Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sopiiko lokki-valaisin olohuoneeseen?

Vierailija
14.12.2010 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olkkarin sisustus on muutenkin sellasta design-kamaa eikä Ikean talonpoikaista.

Vierailija
2/7 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näistähän ei kannata kiistellä, näistä makuasioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisinko olkkariin vai keittiöön.

ja vielä--kumpi koko. mieleni tekisi sitä isompaa,mutta asuntoni on vain kolmio,76neliötä....olisikohan liian iso? :)

ap

Vierailija
4/7 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voinut vastustaa.

nyt vain odottelen postia:)

ap

Vierailija
5/7 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän maksaa jotain 400 euron pintaan. Onko oikeesti joku sitä mieltä että se on kallis ?

No ei ole. Ja sitten kun siihen kyllästyy, voi laittaa muutamaksi voideksi varastoon ja ottaa takaisin esille

Vierailija
6/7 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän maksaa jotain 400 euron pintaan. Onko oikeesti joku sitä mieltä että se on kallis ?

No ei ole. Ja sitten kun siihen kyllästyy, voi laittaa muutamaksi voideksi varastoon ja ottaa takaisin esille

Kyllä, 400 e valaisimesta on paljon. Se on mulle kuukauden vuokra. Kyllä taas huomaa, miten helppoa on huudella norsunluutornista...

Vierailija
7/7 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

,monen vuoden "sijoitus". en vaihda ihan heti.

itse olen osa-päivätöissä,eli ei sitä rahaa ole liikoja,mutta sisustukseen on mukava laittaa kuitenkin.

on ihanaa,kun viihtyy kotona. itseasiassa,alan nyt vasta löytää sen oman tyylini,ja saamaan sistusta valmiiksi. olen 36... joskus vain istun ja ihastelen kotia,kun haluan nauttia:D

ap