Mulle olisi sopinut niin hyvin ex koulukaverin elämä
Käytiin peruskoulu yhdessä. Hän pääsi merkonomiksi. Sai vakituisen toimistotyön ja on sinkku.
No, mä olen monisairas. En valmistunut mihinkään. Ukko elättää ja sen toiveiden mukaan joutuu elämään. On varmaan ok olla katkera?
Kommentit (24)
Katkeruus sairastuttaa vaan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten saa päivästä toiseen kuunnella miehen marinaa säryistä, kivuista ja elämän raskaudesta.
Tuo on ainakin ihan oma valintasi.
Jos pystyt tänne kirjoittelemaan niin kyllä pystyt varmasti jotain opiskelemaankin, omassa tahdissa, sairauden ehdoilla. Turha jäädä katkeruuteen rypemään. Eli eikun eteenpäin vaan sanoi mummo lumessa.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla sjögreenin syntrooma?
Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten saa päivästä toiseen kuunnella miehen marinaa säryistä, kivuista ja elämän raskaudesta.
Aloituksessa sanoit, että sinä olet sairas. Ja seuraavassa kommentissa se sairas onkin mies. Eli molemmat yhtä sairaita. No, vakka kantensa valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyt tänne kirjoittelemaan niin kyllä pystyt varmasti jotain opiskelemaankin, omassa tahdissa, sairauden ehdoilla. Turha jäädä katkeruuteen rypemään. Eli eikun eteenpäin vaan sanoi mummo lumessa.
Sitä aina uudestaan ja uudestaan yritän.
Kaverisi on varmaan katkera sulle kun sulla on ukko joka elättää.
Kummankin elämä kuulostaa karmealta. Merkonomi, joo-o.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa sanoit, että sinä olet sairas. Ja seuraavassa kommentissa se sairas onkin mies. Eli molemmat yhtä sairaita. No, vakka kantensa valitsee.
Miehen työ tuonut kivut, säryt yms eikä ole muita töitä saanut.
Sellaista se on. Jokainen tekee itse oman elämänsä. Muut pystyy "sairauksistaan" huolimatta myös opiskelemaan ja tekemään töitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinullekin merkonomin työ olisi tuonut istumatyöstä kipuja ja särkyjä. Joten edelleen kivut ja säryt olisi fifty-fifty.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on. Jokainen tekee itse oman elämänsä. Muut pystyy "sairauksistaan" huolimatta myös opiskelemaan ja tekemään töitä
Kyllä mulla on ihan oikeita sairauksia ja tottakai olen yrittänyt opiskella ja saada töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinullekin merkonomin työ olisi tuonut istumatyöstä kipuja ja särkyjä. Joten edelleen kivut ja säryt olisi fifty-fifty.
Olisi omia tuloja silloin ollut ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Rasittava marisija 😫
Niin on mieskin. Koko aamun taas valittanut särkyjään ettei ole saanut nukuttua.