Lue keskustelun säännöt.
Strech-" saapikkaat" juhlakenkinä
10.01.2007 |
Huono idea (häihin)? Yksinkertaiset, ei ulkokenkien oloiset, ohkaiset pitkävartiset kengät. Lyhyen mekon kanssa.
Kommentit (3)
Minä ainakin laittaisin saapikkaat, jos sattuu muuten asun kanssa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Asusteina ohut musta hartiahuivi ja musta käsilaukku. Saapikkaatkin olisivat siis mustat.
Avokkaat tuntuvat jotenkin liian kesäisiltä, sandaleteista puhumattakaan.
ap
jos varsi on just tuollaista ohutta stretsiä.