Rakastuin rappukäytävän kaiteeseen ja menimme kihloihin.
Olemme seurustelleet kohta 8 vuotta. Jännitti kosia kaidetta kun en tiennyt mikä vastaus tulee. Silitän kaidetta joka päivä ja nojauduin häneen. Suutelen häntä hellästi häntä samalla huomioiden. Kaide tuntuu hyvälle kättä vasten ja usein kaidetta vasten nojaudun. Nyt molemmilla kultasormukset. laitoin sormuksen kaiteen alapuolella olevaan tukeen jossa hyvä kohta. Kaide on rakkaani ja vienyt sydämeni <3
lisäksi rappukäytävän kaide on hyvä kuuntelija.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Objektofilia 😀
Onnea teille!
Paljon kiitoksia. Olemme toisiimme sitoutuneita<3
Minä ihastuin ekaluokalla erääseen, jolla oli hyvännäköinen koululaukku.
Eiffelin tornilla on jo useampi aviokumppani. Tietäähän ne ranskalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Objektofilia 😀
Onnea teille!
Paljon kiitoksia. Olemme toisiimme sitoutuneita<3
Hiha jäi kiinni kaiteeseen. Nyt et pääse irti.
Minun rakkaani on Hietasen Tellervo <3
Se yksi nainenhan meni kihloihin/naimisiin Eiffel- tornin kanssa, heillä ei ole lainkaan yhtä läheinen suhde kuinn sinulla ja kaiteella. Te kosketatte toisianne usein. Onneksi olkoon sekä sinulle että kaiteelle, olkoon suhteenne pitkä ja lämmin! <3
Minun varpailla on avoin suhde monien eri sukkien kanssa <3
Vierailija kirjoitti:
Se yksi nainenhan meni kihloihin/naimisiin Eiffel- tornin kanssa, heillä ei ole lainkaan yhtä läheinen suhde kuinn sinulla ja kaiteella. Te kosketatte toisianne usein. Onneksi olkoon sekä sinulle että kaiteelle, olkoon suhteenne pitkä ja lämmin! <3
Kiitos lämpimistä onnitteluista. Olemme rakastuneita ja kaide on tuleva aviopuoliso. Otan hänen sukunimensä Kaide. Hän etunimeltään Rappukäytävä. Rakastuneet <3
Nyt alan suhtautua meidänkin kaiteeseen eri tavalla. Varmaan huomisaamuna punastun, kun silittelen häntä. En pääse ajatuksesta eroon, kiitos vain! :D
Rakkautesi kohde tarjoaa tukea useille ihmisille, erityisesti vanhemmille ja yhteisönne heikommille jäsenille heidän elämän matkansa ylä ja alamäissä ihan joka päivä. Ole ylpeä siitä ja kanna osasi yhteiskunnan tukena, kuten kumppanisi. :)
Kuinka suhtaudut siihen, että rakastasi käpälöivät vieraat ihmiset päivittäin? Vai onko teillä polyamorinen suhde?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka suhtaudut siihen, että rakastasi käpälöivät vieraat ihmiset päivittäin? Vai onko teillä polyamorinen suhde?
Rakkaani tekee omat päätökset näissä asioissa ;)
Ongelma suhteessanne on kauhea rotko kaiteen toisella puolella. Portaissa ja näköalatasanteella sisällä on mukavaa. Paitsi jos käytävässä haisee.
Entä kun kaiteesi odottaa sinua ja haet tukea turvaa vieraasta kaiteesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos lämpimistä onnitteluista. Olemme rakastuneita ja kaide on tuleva aviopuoliso. Otan hänen sukunimensä Kaide. Hän etunimeltään Rappukäytävä. Rakastuneet <3
Onko hän kiinalaista valmistetta? Siellä tulee sukunimi ensin.
Nimittäin meilläkin on Kaide Rappukäytävä, ja luultavasti naapurapussakin on... se taitaa olla yleinen nimiyhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Minun varpailla on avoin suhde monien eri sukkien kanssa <3
Reikiä sukissa?
Tietäisitpä, minkä kanssa alkkarini ovat suorastaan intiimisti.
Meidän rappukäytävän kaide on vielä sinkku...
Kadehdin sinua ap. Itse rakastuin palavasti bussin penkkiin, sain myös vastarakkautta. Lupauduimme toisillemme, mutta en ole päässyt sen koommin rakkaani syliin istumaan, koska HSL on julmasti siirtänyt rakastettuni ties mille linjalle. Sydämeni on säpäleinä 😭
No se onkin paljon vakaampi kuin yksikään ihminen jonka kanssa avioitua. Ihan hyvä valinta . Itse menen naimisiin auton kanssa. Antaa hyvät kyydit joka kerta ja kohtelee minua hyvin.
Naurismaan aita nauraa, mutta se on vain kateellinen.