaa Erisaniin. Siinä tosin ei ole UV-suojaa, LV:ssä on.

Vierailija
2/7 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käytät päivävoiteen päällä BB-voidetta, Erisan on parempi. LV kuoriutuu päivävoiteen levityksen jälkeen kummallisena muovikalvona pois, jos et ole supervarovainen. Näin ainakin oli silloin, kun sitä vielä käytin. Oli pakko vaihtaa Erisaniin. Siinä tosin ei ole UV-suojaa, LV:ssä on.

Kiitos! Olen juuri ollut aikeissa ostaa sen aurinkosuojapäivävoiteen lv:ltä. Nyt en varmaan ostakaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisan hoitava puhdistusgeeli on loistava tuote, en tiedä onko LV:llä vastaavaa? 

LV:n 48h-kosteuttava kasvovoide on toiminut itellä hyvin päivävoiteena. Ostin sen kun tarttin äkkiä vaan jonkun, mutta tykästyinkin kovasti. 

Sinisessä tuubissa oleva LV Vahvistava kasvovoide taas oli hutiostos, oli liian kevyt koostumus minulle. En huomannut että on "normaalille ja sekaiholle" ja nuo sekaihon tuotteet on yleensä liian ohuita. 

Vierailija
4/7 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erisan hoitava puhdistusgeeli on loistava tuote, en tiedä onko LV:llä vastaavaa? 

LV:n 48h-kosteuttava kasvovoide on toiminut itellä hyvin päivävoiteena. Ostin sen kun tarttin äkkiä vaan jonkun, mutta tykästyinkin kovasti. 

Sinisessä tuubissa oleva LV Vahvistava kasvovoide taas oli hutiostos, oli liian kevyt koostumus minulle. En huomannut että on "normaalille ja sekaiholle" ja nuo sekaihon tuotteet on yleensä liian ohuita. 

Minusta tuo "vahvistava" on jotenkin epäilyttävä sana. Mitä myrkkyjä siinä on? Ap

Vierailija
5/7 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei muuten ole väliä, mutta LV- käsisaippuasta en tykkää. Jos siinä on yhä sellainen maitomainen koostumus, ei sovi esim. silmälasien pesuun. 

Vierailija
6/7 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo "vahvistava" on jotenkin epäilyttävä sana. Mitä myrkkyjä siinä on? Ap

Ei eurooppalaisessa kosmetiikassa ole myrkkyjä. Sulla on aika muinaiset käsitykset kosmetiikasta, jos sellaista kuvittelet. 

LV:n Vahvistavassa on niasiiniamidia ja peptidejä, jotka on erittäin yleisiä ainesosia kosmetiikassa. Niasiiniamidi on yksi b-vitamiinin muoto ja peptidit ns. miniproteiineja, eli proteiineja pienempiä aminohappoketjuja. Peptidejä on monenlaisia, ja on myrkyllisiäkin peptidejä, mutta ihonhoidossa ne on esimerkiksi kimmoisuutta parantavia ainesosia. 

Vierailija
7/7 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei muuten ole väliä, mutta LV- käsisaippuasta en tykkää. Jos siinä on yhä sellainen maitomainen koostumus, ei sovi esim. silmälasien pesuun. 

Huomattu on muuten pidän lv:sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi