Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään muulla vaikeuksia erottaa oliko tapahtumat unta vai totta? Usein mietin, olenko nähnyt unta vai oikeasti tehnyt jotain.

Vierailija
27.01.2024 |

Tosi usein tapahtuu tätä. Näen joka yö värikkäitä ja todella moniulotteisia unia. 

Kun sitten elän tätä elämääni, niin mietin usein, että laitoinkohan esimerkiksi sen viestin/soitinko oikeasti vai oliko se unta. Tai jos muistelen vaikka viime viikkoista, miten mikä niistä tapahtumista oli todellista ja mikä unta. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies. On " hieman haastavaa", kun toinen on suuttunut jostain, josta on nähnyt unta. Etsii jotain asiaa, joka pitäisi kuulemma olla jossain tietyssä paikassa, tai ihmettelee, että X ei tiedä käyneensä meillä kylässä... " Miksei radiossa kerrota siitä Venäjän pommituksesta Tallinnan viereen?" Ööö.. no koska sä vaan näit unta siitä.

Nyt noin 50v, on hitaasti alkanut tajuta, että kaikki unessa tapahtunut ei ole tapahtunut todellisuudessa 🙄 ja kysyy ensin multa ennenkuin toimii.

Onneksi näkee unia harvoin ( tai siis muistaa niitä vain harvoin).

Unen ja valveen sekoittaminen voi olla merkki dementiasta, joten kannattaa seurata tilannetta.

Joskus se tulee nuoremmillekin.

Tätä on nyt ( mun havaitsemana) jatkunut 36 vuotta, että en laita dementian piikkiin.

Vierailija
22/22 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just viime yönä heräsin unesta, jossa mulla oli kuulosuojaimet päässä. Herättyäni en tajunnut, että se oli unta ja luulin kadottaneeni ne kuulosuojaimet, kun niitä ei näkynyt missään. Sitten etsin niitä suojaimia ympäri kämppää puoli tuntia ennen kuin tajusin nähneeni unta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi