Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amsterdamissa vaihtoaika vain tunnin vaikka matka Latinalaiseen Amerikkaan?

Vierailija
27.01.2024 |

Katselin huvikseen lentoja niin KLM ehdottaa itse tuollaista mikä tuntuu aika pieneltä vaihtoväliltä? Ehtiikö siinä oikeasti? Helsingistä lähtö alun alkaen. Vaihtuuko terminaali tms, en nyt niin tarkkaan tutkinut kun tämä on lähinnä budjetin suunnittelua vasta.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eri lennot eikä mikään kytkös mikä odottaa niin tiukaksi menee.

Vierailija
2/41 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun KLM ehdottaa tuota itse ja ostat jatkolennon samalla kertaa, vastuu ehtimisestäsi siirtyy lentoyhtiölle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos eri lennot eikä mikään kytkös mikä odottaa niin tiukaksi menee.

Kytköksenä ne myy tuota yhteyttä suoraan KLM:n sivuilla...

Vierailija
4/41 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun KLM ehdottaa tuota itse ja ostat jatkolennon samalla kertaa, vastuu ehtimisestäsi siirtyy lentoyhtiölle.

Juu ihan KLM:n sivuilla tämä vaihtoehto.

Vierailija
5/41 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko menossa Brasiliaan shemaleja panemaan?

Ei kun yhtä miestä katsomaan jos kaikki sujuu kuten suunniteltu ;)

Vierailija
6/41 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies se shemalekin on.

Vierailija
7/41 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies se shemalekin on.

Tämä ei yritäkään olla tyttö eikä ole edes Brasiliassa. Toki sielläkin olisi kiva joskus käydä katsomassa Rion festareita ja sitä Jeesus-patsasta mutta ei nyt tällä kertaa.

Vierailija
8/41 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki sujuu normaalisti niin ehtii. Jos Suomessa lähtö myöhästyy esimerkiksi poliittisen lakon vuoksi niin ei ehdi. 

Vierailija
9/41 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki sujuu normaalisti niin ehtii. Jos Suomessa lähtö myöhästyy esimerkiksi poliittisen lakon vuoksi niin ei ehdi. 

Poliittisen lakon aikana lentoja ei taida olla ollenkaan Helsingistä...

Vierailija
10/41 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi matkustaa hollantia kauemmaksi? 

Vierailija
11/41 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö

Vierailija
12/41 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tiukkaa kyllä on, itse en varmaan uslataisi tota ottaa. Se on iso kenttä ja siellä saa tosissaan juosta, että ehtii. Meillä oli KML lento Glasgow-Helsinki ja vaihto Amsterdamissa ja kyllä juostiin, että ehdittiin.

Vierailija
13/41 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö

No kyllä vain. 

Vierailija
14/41 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latinoukko vedättää ap:ta. Joutuu huumatuksi seksiorjaksi siellä.

Vierailija
15/41 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tiukkaa kyllä on, itse en varmaan uslataisi tota ottaa. Se on iso kenttä ja siellä saa tosissaan juosta, että ehtii. Meillä oli KML lento Glasgow-Helsinki ja vaihto Amsterdamissa ja kyllä juostiin, että ehdittiin.

En ymmärrä tuota KLM:n vaihtosysteemiä, yksi ehdotus oli vaihto Atlantassa ja sekin vähän päälle tunnin! Siis USA:n rajamuodollisuudet noin reippaassa ajassa? Miksi ne myy tällaisia lippuja? Ostaako noita joku :)

Vierailija
16/41 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amsterdamissa on viime aikoina ollut aivan sairaasti viivästyksiä, lentojen peruutuksia jne. Syyksi sanovat keliolosuhteet, mut ei ne mun mielestä mitenkään pahat olleet esim. pari viikkoa sitten, kun mun lento lähti normaalisti, mutta kollegan lento peruttiin. 

välttäisin koko kenttää. Mutta jos ei ole muita vaihtoehtoja, niin tosiaan samalla lipulla samalta yhtiöltä molemmat lennot, niin he edes sitten reitittää sut seuraavalle koneelle tai odotuttaa jatkolentoa. Mut varautukaa juoksemaan. Teidän pitää tuossa käydä vielä passintarkastusjonot jne. siellä, koska poistutte siinä kohtaa EU:sta. 

Vierailija
17/41 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latinoukko vedättää ap:ta. Joutuu huumatuksi seksiorjaksi siellä.

Kannattaa käydä juttelemassa ammattilaisille tuosta muukalaispelostasi...

Vierailija
18/41 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amsterdamissa on viime aikoina ollut aivan sairaasti viivästyksiä, lentojen peruutuksia jne. Syyksi sanovat keliolosuhteet, mut ei ne mun mielestä mitenkään pahat olleet esim. pari viikkoa sitten, kun mun lento lähti normaalisti, mutta kollegan lento peruttiin. 

välttäisin koko kenttää. Mutta jos ei ole muita vaihtoehtoja, niin tosiaan samalla lipulla samalta yhtiöltä molemmat lennot, niin he edes sitten reitittää sut seuraavalle koneelle tai odotuttaa jatkolentoa. Mut varautukaa juoksemaan. Teidän pitää tuossa käydä vielä passintarkastusjonot jne. siellä, koska poistutte siinä kohtaa EU:sta. 

Ja sori teitittely, luin vasta nyt, että ihan yksin vaan olisit menossa :D

Vierailija
19/41 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sori teitittely, luin vasta nyt, että ihan yksin vaan olisit menossa :D

Juu ei se mitään, tajusin kuitenkin mistä puhut. Tuota passintarkastusta itsekin eniten tässä ihmettelen että noinko äkkiä ehtisi...

Vierailija
20/41 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hki-vantaalla tunnin vaihtoaika kotimaan lennolta Schengenin ulkopuolelle, se jo jännittää. Tuo kuulostaa todella tiukalta, mutta KLM tosiaan reitittää eteenpäin, jos et ehdi. Tosin, lento voi olla vaikka seuraava päivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme