Meinaatteko osallistua lakkoon?
En kyllä taida. Tuntuu niin hölmöltä jotenkin. Kai siitä jotain rahaa sais liitolta vai miten tää menee?
Kommentit (22)
En! En hyväksy lakkoilua! Lakkoilulla ei tämä maa pelastu
Boikotoin lakkoon osallistuvia yrityksiä ja yksilöitä. Halveksin 🤮
En, en hyväksy poliittisia lakkoja ja muutenkin pidän lakkoilua viimeisimpänä keinona johon vain todellisessa hädässä turvaudutaan. Suomessa käytetään lakkoasetta liian herkästi.
Miten se avustus toimii? Tietääkö kukaan?
Ap
En osallistu. Mutta hienoa kun lakkoillaan, niin tuleepa näytetyksi toteen se kuinka aiheellista poliittiset lakot on kieltää. Toivottavasti Riikka muistaa myös keväällä alkaa keräämään veroja ay-mafialta.
En osallistu lakkoihin joiden taustalla on politiikka ja yhden puolueen tukeminen. Osallistun lakkoihin jotka koskettaa omia työehtoja.
En osallistu. En ole koskaan kuulunut mihinkään liittoon ja toisekseen en ole tällä hetkellä töissäkään.
Voisin osallistua, mutta panokseni ei ole tarpeen. En ole työelämässä.
Olen hengessä mukana.
T: tuntematon
Vierailija kirjoitti:
En osallistu lakkoihin joiden taustalla on politiikka ja yhden puolueen tukeminen. Osallistun lakkoihin jotka koskettaa omia työehtoja.
Minkä puolueen?
En, olen eläkkeellä. Tuen kyllä lakkoilijoita.
Liiton jäsenet saa jonkun korvauksen ja ei palkkaa
EN osallistu koska uskon että säästöjä tarvitaan oikeasti ja Saikutus on aaatava kuriin
Ei koske minua kuin siltä osin, että kauppaan ei ehkä pääse silloin. Mutta voi olla, että lähikauppa on auki lakkopäivinäkin.
En koskaan lakkoilisi. Olen kiitollinen työpaikasta.
Vierailija kirjoitti:
Miten se avustus toimii? Tietääkö kukaan?
Ap
Katso liittosi sivuilta. Aivan varmasti löytyy tietoa.
Osallistun. En tule perjantaina kertaakaan palstalle. Siinä on minun panokseni lakkoiluun.
t. elämäntapapalstailija
Älkää menkö lakkoon. Yhdessä pystymme murentamaan ammattiliittojen ylivallan.
Joutaisivat linnaan, kun häiritsevät demokraattisesti valitun eduskunnan, demokraattisesti äänestämän hallituksen toimia.
Tietäjät tietävät jo, että ilman TES järjestelmää ja yleissitovuutta palkat nousee ihan eri sfääreihin. Siis me, ketkä olemme olleet tällaisissa maissa jo töissä itse.
Älkää uskoko kurjistavan vasemmiston ja hakaniemen valheita!!!
Kyllä. Rikkuri on yhtä arvosttava kuin vasikka rikollismaailmassa. Sitä paitsi olemme kansan edun asialla ja oikeassa.
En osallistu poliittiseen lakkoon. Kävin antamassa panokseni myös asiaan liittyvään kansalaisaloitteeseen
Niin että miten on?