Rakastuin rappukäytävän kaiteeseen ja menimme kihloihin.
Olemme seurustelleet kohta 8 vuotta. Jännitti kosia kaidetta kun en tiennyt mikä vastaus tulee. Silitän kaidetta joka päivä ja nojauduin häneen. Suutelen häntä hellästi häntä samalla huomioiden. Kaide tuntuu hyvälle kättä vasten ja usein kaidetta vasten nojaudun. Nyt molemmilla kultasormukset. laitoin sormuksen kaiteen alapuolella olevaan tukeen jossa hyvä kohta. Kaide on rakkaani ja vienyt sydämeni <3
lisäksi rappukäytävän kaide on hyvä kuuntelija.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kadehdin sinua ap. Itse rakastuin palavasti bussin penkkiin, sain myös vastarakkautta. Lupauduimme toisillemme, mutta en ole päässyt sen koommin rakkaani syliin istumaan, koska HSL on julmasti siirtänyt rakastettuni ties mille linjalle. Sydämeni on säpäleinä 😭
En kyllä pystyisi elämään sen tiedon kanssa, että tuhannet pakarat hierovat itseään armaaseeni. Olen kai sairaalloisen mustasukkainen.
Kaide tarvitsee paljon kosketusta. Mutta pieni varoituksen sana. Jotkut kaiteet ovat hyvin mustasukkaisia ovenkahvalle. Ovenkahva on pieni ja siro verrattuna kaiteeseen. Voi kokea olevansa rumempi ja tyhmempi kuin oven ripa. Soittokellosta puhumattakaan, jos on vielä heleä soittoääni. Varo kolmiodraamaa - puhukaa asiat avoimesti läpi, niin liitostanne tulee kaunis ja kestävä!
Rakastelin eilen illalla kumisen Julian kanssa <3
Vierailija kirjoitti:
No se onkin paljon vakaampi kuin yksikään ihminen jonka kanssa avioitua. Ihan hyvä valinta . Itse menen naimisiin auton kanssa. Antaa hyvät kyydit joka kerta ja kohtelee minua hyvin.
Kunnes alkaa oikutella, ei tahdo lähteä hyrräämään kylmänä aamuna. Vaatii rahaa, eikä anna mitään takaisin. On liian kylmä tai kuuma.
Ja kiertää omistajalta toiselle.
Siellä se tälläkin hetkellä pettää sua ja pitää kädestä muita ihmisiä. Jätä se sika!