Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ruokaan liittyviin keskusteluihin tulee aina vihainen keto-ruokavalion noudattaja? Tekeekö se ruokavalio vihaiseksi?

Vierailija
27.01.2024 |

Oletko huomannut miten vihaisia viestejä kirjoittavat? Aihe kuin aihe ruokaan liittyen vaikka ei heitä aihe mitenkään edes koskettaisi.

tai voi olla muukin terveyteen liittyvä aihe. Ei tarvitse kysyä, kertoo kyllä että hän on oikeassa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan missään nimessä ole vihainen ketoa noudattava vaan päinvastoin. Olo on loistava ja mieli tyyni kun ei enää sokeri piikkejä. 

Vierailija
2/32 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden tekee niin helkutisti mieli sokeria, että pakko tulla rähisemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tee saatana! 

T. Vegaani 

Vierailija
4/32 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoilusta on tullut joillekin uskonnon korvike tms. Mitään muuta tietä "terveyteen, hoikkuuteen ja hyvinvointiin" ei ole, prkle! Sit on niitä ketoilijoita, jotka ketoilevat tuputtamatta tapaansa muille. Tohonkin porukkaan mahtuu monenmoisia vipeltäjiä.

Vierailija
5/32 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaiset tulevat ohjeistamaan kolesterolista varsin kummallisia. Heidän mielestään koululääketiede on aivan väärässä ja ohjeensa ovat suoranaisen vaarallisia.

https://www.google.com/search?q=vauva.fi+kolesteroli

Vierailija
6/32 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaiset tulevat ohjeistamaan kolesterolista varsin kummallisia. Heidän mielestään koululääketiede on aivan väärässä ja ohjeensa ovat suoranaisen vaarallisia.

https://www.google.com/search?q=vauva.fi+kolesteroli

Juu, lääkärit ja tuhannet tutkimukset on heidän mukaan väärässä 

Vierailija
7/32 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannut

Vierailija
8/32 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketoilusta on tullut joillekin uskonnon korvike tms. Mitään muuta tietä "terveyteen, hoikkuuteen ja hyvinvointiin" ei ole, prkle! Sit on niitä ketoilijoita, jotka ketoilevat tuputtamatta tapaansa muille. Tohonkin porukkaan mahtuu monenmoisia vipeltäjiä.

todella, antaisi ihmisten syödä mitä haluavat tuputtamatta omaa ideologiaa

Vierailija
9/32 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite noudattanut nyt vähähiilarista ja pätkäpaastoa koko tammikuun ja kyllähän tämä jostain mystisestä syystä on saanut masennuksen päälle. Itellä masennukseen liittyy myös se, että ärsyynnyn tosi helposti asioista. Pinna on tosi lyhyt. En kuulu palstalla huuteleviin ketoihin, ei kiinnosta muiden syömiset, mutta muissa nettikeskusteluissa ja myös irl on kyllä pinna palanut tässä kuussa monta kertaa. 

Vierailija
10/32 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina nälässä niin kyllä agressiiviksesi pidemmän päälle tulee.

Vierailija
11/32 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.dailymail.co.uk/health/article-12038715/Low-carb-diets-INCR…

Megatutkimus, eli on yhdistty satoja tutkimuksia yhteen suureen tietokantaa.

Vierailija
12/32 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä käytännössä sanotaan tuossa? Lyhennelmä? Lyhentää elinaikaa?

Vierailija
13/32 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina nälässä niin kyllä agressiiviksesi pidemmän päälle tulee.

Ketogeenisella ei ole nälkä sitten ollenkaan. Olo on hyvä eikä tarvii miettiä mitä seuraavaksi puputtaisi. Verensokerit on tasaiset, verenpaineet ihanteelliset ja paino laskee tai pysyy kurissa, rahaa säästyy ja paljon muuta hyvää.

Mut jos mainitsee olevansa ketogeenisella niin saa hirveet haukut.

Vierailija
14/32 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä tutkimuksissa puhutaan riskeistä. Riski määritellään tietyllä tavalla, yleensä tietyn riskikombinaation mukaan. Jos tuossa oletuksesta on jotain vikaa, riskianalyysi on virheellinen.

Vierailija
15/32 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän on klassisesta projektiosta. Hiilareita syövä kanssatallaaja kokee toisinsyöjän hehkutuksen uhkaksi itselleen ja olettaa että toisinsyöjä on vihainen, vaikka hän on itse vihainen, kun joku on eri mieltä ja voi hyvin.

Vierailija
16/32 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä laihdutuskeskustelut ovat täynnä lihavia "asiantuntijoita"

Vierailija
17/32 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän on klassisesta projektiosta. Hiilareita syövä kanssatallaaja kokee toisinsyöjän hehkutuksen uhkaksi itselleen ja olettaa että toisinsyöjä on vihainen, vaikka hän on itse vihainen, kun joku tekee asioita eri tavalla ja voi hyvin.

Vierailija
18/32 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti samasta syystä kuin vihaiset vegaanit. Usein ääriruokavaliot liittyy muihin mielenterveysongelmiin, ja voi olla merkki myös autismista tai syömishäiriöstä, narsismistakin. Eli ei sinänsä yllätä. Ja kyllä, todennäköisesti nuo ruokavaliot tekevät vihaisiksi, koska keho ei saa tarvitsemiaan ravinteita.

Vierailija
19/32 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysehän on klassisesta projektiosta. Hiilareita syövä kanssatallaaja kokee toisinsyöjän hehkutuksen uhkaksi itselleen ja olettaa että toisinsyöjä on vihainen, vaikka hän on itse vihainen, kun joku tekee asioita eri tavalla ja voi hyvin.

Lähinnä se projektio tulee sieltä sen ääriruokavalion noudattajalta, että oma epävarmuus ja pahoinvointi pitää saada asetettua johonkin muuhun. "Noi vihaa mun ruokavalioo, koska mä oon niin mahtava", kun todellisuudessa ketään ei kiinnosta näiden tyyppien ruokavalio, vaan nuo tyypit itse haluaisivat joskus syödä vaikka leipää tai hedelmiä, mutta itsetunto ja identiteetti on nyt vahvasti kiinni tässä ruokavaliossaan.

Vierailija
20/32 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vanha sanontakin on että lihavat ovat leppoisia. Älä ryhdy ketogeeniselle, muutut hoikaksi ja ärtsykäksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä