Mitä ajatuksia sinussa herättää nimi Jaana?
Kommentit (78)
Jaana jonka tunnen on entinen luokkatoverini, vaalea, hymykuoppainen, hyvinkäyttäytyvä ja menestyvä nainen.
Nykyään hammaslääkäri ja erittäin hyvin toimeentuleva seurapiirirouva.
Nimessä en näe mitään vikaa. Kun se ei niin tavallinenkaan kai ole tänä päivänä niin miksi ei lapselle nimeksi? Ihan nätti nimihän se on - eikä tosiaankaan tuo ainakaan minulle mitään wt-mielleyhtymiä, päinvastoin.
Tunnen monta keski-ikäistä Jaanaa ja yhteistä heille on kovaäänisyys, vahvat omat mielipiteet. Enemmän tai vähemmän besserwissereitä. Jaanat on yleensä pikkasen hankalia.
jonka minä tiedän, mutta se että elää sossun rahoilla ei täsmää. Mun tietämäni seko-jaana käy kyllä ihan töissä.
toinen on mielisairas lähihoitaja, joka on vaaraksi potilailleen.
toinen on ylilihava sossupummi, jolla on 3 lasta.
en ikinä ole tavannut normaaleja jaanoja.
Outoja mielleyhtymiä ihmisillä. Enpä ole ennen tuollaisiin törmännyt. Olen -79 syntynyt Jaana. Naimisissa, 2 lapsen äiti ja hyvässä työssä. Vanhempani ihan tavallisia aktiivisia ja kohtuullisen hyvin tienaavia.
Ei nimi ihmistä määritä!!
ovat iloisia ja tosi mukavia ihmisiä, toinen n.40v ja toinen alle 30v. Tehokkaita ja aikaansaavia ihmisiä. Ja mun mielestä ihan nätti nimi.
mummoja myrkyttäneestä lähäristä mieleen jaana. Se on jotenkin ihan jaanan näköinen. Puistatus.
Ihan nätti nimi, mutta ei siitä oikein mitään mieleen tule, kun se on niin tavallinen ainakin tässä mun ikäluokassa, eli noin 3-kymppisillä.
ekana tuli mieleen pieni nainen ja iso tanskandoggi, pikkusen räävitön kielenkäyttö ja suuret puheet, tarve olla vähintään "miehen mittainen", tiukat vaatteet ja tarina pikkujouluista, jossa oli vetäny pelkät mansikat boolista ja ihmetelly hirveää humalaansa ja oksentanu koko kotimatkan....
tulee mieleen yksi noin nelivitonen inssi
Keski-ikäinen, hoikka, brunetti nainen. Pomoni nimi on Jaana.
Parhaat päivänsä nähnyt nainen, joka yrittää olla nuorekkaan tyylikäs. Todellisuudessa en tunne ketään kyseisen nimistä henkilöä, muta tällainen tulee mieleen.
Lämmin, empaattinen, äidillinen, hyvä ystävä, ikävä on..
Itsekeskeinen, ilkeä, typerä, mitäänsanomaton....älä vaan anna lapselle sitä...ne Jaanat on vähän ongelmallisia....
Mulla (-74) oli lapsena ystävä, vähän nuorempi kuin minä, joka oli iloinen, vaaleat enkelinkiharat ja söpö kuin mikä, tunsin hänen rinnallaan itseni honteloksi maantienväriseksi tavikseksi. Hän oli kuin joku lapsiversio marilyn monroesta, tai amerikkalainen vanhan ajan lapsitähti. Hänen nimensä Jaana kuulosti niin kauniilta, että kun sain nuken jolla oli kiharat vaaleat hiukset, nimesin hänet Jaanaksi. Tätä nukkea kadehti kaikki naapurin kakaratkin :)
Päätin jo lapsena, että jos saan tytön, nimeän hänet Jaanaksi.
Vuonna -94 sain tytön, ja hänestä tuli Jaana, hänellä ei syntyessään ollut vaaleat hiukset, mutta myöhemmin oli todella söpö, ja nyt aikuisena voisi olla vaikka malli. Hoikka, pärjää koulussa erittäin hyvin, ei polta tai käytä alkoholia, eikä ole vielä koskaan seurustellut tms. Hyvin kunnianhimoinen, tulee pärjäämään elämässä.
En ole koskaan tämän lapsuuden ystävän lisäksi tuntenut kuin serkkuni joka on Jaana, hän oli aina ujo ja hiljainen, pitkät vaaleat hiukset, en ole vuosiin nähnyt, mutta varmasti on sellainen vieläkin.
En käsitä näitä puheita joistain WT-jaanoista. Hyi olkoon, ettäs kehtaatte!