Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni jatkaa tipatonta vielä helmikuussakin?

Vierailija
26.01.2024 |

Taidanpa jatkaa, kun tämä tammikuu hujahti niin nopeasti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva.

Vierailija
2/12 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kosahti tipaton jo 5.pvä ja viimeks juodessa oon kumonnut puolitoista pulloa viinaa 😳 oon 50-kiloinen nainen.

Uusi hoito alkaisi ensi kuussa ja haluaisin pystyä käymään edes sen kuukauden selvänä läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä..

Vierailija
4/12 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä. Aloitin joulukuussa alkoholittoman elämän. Sitä ennenkään en usein juonut. Totesin, ettei alkoholin käyttö oo sen arvoista, että menee viikonlopusta päivä hukkaan krapulan takia ja sit vielä pari lisää, ennen kuin olo on ns. normaali. Tai vaikka ottaisi vain pari lasillista viiniä, uni on huonoa ja aamulla väsyttää. Ei kiitos.

Vierailija
5/12 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kosahti tipaton jo 5.pvä ja viimeks juodessa oon kumonnut puolitoista pulloa viinaa 😳 oon 50-kiloinen nainen.

Uusi hoito alkaisi ensi kuussa ja haluaisin pystyä käymään edes sen kuukauden selvänä läpi.

Tsemppiä ja kaikkea hyvää onnistumiseen sinulle.

Vierailija
6/12 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suunnilleen pysyvä tipaton. Vähitellen alkon kulutus jäänyt satunnaiseen saunakaljaan.

Vierailija
7/12 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio. Parempi olla tekemättä mitään lupauksia tämän asian suteen.

Vierailija
8/12 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes ajatellut alkoholia eikä tee yhtään mieli joten jatkan varmaan koko kevään. Uudeltavuodelta jäi iso määrä olutta kaappiin,  mitähän noille tekisi?

Vierailija
9/12 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tarkoituksena jatkaa ja toivoinkin että tulis ketju helmikuun(kin) tipattomille!

-Try Dry

Vierailija
10/12 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tipattimalla syys, loka, marras, joulu ja tammikuun. Ehkä kesällä otan 1-2 siideriä. 

Vierailija
11/12 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole edes ajatellut alkoholia eikä tee yhtään mieli joten jatkan varmaan koko kevään. Uudeltavuodelta jäi iso määrä olutta kaappiin,  mitähän noille tekisi?

Myy tai lahjoita kaverille.

Vierailija
12/12 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin ottaa.

T no2.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi