Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos synnytyssairaalassa ei ole vauvalaa, niin missä ne vauvat hoidetaan?

Vierailija
10.01.2007 |

Jossain kansliassako...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kovati tarvis niin sitten siellä kansliassa.

Vierailija
2/15 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan pimeää.

Jos sillä koitetaan jotain äidin ja vauvan suhdetta parantaa, niin kyllä on turhan radikaalit keinot sen takaamiseksi!

Naurettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poissa pelistä ensimmäisen vuorokauden aikana? Minä esimerkiksi sain ensimmäiseni sängyn viereen vasta 7 tunnin kuluttua synnytyksestä.

Vierailija
4/15 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nousta istumaan, enkä voinut tippaletkujeni kanssa edes harkita vaipanvaihtoakaan tms. Hoitsu kävi laittamassa vauvan rinnalla ja sitten vauvan takas sänkyyn 4 tunnin välein.

Vierailija
5/15 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei sitten anna vauvansa huutaa yksinäisyyttään, nälkäänsä, märkää vaippaansa siellä kolkossa kansliassa kiireisten hoitajien juostessa ympärillä kuin viimeistä päivää.

Jotenkin ihan epäinhimillistä, ettei välttämättä edes sektoidun äidin vauvalle ole hoitopaikkaa muuten kuin äidin sängyn vieressä. Ymmärrän, että vauvan paras paikka on juuri äidin lähellä, mutta ellei äiti pysty vauvaansa itse hoitamaan? Eikä osastoilla ole välttämättä yhtään lastenhoitajaa vauvojen hoitoa varten. Harmittaa tämä nykysuuntaus varsinkin tuoreiden äitien puolesta.

Ei ihme, että sairaalassaoloaika lyhenee vuosi vuodelta. Kuka nyt ehdoin tahdoin viipyy sairaalassa keräämässä univelkaa?

Mua on monet kerrat riipaissut nähdä vierestä, kun jonkun toisen äidin vauva huutaa yksin kylmässä kansliassa, eikä kukaan ehdi välittää. Toivottavasti kyseisten vauvojen äidit ovat olleet tuolloin vielä niin tokkurassa jossain muualla, etteivät ole itse vauvansa tilaa tajunneet. On se niin surku.

Vierailija
6/15 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkky ajatus, että vauva raukka olisi ihan ' heitteillä' ensi hetkensä maailmassa.

Vierailija
7/15 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne kansliaan jättänyt niin olen siitä omalle hoitajalleni sanonut. Ja kyllä luottanut siihen että hoitaja sen vauvan sen aikaa huolehtii. Yleensä ensimmäinen synnytyksen jälkeinen yö on ollut minkä olen halunnut rauhassa nukkua/toipua.

Vierailija
8/15 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Synnytyssalissa viivytään niin kauan, että äiti on jo toimintakykyinen.

Minut ainakin kärrättiin vauvan kanssa paareilla osastolle toipumaan. Nostivat vaan reunat ylös petistä, etten putoa kun pyörtyilin verenhukasta johtuen. Ei voi väittää että olisin ollut toimintakykyinen.

1. yöksi hoitajat otti vauvan kansliaan. Sen jälkeen vauva oli vieressäni (omassa petissään) ja kutsuin hoitajan kun tarvitsi vaihtaa vaippa tai vaikka rinnalle nostaa.

Vierailija
9/15 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalaa ei ollut, enkä kyennyt itse hoitamaan pariin viikkoon vauvaa. Välillä vauva nukkui huoneessani. Hoitajat nostivat rinnalle ja hoitivat muuten. Yöt nukkui kansliassa hyvässä hoidossa.

Vierailija
10/15 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos hoitaisit ihan itse?

Suurin osa synnyttäneistä on siihen ihan kykeneväisiä...

Vierailija
11/15 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Synnytyssalissa viivytään niin kauan, että äiti on jo toimintakykyinen.

Vierailija
12/15 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet niin huonossa kunnossa ettet edes kelloa pysty painamaan niin olet toisella osastolla ja lapsesi HOIDETAAN kansliassa. Ihme tyyppejä jotka eivät siedä lastaan samassa huoneessa. Vaikka olisit vuodepotilas niin kelloa soittamalla saat varmasti apua.

Vierailija
13/15 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nostivat rinnalle ja takaisin omaan sänkyynsä, vaihtoivat vaipat ja tekivät muut hoidot niin kauan että itse pystyin siihen. En ymmärrä miksi vauva olisi pitänyt viedä pois, mieluummin minä tahdoin että se on minun vieressä nukkumassa ja soitan kelloa sit jos tarvin apua.

Vierailija
14/15 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhehuoneeseen/ käytävään vauvan kanssa.

Vierailija
15/15 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin saattaa olla myös enemmän lapsia kuin vain se ainokainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän